Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 19. oktober 2013, 20:23

Hej, mit Battlefield 3 bliver ved med at crashe når jeg sidder og spiller. Her er et billede af hvad den skriver.
http://gyazo.com/00f92968c42aef497e71fed7b61b78cc
tak på forhånd

2

søndag, 20. oktober 2013, 10:49

har du updateret din driver for nyligt ?

3

søndag, 20. oktober 2013, 12:08

ja, jeg har også prøvet at bruge den cd der følger med, når man køber det

4

søndag, 20. oktober 2013, 12:23

den kan du godt glemme at bruge...

prøv at hente den nyeste beta driver inde på Nvidia.com

5

onsdag, 23. oktober 2013, 22:46

Eller download det program der hedder Geforce experience, det kan holde styr på alle driver til grafikkortet (også beta) også kan det tilmed finde de bedste indstillinger at spille i med netop dit setup.

6

torsdag, 24. oktober 2013, 20:20

Eller download det program der hedder Geforce experience, det kan holde styr på alle driver til grafikkortet (også beta) også kan det tilmed finde de bedste indstillinger at spille i med netop dit setup.

som har fulgt med i de sidste par drivere...

Tilsvarende tråde

Benyttede tags

DirectX 11.1

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.