Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 28. september 2016, 00:49

Måske nogen har en ide om hvilke PC spil man bør tage med til NPF?

Er mest til strategi spil, men hvilke spil synes I man bør tage med?

Måske er der andet en spil det er godt at tage med?

2

onsdag, 28. september 2016, 10:27

Nu spiller jeg mest XP/Vista æra spil til LAN, men Reddit har da en pæn liste du kan kigge igennem.

https://www.reddit.com/r/Games/comments/…s_for_home_lan/

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT S340 Elite | Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandløling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

3

tirsdag, 4. oktober 2016, 21:16

Måske der er nogen DEMO spil man kan downloade?

Kommer egentligt ikke, som gamer til NPF, det er mere bare for lidt sjov nu hvor der er så mange der kommer.

Kan godt li strategi spil og helst hvor jeg bare spiller mod compteren.

Noget andet er jeg før i tiden har haft nogle DEMO'er altså ikke spil, men sådan noget skærm DEMO algoritmer er flimmer lidt rundt på skærmen.
Måske nogen steder man kan finde noge af dem?

Tak Coolone

4

onsdag, 5. oktober 2016, 11:57

CS:GO, LoL, Dota2, Overwatch, HoTS, Trackmania.
Det er gode bud på spil, som er populære LAN spil, og som du kan spille sammen med eller imod dine m8s.

//Igel

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.