Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

kasper1233

Gæst

1

mandag, 30. juli 2012, 20:48

Nogen andre herinde, som spiller det dejlige DayZ mod i Arma? Er selv rimelig godt sat med over 12 timer levende på min nuværende mand :clap: , men leder stadig efter gode servere at spille på. Spiller selv på CZ servere for pvp, men de er ikke så gode at spille på med mine mindre erfarne venner, så hvis nogen kender en stabil low pop server ville jeg meget gerne have navnet på den :) Kan også hjælpe hvis nogen har problemer med at komme i gang.

2

mandag, 30. juli 2012, 20:59

Har haft det i cirka én uge, plus minus, men har ikke rigtig lige haft tid/lyst til at være hardcore gamer :)

Er blevet drabt to gange, hvor jeg har haft "okay" gear, Lee Enfield osv..

/edit
Hent DayZ Commander, den er klart bedre end Six Launcher!

kasper1233

Gæst

3

mandag, 30. juli 2012, 21:58

Jeg joiner mest igennem selve arma for de 3rd party launchers kan ikke vise alle servere. Skal ofte refresh flere gange for at finde samme server som min ven har fundet på dem.

Jeg er vel død en 4 gange nu. Går rundt med en M4 med scope og en DMR i gillie suit, så jeg har masser af sjov i Cherno :))

4

tirsdag, 31. juli 2012, 13:07

Bliver det ikke kedeligt i længden?
Har set lidt på youtube.

Kan man egentlig spille 2 venner sammen?

5

tirsdag, 31. juli 2012, 13:45

Har set lidt på youtube.

Næh, så længe man gerne vil dræbe andre :P

Selvfølgelig kan man det, det hele er jo multiplayer på public servers, alle dine ting er de samme over alle servere, derfor handler det om ikke at dø.

Var lige inde at spille med to andre her i dag, vi fandt en CS550, AKS-74U og en masse håndvåben, lige indtil at vi var på vej ind til Gorka, hvor der åbenbart var en der drabte en af os.
Vi skyndte os bare at loote ham der døde og løbe væk.

Det kan godt blive rimelig stressende nogle gange, næsten som at spille Diablo 3 på hardcore :)

kasper1233

Gæst

6

tirsdag, 31. juli 2012, 15:24

Citeret

Har set lidt på youtube.

Det er ikke det mest underholdene at se på, men når man selv spiller er det meget gribende. Selv når man bare løber er man ofte helt inde i det, for man ser hele tiden rundt efter andre spillere, heli crashes etc.

Man kan spille sammen med ligeså mange man vil, der er bare altid friendly fire på. Lad også være med at gå over dine venner, som ligger ned, ellers brækker du benene på dem :))

Citeret

Var lige inde at spille med to andre her i dag, vi fandt en CS550, AKS-74U og en masse håndvåben, lige indtil at vi var på vej ind til Gorka, hvor der åbenbart var en der drabte en af os.
Vi skyndte os bare at loote ham der døde og løbe væk.

Det kan godt blive rimelig stressende nogle gange, næsten som at spille Diablo 3 på hardcore :)

Looter aldrig nogen, som lige er blevet skudt medmindre vi har dræbt dem. Ender bare med at man selv bliver sniped.

Stress er ikke ordet. Vi var oppe ved the airfield på en server med 33 andre på. Vi havde fundet en bil og begyndte at samle dele til den. Efter en time manglede vi ét hjul til den, som bare ikke ville spawn. Vi ender så med at 2 af os hoppe ind på en low pop server og finder et hjul. Tilbage på serveren hører vi pludselig grenader og skud ikke langt fra os og finder ud af at der er 2 andre grupper, som var der. Så der ligger vi, 3 grupper, os på 4 og vi mente de andre var henholdsvis 3 og 2 og en bil, der var klar til at køre. Vi ville have smuttet, men vi lå spredt på 3 forskellige steder og de andre var der stadig. Vores aften endte med at den ene gruppe prøvede at gå efter bilen, men blev taget ud af vores snipers. Vi turde dog ikke gå ud og loot dem og det var ved at blive sent, så vi endte desværre med at sprænge bilen i luften og log ud. Den tid vi lå og ventede var nok det mest intense tidspunkt jeg har haft i noget spil.

7

onsdag, 1. august 2012, 12:25

Må sgu sige at det faktisk lyder ret fedt.
Men hvad så når man feks logger af. Hvor starter man så henne?

For hvis så man feks er ved at blive angrebet, kan man så ikke bare logge af og så logge på lidt senere?

Christian.

kasper1233

Gæst

8

onsdag, 1. august 2012, 13:42

Citeret

Må sgu sige at det faktisk lyder ret fedt.
Men hvad så når man feks logger af. Hvor starter man så henne?

For hvis så man feks er ved at blive angrebet, kan man så ikke bare logge af og så logge på lidt senere?

Du logger på samme sted som du loggede af.

Ja, man kan desværre alt+f4 under angreb og undgå at dø. Selv hvis man bliver skudt helt ned og egentlig er død, kan man stadig nå at komme af. Medmindre man bliver headshotted. De arbejder på at lave et delay når man logger af. Bliver nok et 5sec delay så der ikke er mere cheat death. Det er ligeså irriterende at dø, som det er for dem, som egentlig dræbte en, men man så snyder dem for loot ved at logge af. Folk skal bare lære at se sig slået på den ene eller anden måde når de dør.

9

onsdag, 1. august 2012, 15:49

Stod lige i supermarkedet i Cherno i dag og blev mødt af to andre spillere der var sammen..

De fik lige 2 magasiner af AKS-74U og så var der masser af ting til mig :whistling:

10

fredag, 3. august 2012, 13:49

SÅ alle dem du skyder, der kan man tage alt hvad de har?

Men ligger der også våben mv. forskellige steder?

11

fredag, 3. august 2012, 15:51

Alle spillere spawner langs kysten på "banen" (som er... var det 20KM2?). Rundt omkring i kirker, lader, huse, fabrikker og den slags finder du så randomly spawned udstyr. Alt lige fra brandøkser til jagtrifler og det der er værre.

De fleste steder har loot der passer overens med temaet - lader er typisk landmands rifler. Våbenlagre ved de store lufthavne har nogle af de bedste rifler, men områderne er selvfølgelig også farlige grundet det gode loot.

Mad og drikke skal du have for at overleve - samt førstehjælpsting hvis du er såret.

12

fredag, 3. august 2012, 16:54

SÅ alle dem du skyder, der kan man tage alt hvad de har?

Ja :)

/edit
Tag et kig her, http://thewarz.com/

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

13

lørdag, 4. august 2012, 01:52

Har selv game dayz i 2 måneder og synes det er mega awesome at game og et godt tip vil være at finde et looting map gør tingene meget nemmer jeg har selv en squad på 4-5 stykker og vi har mechinguns og sniper og masser af ammo da vi har dem i nogle telte dog har vi problemer med at finde en chopper/bil men kan klar anbefalde det til dig da det er mega Nice at game kan dog være lidt kedeligt i starten når man ikke kender alle tricks :)

/god looting map: http://dayzdb.com/map

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "jesper101996" (04.08.2012, 02:03)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.