Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 1. juli 2012, 02:28

Hvem af jer spiller så D3 endnu?

Jeg blev så skuffet over wow stilen og nerfs. Så har ikke rørt spillet i 2 uger nu.

Samme her, efter nerf faldt min damage fra 50k til 30k, jeg havde 500k gold da de nerfede det, overhovedet ikke nok til at købe nyt gear.
Prøvede så at komme lidt længere (Act 3 Inferno), døde én gang 3 shot, og fik en 6k repair bill, mens mobs dropper 200g stykket.

Blizzard har ødelagt Diablo 3 for mange.

22

mandag, 2. juli 2012, 14:14

Jeg blev så skuffet over wow stilen og nerfs. Så har ikke rørt spillet i 2 uger nu.

Samme her, efter nerf faldt min damage fra 50k til 30k, jeg havde 500k gold da de nerfede det, overhovedet ikke nok til at købe nyt gear.
Prøvede så at komme lidt længere (Act 3 Inferno), døde én gang 3 shot, og fik en 6k repair bill, mens mobs dropper 200g stykket.

Syns også hurtigt det blev kedeligt. Når du er blevet lvl 60, er det jo endeløs ensformigt farm. Og med de forskellige kombinationer af meget trælse skills som champs/elites kan have + repair bill der er helt i vejret, går luften godt nok hurtigt af ballonen. Havde der været nogle flere acts med en mulighed for at påvirke historien bare en lille smule ville det være noget andet.

23

mandag, 2. juli 2012, 19:39

Nope, må erkende at jeg også er stoppet. Spillet virkede simpelthen bare for ensformigt og uden følelsen af at blive belønnet eller lave fremskridt. Endte med lidt ligesom i wow bare at grinde gear denne gang dog uden noget egentlig grund, da der jo ikke er hverken raids eller pvp (endnu).

Tror lidt blizzard har gået for meget efter deres wow publikum og glemt at ikke alle synes wow modellen er fantastisk.

24

onsdag, 4. juli 2012, 21:35

Syns også hurtigt det blev kedeligt. Når du er blevet lvl 60, er det jo endeløs ensformigt farm. Og med de forskellige kombinationer af meget trælse skills som champs/elites kan have + repair bill der er helt i vejret, går luften godt nok hurtigt af ballonen. Havde der været nogle flere acts med en mulighed for at påvirke historien bare en lille smule ville det være noget andet.
Synes det er imponerende at du nåede lvl 60 før det gik op for dig at det er det samme igen og igen :P

Stoppede da min DH nåede lvl 34.. så synes jeg lige som at jeg havde prøvet det før..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

25

torsdag, 5. juli 2012, 00:13

Synes det er imponerende at du nåede lvl 60 før det gik op for dig at det er det samme igen og igen :P

Stoppede da min DH nåede lvl 34.. så synes jeg lige som at jeg havde prøvet det før..

Har bare tæsket rundt i d2 i jeg ved ikke hvor mange timer, uden det blev kedeligt... Det formår d3 bare ikke, af den ene eller anden grund.

Hvis du stoppede i lvl 34, har du godt nok ikke været ret meget igennem..

26

torsdag, 5. juli 2012, 01:46

Hvis du stoppede i lvl 34, har du godt nok ikke været ret meget igennem..

Du mener vel teknisk alt indhold - man starter jo "bare" forfra med sværere mobs. Det kan ikke rigtigt fortolkes som "en hel del indhold" imo.

27

torsdag, 5. juli 2012, 06:47

Lyder en anelse som om at du ikke har spillet Diablo eller Diablo 2 før Schultz...

28

torsdag, 5. juli 2012, 10:52

Lyder en anelse som om at du ikke har spillet Diablo eller Diablo 2 før Schultz...

Har spillet dem begge en hel del :)

HerrMansen, ja han har sikkert været igennem hele historien, men ifht. character udvikling er han jo knap begyndt :)

29

torsdag, 5. juli 2012, 12:10

Dette er mit første Diablo og jeg kan nu godt lide det.. Er heller ikke typen der spiler spil så meget, men er da nået til lvl 15 :D

Silverstone ML08 - Silverstone SFX-L 700W - i5-6600K - Gigabyte GA170N-WIFI - 16gb DDR4-3000MHz - EVGA GTX 1080 SC - Samsung 850 EVO 512GB - Asus 27" IPS 1440p MG279Q - Razer Mamba TE

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.