1

mandag, 2. juli 2012, 22:33

Hey ville lige høre hvad tweak folket syntes om D3 so far, kunne være fedt at høre hvor langt folket er og class evt. der bliver spillet :)

Spiller selv alle classes i 60 bortset fra WD, han er på vej op. DH har cleared hele inferno og Monk/Wiz act3 mangler og min barb er igang med act3. Har satme haft det meget sjovt og nyt et gensyn med diablo serien. :)

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
CM Storm Sniper Black Edition
Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
Corsair Hydro H100i Extreme Performance
Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
Asus Xonar DX
Samsung SH-B123L DVD±RW Black
Corsair er 256GB SSD Nova Series

kasper1233

Gæst

2

mandag, 2. juli 2012, 23:37

Stoppede efter 2 uger. Jeg synes det er syndt og skuffende, men spillet har store design fejl. Følelsen af at man ikke kom nogen steder når man farmede gear kombineret med intet end game. D2 var et fantastisk spil, det manglede bare noget at lave efter man havde fået gear, men det håbede de fleste D3 ville fikse. På nuværende tidspunkt er der stadig ingen dato på arena eller bare PvP for den sags skyld. D3 er intet andet end en nedgradering af D2 lige nu bortset fra grafikken.

Desværre mener jeg bare, at der er for mange fundamentale ting (auction house blandt andet), som er helt forkert implementeret. Mange af de ting er der heller ikke særlig stor chance for ændringer ved, da det nok er flere, som vil blive sure over det end glade. Meget svært at ændre på auction house uden en person, som har brugt $200 på et item bliver vred.

3

onsdag, 4. juli 2012, 10:07

Jeg blev sku også lidt skuffede, det var okay underholdende i starten, men blev hurtigt kedeligt efter man kom i lvl 60, så er det kun items man spiller for at finde og hvis man nu er en rich kid kan man udnytte at D3 er blevet et "pay to win" spil, hvilket efter min mening er det største minus.

Derudover er der heller ikke pvp fra start af, heller ingen offline eller lan mulighed, serverne var ikke særlig stabile i starten osv.

Og jeg er tilsyneladende ikke den eneste der syntes det :)

4

torsdag, 5. juli 2012, 06:46

Er ikke noget så langt i D3 endnu, så kan ikke helt kommenterer på det der med at grinde gear..

Men hvis man spillede D2 indenfor de sidste 2 års tid vil man da også opleve at meget af de gear som florerede på Battle.net var købt af diverse farming sites.. Hvilket jo totalt ødelagde spillet i mine øjne.. Men self hvis man kigger tilbage på versioner som 1.09d som jeg synes var den helt sublime (mest pga. de mange mods der var lavet) så står D3 ikke en chance :)

Dog for nu, ser jeg frem til at ramme level 60 og hygge mig på Inferno sammen med kammeraterne :)

5

torsdag, 5. juli 2012, 17:38

Wizard, lv. 43, nightmare act 1 so far...

For det første er det MEGET store sko fra diablo II der skal udfyldes, noget jeg godt tør sige er noget nær umuligt...

For det andet er mange af de inkluderede features unødvendige eller bare decideret åndssvage... at man skal være online for at kunne game I DET HELE TAGET fx. Forgængerne kune spilles når som helst, hvor som helst, her er man afhængig af om Blizzards bras rent fakta gider virke... 1'eren og 2'eren var lige til at samle op og spille... det er 3'eren ikke.

Jeg er i grunden enig med MLAKs billede, især fordi diablo III har for lidt content i forhold til dets features, RMAH er fx. en sjov tilføjelse, der især vil kunne udnyttes i forbindelse med et større og mere avanceret spil... Hele spillet virker på et eller andet punkt forsimplet og "dumbed down", intet kompetent skill tree, normal er alt for nem, ja man kan dø, men efter bare en smule grind kan man pløje sig igennem stort set alt.

For mig virker det som om at sjælen i de foregangne spil ikke er indfanget.. Diablo 3 virker alt for meget som et marketingplot med en masse fancy bling-bling smidt på, som er dumbed down så alle de forkælede, snobbede, teenage, WoW n00bs.

Desuden er pay to win i sig selv ikke lige min kop té... I calls it pay to cheat... og det er hvad skæmmer de fleste væk fra mange af de mindre free-to-play MMOs... når du punger ud kan du få ordentligt gear, ellers gør dig rede på et langt og smertefuldt grind for at finde ordentlige ting.

forgængerne var professionelle spil, 3'eren er et forsøg på at malke franchisen. Det kan selv min mormor hurtigt gøre bedre

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

6

lørdag, 14. juli 2012, 17:12

Jeg blev sku også lidt skuffede, det var okay underholdende i starten, men blev hurtigt kedeligt efter man kom i lvl 60, så er det kun items man spiller for at finde og hvis man nu er en rich kid kan man udnytte at D3 er blevet et "pay to win" spil, hvilket efter min mening er det største minus.

Derudover er der heller ikke pvp fra start af, heller ingen offline eller lan mulighed, serverne var ikke særlig stabile i starten osv.

Og jeg er tilsyneladende ikke den eneste der syntes det :)

True, mange der ikke gider at grinde mere. Så self vil nostalgi overgå hvad spillet faktisk var. Husk dog at D2 var mindst lige så meget Pay 2 Win som D3 er, hvis du ikke tror på det så søg efter bots, item sellers osv. i D2 og du vil blive overrasket ;)

God ting at huske er D3 har været ude i meget kort tid, hvorimod D2 har de jo polished ALT hvad de har gidet på det. Lidt svært at sammenligne spillene 100%, så skal man vente til efter første exp kommer ud til D3 og endda vente lige længere endnu.

EDIT: Undskyld mig Foxx, men hvad pokker mener du med normal er for nemt. Det var utrolig nem i d2 og er jo designed til at være nemt for casual players. Inferno er det eneste hvor man får lidt modstand.

Kom lige til at læse lidt på det billede du linkede. Må indrømme der var 2 punkter de havde 100% ret, men resten var opfundet lort :P (no offense)

PvP : Kommer
Offline single player : Desværre enig :(
LAN : Desværre :(
Stable Servers : Mere stable end D2 i starten.
Distrubutable attribute points and skills : Attribute points var altid kedeligt at placere, skill points blev gemt til man kunne sætte dem i de rigtige steder. Utrolig dårlig design i forhold til D3.
Takes longer than a few hours to beat : Tog abusers 3 dage at gennemføre, hvor imod det tager en dag at level til 90 i d2 hell kunne klares før man blev 90.
Atmosphere appropriate for a game called Diablo : D3 har ufattelig mængder af blod og tortureret lig overalt, hvordan er det ikke passende?
Good music : Utrolig fed music i alle tre spil
Not Influenced by WoW : Hvis de ikke havde brugt deres viden fra WoW, ville det sgu være utrolig dårlig af deres firma.
Allows "spawned" copies of installation : Virker fint på D3 (bruger det selv)
Good Battle.net interface : D3 har mindst ligeså god hvis ikke bedre, begge har ingen unødvendige features vist.
Is actually difficult : D2 var sgu aldrig svært, det var umuligt på nogle punkter(immunities), men ikke svært. Omvendt D3 hvor man skal placere sig og counter affixes ordenligt.
Inventory management is necessary : Plat og kedelig feature, ikke mange der nød den.
Pay to win : D2 var endnu nemmere for P2W spillere, takket være alle de pis bots der farmede items og solgte dem ulovligt på nettet.
DRM infested : Har ikke læst det igennem.
Retarded writing : Ikke mere end D1/2
In development for 11 years : Marketing, mange af de første ting de lavede var slet ikke brugt.

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
CM Storm Sniper Black Edition
Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
Corsair Hydro H100i Extreme Performance
Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
Asus Xonar DX
Samsung SH-B123L DVD±RW Black
Corsair er 256GB SSD Nova Series

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "guGGe" (18.07.2012, 22:03)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.