Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 12. marts 2012, 18:39

Jeg er mildest talt ved at dø efter en beta key og jeg har stadig ikke fået nogen fra opt-in. Har været rundt og lede efter konkurrencer, fordi det lader til der er pænt mange keys tilgængelige derfra..

Kender i noget til nogle (aktuelle) konkurrencer? Både random og skill konkurrencer, men er ligeglad med Facebook/Twitter konkurrencer, gider ikke spamme for at få keys..

Jeg har fundet en der bliver afgjort d. 15., som jeg har deltaget i.. Hvis i andre vil være med kan i tilmelde jer her: http://bit.ly/ywkY3m (referal link)

Man får automatisk en ticket ved at oprette en bruger og så kan man få nogle ekstra ved at skrive i forummet eller ved referal-links.. Ville være glad hvis i gider oprette en bruger med mit referal link, hvis i nu alligevel opretter jer :)

Hvis i finder andre konkurrencer kan i jo skrive dem her - måske med jeres eget referal link ;) skal med glæde oprette mig med jeres link

2

tirsdag, 13. marts 2012, 08:19

Hvis det virkelig trænger på, så kan du få 2 timers gratis beta. :) Jeg prøvede det og fik da stillet noget af min trang.

Kan gøres her:

http://www.swagvault.com/activity/201110diablo3/ (ikke ref)

Efter du har udfyldt formen, skal du tilbage til deres forside og ned i bunden til højre hvor der er link til en Live Chat. Vælg "Talk to game expert" og så får du en tid igennem der. :)

Vision S-Series S3768
Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
17.3” LED AntiGlare 1920x1080
Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
Samsung 830-Series 256GB
WD Scorpio Blue 640GB

3

onsdag, 14. marts 2012, 08:36

Tak for tippet :D det var virkelig awesome at spille det.. Gennemførte det 2 gange med monk og witch doctor :P

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.