1

søndag, 3. juni 2012, 16:55

Jeg spiller næsten udelukkende når jeg er på min arbejdsplads (ikke i arbejdstiden) og der er internetforbindelse mildest talt elendig sammenlignet med landforbindelser.
Derfor vil jeg gerne vide inden jeg køber spillet om det er muligt at spille D3 single player uden netforbindelse?

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

2

søndag, 3. juni 2012, 17:04

Du har da vidst gemt dig under en sten hva? Nej - Diablo er 100% Online. Ligesom Starcraft 2.

Det er Blizzard's nyeste led i "vi pisser de lovlige forbrugere af imens at pirater kan spille offline" kampagnen som en del udgivere er begyndt at køre (EA og Ubi bl.a.)

3

søndag, 3. juni 2012, 17:36

Så vil jeg spille det (selv singleplayer delen) er jeg "tvunget" til at skaffe det på ulovlig vis? Øv.

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

4

søndag, 3. juni 2012, 18:18

Pretty much ja - bortset fra at der ikke er en server emulator til spillet endnu, så du er faktisk 100% uden dit Diablo 3 fix, medmindre du kan få låst op for Diablo 3 portene på dit arbejde :thumbdown:

5

søndag, 3. juni 2012, 18:52

Eller så spil på mobilt bredbånd? Hvis du har en nyere mobil (smartphone oftest), så har du vel også 1-3gb data med i abonnement? Den forbindelse er fin nok til at spille single player D3 på, efter min mening. :)

Og som HerrMansen nævner, så er det ikke sådan lige til at lave en ulovlig version af D3, hvilket heller ikke er gjort endnu.

Vision S-Series S3768
Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
17.3” LED AntiGlare 1920x1080
Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
Samsung 830-Series 256GB
WD Scorpio Blue 640GB

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.