Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 16. juni 2014, 22:53

på oirginer mit titanfall helt mat gråt i forehold til de andre der er normale X(

2

tirsdag, 17. juni 2014, 16:11

Tror personligt manglen på support i denne tråd bunden udi, du kunne bruge lidt mere tid på at forklare, hvad dit problem er.

3

tirsdag, 17. juni 2014, 19:59

Tror personligt manglen på support i denne tråd bunden udi, du kunne bruge lidt mere tid på at forklare, hvad dit problem er.

Yep - Jeg har ingen anelse om du taler om hvordan spillet ser ud grafisk, eller om du taler om Origin eller noget helt tredje. Kom frisk Hollo :)

4

tirsdag, 17. juni 2014, 20:37

tror det han mener er at hans titanfall ikon når han logger ind på origin er gråt som i at han ikke kan spille det. det er mit også men det er fordi det kun var beta access :-)

men det er nok noget man skal skrive til origin om :)

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go
| flickr photostream | Youtube VLOG | Youtube gaming kanal |

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.