Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 6. maj 2014, 15:24

Jeg kan simpelthen ikke finde noget endegyldigt svar nogle steder, om GTA5 til pc overhovedet bliver til noget.

Til at starte med kan jeg huske det kom frem, at det egentlig oprindeligt var kodet til pc, eller noget i den dur. Pludselig kunne man også forudbestille spillet til pc mange steder på nettet, hvilket jo var et klart tegn på, at spillet var på vej til pc.
Men nu har jeg så bemærket, at flere af de forhandlere hos hvem man før kunne forudbestille spillet, har fjernet det fra varesortimentet.

Ved I om Rockstar har droppet pc-versionen eller? Jeg kan nemlig som sagt ikke lokalisere noget svar anywhere.

MSI H87i AC mITX
Intel Core i5-4570 3.2ghz
HyperX Fury Black 16gb 1600mhz
Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4gb OC
Samsung 850 EVO 250gb SSD
WD Desktop Blue 1TB SATA
Corsair CX600M
Windows 10

3

tirsdag, 6. maj 2014, 16:31

Lige over - Det er ikke en officiel GTA side, og der er ikke andet end rygter omkring en PC udgave. :P

4

tirsdag, 6. maj 2014, 16:34

Ehm...

Citeret

The good news is that although it’s a bit later than Xbox and PlayStation, GTA will be released on the PC on November 22.

Vi er et pænt stykke forbi den 22. november (2013), uden GTA V til PC.

5

tirsdag, 6. maj 2014, 16:35

Lige over - Det er ikke en officiel GTA side, og der er ikke andet end rygter omkring en PC udgave. :P

Derfor stillede jeg ham et spørgsmål.
Jeg aner intet om spillet, oficielle websites m.v.. Det var et simpelt spørgsmål

6

tirsdag, 6. maj 2014, 16:56

Derfor stillede jeg ham et spørgsmål.
Jeg aner intet om spillet, oficielle websites m.v.. Det var et simpelt spørgsmål

Ej hold nu - Dit svar kan næsten kun fortolkes som "Har du overhovedet ledt? Hér er svaret..." - Hvilket absolut ikke er brugbart, da den side mest af alt lugter af spam og malware. ^^

Anyway - Igen. Der er INGEN planer om at få GTAV til PC'en fra Rockstar's side. Personligt skulle det undre mig om det sker før at konsolsalget er ved at dø ud - og så bliver det en dårlig port som GTVIV var.

7

tirsdag, 6. maj 2014, 17:16

Anyway - Igen. Der er INGEN planer om at få GTAV til PC'en fra Rockstar's side. Personligt skulle det undre mig om det sker før at konsolsalget er ved at dø ud - og så bliver det en dårlig port som GTVIV var.

Fordi det ikke er meldt ud, så betyder det skam ikke, at de ikke har nogen planer om det eller rent faktisk arbejder på en sådan version. Dog må man formode, at Rockstars primære fokus er på de nye konsoller, men da de heldigvis er x86-baserede, så kan det ikke være voldsomt svært at porte dem videre til PC, når først de er blevet, ja, portet, lol.

Ppl tend to insert their signatures here...

8

tirsdag, 6. maj 2014, 17:33

Fordi det ikke er meldt ud, så betyder det skam ikke, at de ikke har nogen planer om det eller rent faktisk arbejder på en sådan version.

Tre ord - Red Dead Redemption.

Det kan gå begge veje - Men uanset hvad så er der ikke meldt noget ud, så der er ingen grund til at spekulere.

9

tirsdag, 6. maj 2014, 17:49

Sidst jeg snakkede med en nordisk indkøber af spil om GTAv til PC - var svaret, "du skal ikke holde vejret, for der er intet meldt ud hos nogen leverandører"

Det var midt april ~ ..

Kabinet: NanoXia Deep Silence 1
Mobo: ASrock Z77 Pro3
CPU: Intel I7-3770k
CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120
Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz
PSU: Corsair HX 850
GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality

10

tirsdag, 6. maj 2014, 17:51

Tre ord - Red Dead Redemption.

Det kan gå begge veje - Men uanset hvad så er der ikke meldt noget ud, så der er ingen grund til at spekulere.

RDR er ikke GTA og mig bekendt har der, bortset fra Liberty Stories, altid været en PC-version af GTA. Kan ikke se, hvorfor det skulle ændre sig?

Og jeg er ret sikker på, at der er et par millioner PC-brugere, der er uenige med dig i din afsluttende kommentar.

11

tirsdag, 6. maj 2014, 18:31

Jeg har googled og læst nogle forskellige steder, som jeg mente så pålidelige ud.. Ikke noget officielt kunne jeg finde..
Men meget af det jeg læste var fra det sidste halvår af 2013, så ikke noget nyt..

Personligt ville jeg også synes det var mærkeligt, hvis ikke denne titel skulle udkomme i en pc-version. Har spillet GTA siden jeg var barn, samtlige titler på pc, og synes umiddelbart at spillet også egner sig bedst til pc. Men det er jo en smagssag.
Talte med én fra Coolshop der kunne fortælle mig, at de havde fjernet muligheden for forudbestilling af spillet, fordi de ingenting hørte fra spiludviklerne.

MSI H87i AC mITX
WD Desktop Blue 1TB SATA
Corsair CX600M
Windows 10

12

onsdag, 7. maj 2014, 12:54

RDR er ikke GTA og mig bekendt har der, bortset fra Liberty Stories, altid været en PC-version af GTA. Kan ikke se, hvorfor det skulle ændre sig?

Din pointe er? RDR er stadigvæk Rockstar - en titel som solgte utroligt godt på alle platforme det udkom til. Hvorfor skulle der ikke komme en PC udgave? Måske fordi at GTAIV floppede fælt? Måske fordi at de har aftaler med Microsoft og Sony om ikke at lave en PC port før spillet stort set er drænet for kunder? (Spekulation fra min side - men det er set før)

Og jeg er ret sikker på, at der er et par millioner PC-brugere, der er uenige med dig i din afsluttende kommentar.

De par millioner af mennesker skal da være velkomne til at sidde i kalkunstalden og pludre løs frem og tilbage - men det ændrer ikke på at Rockstar intet har meldt ud. Så intet de kan pludre om har nogen relevans for hvorvidt en port kommer eller ej...

13

tirsdag, 13. maj 2014, 11:13

Din evne til at ræsonnere er på et imponerende lavt niveau. Dig om det, det må du sgu selv ligge og rode med.

14

tirsdag, 13. maj 2014, 18:08

Håber satme også det kommer til Xbox One sammen med PC releaset.
Vil med glæde købe det igen til min Xbox One selvom jeg har spillet det en hel del på 360'en.

15

tirsdag, 10. juni 2014, 12:00

GTA V er lige blevet bekræftet til PC, PS4, og XBOX One. :clap:

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

16

tirsdag, 10. juni 2014, 13:26

GTA V er lige blevet bekræftet til PC, PS4, og XBOX One. :clap:
FUCK jeg blev glad da jeg så traileren under sony konference (undskyld sproget) Men GTA 5 har jeg vente på i et stykke tid nu. Nu får det egentlig den "next gen" overhall som spillet fortjener :9xo

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

17

tirsdag, 10. juni 2014, 14:01

Hvor er det stærkt :)
Endelig...

MSI H87i AC mITX
WD Desktop Blue 1TB SATA
Corsair CX600M
Windows 10

18

tirsdag, 10. juni 2014, 14:09

:thumbup:

Så mangler vi bare RDR... :whistling:

19

tirsdag, 10. juni 2014, 15:11

Så er spørgsmålet om min PC kan køre det..

Tror I, at GTX 770 2gb er nok?!

Off-topic: Tror I, at der kommer nogle "sommersalg"(juli) af PC dele, som er værd at vente på for en god rabat? Vil bare gerne lige høre hurtigt om det :)

20

tirsdag, 10. juni 2014, 15:15

Var en lækker nyhed i nat.
Langt om længe kan jeg sende moin Xbox 360 på pension, og købe GTA V til min Xbox One.

Gal det blir et dyrt efterår med alle de Xbox One spil. :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.