1

tirsdag, 21. maj 2013, 11:46

Håber ikke jeg er den eneste på Tweak der spiller dette fantastiske spil!

Citeret

Kerbal Space Program is a multi-genre game where the players create their own space program.

In KSP, you must build a space-worthy craft, capable of flying its crew out into space, without killing them. At your disposal is a collection of parts, which must be assembled to create a functional ship. Each part has its own function and will affect the way a ship flies (or doesn't). So strap yourself in, and get ready to try some Rocket Science!

Et spil jeg har brugt meget tid på det sidste stykke tid, og imens også lært en masse om rummet, orbits, og rumfartøjer.
Indtil videre er der ikke noget officielt objective, så det er som Minecraft var i starten (du bestemmer selv dit mål), men der er tilgengæld helt vildt mange mods, f.eks. mining efter brændstof på andre planeter, flere dele til dine raketter, osv.

Demo, med begrænsede dele, kan hentes her: https://kerbalspaceprogram.com/download.php
Det fulde spil kan købes på deres side (DRM free), eller på Steam. Så inden i køber skal i overveje hvilken version i vil have.

I kan se et lille album af to satellitter jeg opsendte i går her.
Den første er i geosynchronous orbit omkring Kerbin (Jorden), og den anden omkring Duna (Mars), man vil normalt ikke gøre sådan noget, men fordi jeg har et mod der kræver at man altid har kontakt med ground control, så bliver man nødt til at have dem :)

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

2

tirsdag, 21. maj 2013, 13:05

Gamer det også selv, dog har jeg ikke rigtig fået vildt meget gaming tid ud af spillet

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

3

tirsdag, 21. maj 2013, 15:10

Gamer det også selv, dog har jeg ikke rigtig fået vildt meget gaming tid ud af spillet

Er det sværhedsgraden der gør det eller? Det er nemlig noget svært bare at få sendt noget op i rummet til at starte med. Men efter man har set et par videoer på YouTube (f.eks. Scott Manley), så bliver det meget nemmere.

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

4

tirsdag, 21. maj 2013, 18:52

Nej det har ikke noget med sværhedsgraden at gøre, men at spillet bare ikke et jeg ville kunne bruge meget tid på :P siger dog ikke at det er dårligt, men bare at jeg ikke kan bruge så meget tid i det af gangen.

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "jesper101996" (22.05.2013, 13:58)

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.