1

tirsdag, 1. maj 2012, 13:20

Kilde:
http://www.callofduty.com/uk/en/blackops2/preorder
Info: Pushing the boundaries of what fans have come to expect from the record-setting entertainment franchise, Call of Duty®: Black Ops 2 propels players into a near future, 21st Century Cold War, where technology and weapons have converged to create a new generation of warfare. Pre-order today.

Intel I7 4790K 4Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Gigabyte 780 Windforce OC // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "jesper101996" (01.05.2012, 13:25)

kasper1233

Gæst

2

onsdag, 2. maj 2012, 01:00

At de bruger samme engine får mig bare til at ryste på hovedet.. Din overskrift er også mislende. Der er jo ikke noget, som er blevet "leaked"?

3

onsdag, 2. maj 2012, 21:57

har spillet alle CoD undtagen 1'eren og 3'eren, og må sige at efter at ha set videoen siger det mig overhovedet ikke noget.. Det er på tide at stoppe den serie og finde på noget nyt.

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Seneste tests og artikler

Alphacool NexXxoS Cool Answer 360 D5/UT

Vi tager i denne omgang et kig
Læs Mere

ASUS Strix Pro Gaming Headset

ASUS Strix er et gamingmærke,
Læs Mere

Wilfa Knus 1400 blender

For tiden oversvømmes vi med d
Læs Mere

SilverStone Fan Round-Up

SilverStone har bedt os kigge
Læs Mere
Seneste nyheder

NVIDIA tillader custom versioner af GTX 980 Ti

Som det altid har været - og s
Læs Mere

Vinderen er fundet! Vind med Tweak.dk og Sandberg!

Blev det dig, der vandt vores
Læs Mere

Tweak.dk unboxer QNAP TS-453S Pro NAS

I dagens anledning kaster Mich
Læs Mere

Mød Define S, det nye kabinet fra Fractal Design

Fractal Design er en producent
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.