Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 31. oktober 2012, 15:41

Hey... nogen som stadigt spiller D3?

har ikke rigtigt spillet siden 1.0.4, men tænker på lidt at gå igang igen .. måske ikke lige så fast som jeg spillede før i tiden, men sådan engang imellem dag.. har hørt det skulle være blevet mere udfordrende med den nye funktion til at gøre spillet mere svært (ligesom player set to 8 i D2) ..

både min monk og min wiz klare sig stadigt fint på act 3 inferno, som jeg lige sad og farmede lidt for nogen dage siden, og jeg fandt nogen venner online som stadigt nørder det... (med P. lvl 90, har de nok nørdet det en smugle for meget efter min mening... :| ) .. men der er ikke så mange af dem som stadigt spiller, og er det ikke lige altid når jeg er på, sååh..

hvis der er nogen som stadigt spiller engang imellem - let me know.. så kunne man evt. lige farme lidt sammen..

hvis nogen har brug for hjælp til at komme igennem spillet kan i også bare sige til.. :p

Intel core i7 4790k OC'ed 4,6 GHz, cooled by Custom Corsair H100
4x4GB Corsair Vengeance DDR3 2133MHz CL9 RAM
Asus ROG Maximus vii ranger
Asus GTX 970
OCZ 750W Fatality

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.