1

mandag, 12. marts 2012, 02:14

Nu er jeg ved at vaere enden naer og har mistet haabet for et ordentlig PvP baseret MMORPG. I de sidste par uger har jeg gaaet rundt i en nostalgisk taage og mindes om DaoC's storhedstid, hvor 3 realms kunne moedes paa aabne marker og kaempe om keeps og towers og ikke mindst adgang til Darkness Falls. Jeg syntes at havde vaeeret det hele igennem siden da og har endnu ikke moedt et spil som kunne foelge trop.

Er der nogen der kan anbefale et spaendende MMORPG med masser af PvP/RvR?

Jeg har spillet baade Guildwars, WoW, Aion, Warhammer, AoC, Rift og free games saasom Perfect World og Forsaken World.

Jeg var fint tilfreds med Rift, indtil at de fjernede PvP spec'et.

Jeg har set paa Star Wars men syntes at det virker en smule kedeligt og jeg kan nok ikke helt acceptere et futuristic koncept.

Jeg haaber at der sidder een derude med en god anbefaling, eller bare viden om at et spaendende spil er i produktion! :9xo

/Hampen

2

mandag, 12. marts 2012, 16:42

Hmm, nu ved jeg ikke hvad du syns om Guildwars, men der kommer en 2'er nu her "en gang". Kunne evt. være værd at se hvad der var gjort ved det nye pvp system?

3

mandag, 12. marts 2012, 20:56

der kommer også snart et mmo der heder tera online en af de nye features i det er at der ikke er nogen form for mouse targeting man skal sigte for at ramme med sinde våben...og kampsystemet skulle så på den måde bestå af angrebs comboer...jeg kender så ikke noget til pvp i det, men kan forestille mig at det kræver lidts skills for at blive god til, men tjek deres website...
http://tera-europe.com/

4

mandag, 12. marts 2012, 21:02

Hmm, nu ved jeg ikke hvad du syns om Guildwars, men der kommer en 2'er nu her "en gang". Kunne evt. være værd at se hvad der var gjort ved det nye pvp system?

Ja, jeg laeste godt nok at det var paa vej og der skulle havde vaeret en masser aendringer til deres pvp system. Det kunne vaere at man skulle tjekke det ud. Nu var GuildWars dog det mindst intressante pga spillets opbygning og deres click-to-move koncept, men det er jo ogsaa nogle aar siden efterhaanden.

Jeg krydser fingre for at Kung Fu Panda bliver naadestoedet for WoW, saa vi kan faa frigivet og overfoert nogle af alle de penge ind i et andet selskab.

5

onsdag, 14. marts 2012, 21:12

Kon Fu panda bliver nådestødet for WoW? Elaborate plz :)

6

onsdag, 14. marts 2012, 21:36

Kon Fu panda bliver nådestødet for WoW? Elaborate plz :)

Du har maaske ikke set at WoW's nye expansion hedder Mist of Pandaria, hvor de har taenkt sig at implementere Kung Fu kaempende panda bjoerne? Jeg haaber at det vil skraemme en del af de aeldre og rutineret spillere vaek og vaere begyndelsen paa Wow's sidste kapital.

I min verden er det et kommercielt stunt og virker som et totalt rip-off af tegnefilmen.

http://us.battle.net/wow/en/game/mists-of-pandaria/

Den gennemsnitlige alder vil snart ligge i mellem 11-15 aar. (Ellers er det maaske mig der er ved at vaere for gammel :whistling: )

7

onsdag, 14. marts 2012, 23:13

Hvaa Hampen - er du bekendt med kinesisk mytologi på noget som helst niveau, eller er film det eneste der er faktum i dit univers? Blizzard har så sandelig ikke "bare rippet Kung Fu Panda" - næh, begge har nærmere hevet stor inspiration fra Kinesisk historie om noget.

Og Blizzard havde pandaer LÆNGE før Kung Pu Panda overhovedet havde et manus, så pak lige holdningen lidt ind :D

Mht. til den nye klasse, Munken så har Blizzard haft munke siden Diablo 1 (Det var så dog ikke dem selv der lavede dem) - og alle racer kan blive Munke, så det er da ikke fordi at 99% af din server population løber rundt som pandaer. Det er (præcis som i de tidligere expansions) en fase. Alle vil lige prøve det nye.

Hvis der er noget der vil ende WoW's kapital, så er det da alderen på spillet - du kan bare ikke lade et MMO som WoW køre uendeligt. EVE? Måske - men det er jo et sandbox spil.

8

torsdag, 15. marts 2012, 00:31

Hvaa Hampen - er du bekendt med kinesisk mytologi på noget som helst niveau, eller er film det eneste der er faktum i dit univers? Blizzard har så sandelig ikke "bare rippet Kung Fu Panda" - næh, begge har nærmere hevet stor inspiration fra Kinesisk historie om noget.

Og Blizzard havde pandaer LÆNGE før Kung Pu Panda overhovedet havde et manus, så pak lige holdningen lidt ind :D

Mht. til den nye klasse, Munken så har Blizzard haft munke siden Diablo 1 (Det var så dog ikke dem selv der lavede dem) - og alle racer kan blive Munke, så det er da ikke fordi at 99% af din server population løber rundt som pandaer. Det er (præcis som i de tidligere expansions) en fase. Alle vil lige prøve det nye.

Hvis der er noget der vil ende WoW's kapital, så er det da alderen på spillet - du kan bare ikke lade et MMO som WoW køre uendeligt. EVE? Måske - men det er jo et sandbox spil.

Hehe ja jeg kender lidt til kinesisk mytologi og kunst (dog ikke ninja panda'er) og jeg vil skam ikke betegne filmen for nogen form for faktum indenfor historie, udover DreamWorks:P

Jeg beklager hvis du foelte dig truffet af mit mangelfulde udsagn. Jeg er udemaerket klar over at Pandaria allerede var introduceret som et lille addon/expansion i et af de tidligere Warcraft spil og som du selv siger, saa har Blizzard benyttet sig af munken foer. Havde de fulgt Warcraft historien var det naermere tid til Emerald Dream end Pandaria, som aldrig havde reel indflydelse paa den originale Warcraft historie.

Men vi er da enige om at WoW's tid er enden naer og det varmer mit hjerte. Du har helt ret - MMO's holder langt fra forevigt, paa et hoejt niveua i hvert fald (DaoC koerer stadigt paa tiende aar, meen kun 1100 personer tilbage).

Men nonetheless saa syntes jeg stadig at det er et barnligt traek og at det minder meget om Kung Fu Panda og vil sikkert det samme for de mange teenagere verden over, som ikke har samme viden om kinesisk mytologi og historie som dig og mig og vi to. :9xo

Gam3center

Gæst

9

torsdag, 29. marts 2012, 16:00

The Secret world fra funcom et spil vi helt sikker skal spiller her på Gam3center. Plus det bliver live streamet for hårdt når det går live.
Ud over WOWs nye Expasnion kan jeg kun sige en ting. Enden elsker man ellers så hader man MOP Expasnion.
At sige det er et rip off af kung fu panda skal man lige stoppe lidt med at sige, for Blizzards Pandaer har faktisk være med længe for kungfu panda var på tegne brættet :)
Her taler vi om deres gamle Warcraft serie.
En anden ting er, derse nye expasnion ser faktisk slet ikke så tosset ud som jeg personligt først frygtede, men mere om det hvis vi her på gam3center får en Beta key :)

10

tirsdag, 10. april 2012, 16:37

Hvis jeg var dig, vil jeg 100% følge med Guild wars 2. Ikke sikker jeg selv har tid til at spille det, men ud fra de film der er fra betaen. Så ser det utrolig velført og rigtig fedt ud :)

en nonetheless saa syntes jeg stadig at det er et barnligt traek og at det minder meget om Kung Fu Panda og vil sikkert det samme for de mange teenagere verden over, som ikke har samme viden om kinesisk mytologi og historie som dig og mig og vi to. :9xo

Kung fu panda har jo været en del af wow siden warcraft serien. De snakkede om at inføre panda i TBC, men det passede ikke ind der. Hvis du ikke helt kan huske det, så prøv at google WoW Brewmaster :)

Hvis nogen skulle være fornærmet over ting minder om hinanden, så skulle blizzard være fornærmet over kung fu panda. Da de har haft deres brewmaster i mange år, plus en af deres ansatte har været vild med at tegne pandaer i lang tid.

Hurtig forklaring på hvorfor det er en "monk" ;)
Det ville være for ens formig at kalde den brewmaster, så skulle alle specs handle om at stort set det samme. I stedet har de valgt et over ordnet emne og kaldt ham monk, så de kan tillade sig at have en lidt bredere variation i dens spec. Altså brew master mistweaver etc.

Er ked at at sige wow kommer 100% til at blive ved i en del år endnu, da Blizzard allerede har planlagt expansion indtil level 100 og MoP er til 85. Plus et spil med 10 mio subs vil uanset om vi kan lide det eller ej, blive ved med at køre. Der er alt for mange penge i det til at stoppe udviklingen til det ;)

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
CM Storm Sniper Black Edition
Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
Corsair Hydro H100i Extreme Performance
Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
Asus Xonar DX
Samsung SH-B123L DVD±RW Black
Corsair er 256GB SSD Nova Series

11

tirsdag, 10. april 2012, 17:13

Citeret

Er ked at at sige wow kommer 100% til at blive ved i en del år endnu, da Blizzard allerede har planlagt expansion indtil level 100 og MoP er til 85. Plus et spil med 10 mio subs vil uanset om vi kan lide det eller ej, blive ved med at køre. Der er alt for mange penge i det til at stoppe udviklingen til det ;)

100%. Spillet er klart blevet ændret til de casual players, men dem er der også flere af. At spillet har mistet omkring 2mio subs er måske ikke så meget at det har ændret sig, men bare at folk skal videre med livet og når man har spillet det i flere år, så skal man måske også prøve noget nyt. Desuden så vil wow leve så længe der er over 50k subs. Serverne vil bare langsomt blive taget ned og migreret, men blizzard vil stadig tjene penge på det i flere år endnu. Det eneste, der nok slår wow ned bliver når blizzard kommer med et nyt mmo.

I7 3930k@4Ghz / Heatkiller Black Nickel
Asus Rampage IV Formula
4x4GB Vengeance@1600Mhz 8CL
Asus GTX 670
Samsung F3 Spinpoint 1TB@Raid0, Kingston HyperX 3K 240GB
Corsair AX850, Corsair 800D
twitch.tv/envybamse

12

fredag, 20. april 2012, 15:41

Hvad med at prøve at spille EVE Online? Det er et utroligt svært spil at komme igang med, men når det hele virker og man er kommet et stykke, så er "rewardsne" og følelsen af sejr bedre end alle andre MMO'er IMHO.

Tilsvarende tråde

Seneste tests og artikler

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere

0

Corsair Raptor M45 - Gamer mus

Er du på jagt efter en ny mus,
Læs Mere

0

G5 villapakke fra Sikkerthjem

Julen er også en af tyvenes hø
Læs Mere
Seneste nyheder

0

OCZ klar til at annoncere en ny SSD serie navngivet Z-DRIVE 6000

Kan du lide OCZ SSD, og kan du
Læs Mere

0

Kommende Radeon R9 390X bygges med en Bermuda XT core

Bliver det kommende Radeon R9
Læs Mere

0

Cryorig snart ude med ny H7 CPU-køler

Cryorig, som vi før har stifte
Læs Mere

0

Huawei Honor 6 Plus annonceret

Huawei har præsenteret deres n
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.