Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 23. juni 2014, 13:51

Hej
Jeg har nu flere gange forgæves forsøgt at installere battle.net app og diablo 3. Jeg har testet alt fra denne tråd: https://us.battle.net/support/en/article…_content=090613
Desuden har jeg prøvet at slette battle.net mappen i programdata uden det hjalp.

Den står bare ved 'updating battle.net agent'

Nogen der kan hjælpe?

/DMT

LAPTOP (Win7 64-bit): Lenovo Thinkpad x121e (E-300)

2

mandag, 23. juni 2014, 14:04

Hvis du har slået P2P delen fra og den stadigvæk ikke vil opdatere så har du åbenlyst et NAT/Firewall problem enten på PC'en eller på din Router.

3

mandag, 23. juni 2014, 14:40

P2P delen?

Jeg har prøvet at slå alt sikkerhed fra på pc'en.

Jeg har en standard router fra Stofa. Nogle problemer den kan lave?

/DMT

4

mandag, 23. juni 2014, 14:44

Har du prøvet bare at downloade en torrent fil med hele spillet og så bare spille det fra den? :)
Det er fuldt ud lovligt, så længe du har en account hos battle.net

Kabinet: NanoXia Deep Silence 1
Mobo: ASrock Z77 Pro3
CPU: Intel I7-3770k
CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120
Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz
PSU: Corsair HX 850
GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality

5

mandag, 23. juni 2014, 14:51

P2P delen?

Blizzard har kørt med Bittorrent i en del år - Du både modtager og sender spildata når du henter spilet og patches. Det er så bare ikke alle opsætninger der tillader BT traffik. Kig i din launcher's options.

6

mandag, 23. juni 2014, 15:26

Afinstallerede mit antivirus helt og pludselig gad den.

Problemet var at jeg ikke engang kunne komme ind i selve battle.net app'en. Den ville ikke installere...

Men nu lader det til at køre

/DMT

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.