Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 9. august 2013, 15:38

Jeg er sikker på, at de fleste kender det her.
Mine venner og jeg har en frustration til fælles. Vi kan sidde 4-5 mennesker og snakke på Skype, og ingen af os aner, hvad vi vil game. Vi har LoL og Left 4 Dead 2, men hvis det er alt, man har, bliver det hurtigt kedeligt (eller man trænger i hvert fald til noget andet).

Hvad skal vi game?! Alle forslag er velkomne, så længe det ikke er noget med paid membership (WoW fx)

Tak på forhånd :D

2

lørdag, 10. august 2013, 08:37

Prøv war thunder super godt mmo ww2 flight sim... ellers fire fall, MWO mechwarrior online "Spiller det en hel del" Et nyt mmo de fleste er jo f2p..

3

lørdag, 10. august 2013, 09:35

World of tanks er også rigtigt godt

PC1, Core2Quad Q9550, GTX 770-2GB, 8GB DDR2-1066Mhz, 120GB SSD+750GB HD
PC2, Core2Quad Q8400, 2 x Nvidia GTX 560TI-448, 8GB DDR2-1066Mhz, 2x500GB SSHD

4

lørdag, 10. august 2013, 10:57

Hvis man har lidt minecraft ånd i sig.. Men gerne vil have det "stepped up, a noch"..

Kunne man prøve at se på http://store.steampowered.com/app/241720/

5

tirsdag, 13. august 2013, 12:02

Hvis I kan lide FPS spil, kan jeg varmt anbefale Blacklight Retribution, hvilket også er et Free-to-play spil. Ellers vil jeg mene Battlefield Heroes lader til at være et rigtig fedt spil, hvilket også er gratis og kan spilles gennem browseren.
Jeg har nogle venner, som også nyder at spille Counter-strike:GO, hvis man gerne vil genopleve lidt af de gamle CS dage :)

CPU: i5-6600k @ 4.0GHz
GPU: GTX 1060 6GB
RAM: 16GB DDR4 HyperX
MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
SSD: Samsung 750 Evo 500GB
Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

6

tirsdag, 20. august 2013, 17:36

Hawken, et rigtig fedt gratis fps spil. Man styre, "er", de har robotter og spiller co-op eller noget death match, og så er joiner man bare hinandens game eller spiller online.

http://www.youtube.com/watch?v=4CndjqsHD9Q her er lille video med kommentare, jeg syhntes personligt det er super fedt, og ret flot grafisk når man tænker på det er helt free to play

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.