Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 18. juni 2013, 15:57

Hej allesammen

Jeg har støvet mit gamle PC spil Dino Crisis fra min samling, og forsøgte at køre det på min Win 7 64-bit bærbar, men hver gang jeg prøver at køre det det viser et fejlmeddelelse om 16-bit spil og ikke compatible med 64-bit systemer, jeg prøvede at sætte den i 95 compatible tilstand og DosBox, men uden held

Please hjælp ?(

M.V.H MCcloud

2

onsdag, 19. juni 2013, 23:47

Okay jeg fik spillet til at starte helt op nu :D

Men problemet nu er at jeg kan ikke se filmene der i eller Capcom introen, jeg kan kun hører lyden og intet billede, jeg har prøvet at installere Intel Indeo 5.11 som følger med spillet, men hver gang jeg prøver at installere det forsvinder installeren og jeg hører ikke mere fra den ?( Jeg prøvede at gøre det helt samme på en anden bærbar og der kører og fungere det hele på :crazyeyes:

Please hjælp gutter ;)

3

lørdag, 22. juni 2013, 15:04

Nu har jeg ingen erfaringer med det pågældende spil, men har før haft problemer med at få gamle spil til at virke - selv i andre kompatibilitets-tilstande.

Jeg testede engang Rune Halls (Meget gammelt spil) Det virkede på Windows 7 32-bit, men IKKE windows 7 64-bit, selv med ændret kompatibilitet (prøvede win95, 98 osv osv, lav opløsning) men intet har virket

Jeg tror den eneste mulighed er, at skaffe en gammel computer med et gammelt styresystem

CPU: i5-6600k @ 4.0GHz
GPU: GTX 1060 6GB
RAM: 16GB DDR4 HyperX
MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
SSD: Samsung 750 Evo 500GB
Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.