Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 25. februar 2012, 10:36

Er der nogen som ved hvor man kan få en god level bot? helst gratis. Serveren køre med wotlk 3.3.5a :)

2

lørdag, 25. februar 2012, 10:52

Så du vil altså have "os" til at hjælpe dig med at finde en bot - til en privat server som bryder Blizzards licensaftaler (dvs. de faktisk har ret til at sagsøge både dig som spiller og dem der hoster serveren).

How about no? 8o

3

lørdag, 25. februar 2012, 12:32

Så du vil altså have "os" til at hjælpe dig med at finde en bot - til en privat server som bryder Blizzards licensaftaler (dvs. de faktisk har ret til at sagsøge både dig som spiller og dem der hoster serveren).

How about no? 8o

:oops:

Silverstone ML08 - Silverstone SFX-L 700W - i5-6600K - Gigabyte GA170N-WIFI - 16gb DDR4-3000MHz - EVGA GTX 1080 SC - Samsung 850 EVO 512GB - Asus 27" IPS 1440p MG279Q - Razer Mamba TE

4

lørdag, 25. februar 2012, 16:03

Det var jo et svar jeg ikke kunne bruge til noget? hvorfor bliver du ikke ude af tråden hvis du ikke har noget fornuftig at sige?

Det er ikke forbudt at bruge Bots. du kan ikke blive sagsøgt. At du køre det hen på noget andet kan jeg ikke bruge til noget. Det kan godt være de har ret til at sagsøge folk. Men det har stadig ikke en skid at gøre med min tråd.

How about get out of here!! :oops:

5

lørdag, 25. februar 2012, 18:37

Det har det da på al måde - du nævner jo selv naivt at du spiller på en privat server - hvilket er ulovligt. Ikke bare på "sagsøg mig" niveau, men på "jeg ved at jeg spiller på en ulovlig server, og er dermed medskyldig" niveauet. God tro holder sgu ikke hér.

Strengt talt er det ikke imod forumet's regelsæt at diskutere emnet - men nu sidder jeg jo heller ikke at dikterer at du ikke må snakke om det. Udelukkende at du nok ikke skal forvente hjælp med dit lovbrud.

Så hvad med du selv hopper afsted med dig? 8o

6

søndag, 26. februar 2012, 09:03

Jeg er da total ligeglad hvad du mener. Jeg har aldrig spurgt om din mening. Min tråd holder reglerne.
Jeg spøger om en leveling bot til 3.3.5a Du kan enten hjælpe mig eller holde din kæft.! Det er virkelig så nemt.

Du er ikke admin her inde. Og hvis du mener min tråd er stødene eller i mod reglerne så brug report knappen. Jeg gider ikke høre på din moral prædiken.

7

søndag, 26. februar 2012, 09:58

Havde sgu næsten forventet en på 14 som kunne stille et spørgsmål om at bruge en Bot på en Privat Server.. Men 27 år..

www.google.dk/search?q=pirox+bot+3.3.5

Så må du sgu selv rode dig igennem forskellige russiske sider..

Den tid du har brugt på at modsvare Herrmansen har jeg brugt på at google frem til det her, kan da ikke være så svært, selv for en 27 årig..

8

søndag, 26. februar 2012, 11:01

Sikke da et sprog... :rolleyes:

9

søndag, 26. februar 2012, 13:02

Jeg er da total ligeglad hvad du mener. Jeg har aldrig spurgt om din mening. Min tråd holder reglerne.
Jeg spøger om en leveling bot til 3.3.5a Du kan enten hjælpe mig eller holde din kæft.! Det er virkelig så nemt.

Du er ikke admin her inde. Og hvis du mener min tråd er stødene eller i mod reglerne så brug report knappen. Jeg gider ikke høre på din moral prædiken.

Done
...det der sprog hører hverken til her, eller på andre forums.

Desuden er crew blevet opfordret til at "hjælp til brud på EULA-aftaler" ikke skal være tildt på forummet, hvilket jeg virkelig håber de vil gøre.

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

i5 2500K
ASUS P8Z68-V Pro
Sapphire HD 7950 OC
8GB HyperX T1 1600MHz
Corsair HX 620W

10

fredag, 16. november 2012, 14:46

Det er 100% lovligt at spille på en privat server det er bare ikke lovligt at ha en privat server. og angåene det med bot det er langt fra lovligt det svarer til at man lavere et røverrig så i har begge rat og ikke rat :oops:

11

fredag, 16. november 2012, 17:04

Det er 100% lovligt at spille på en privat server det er bare ikke lovligt at ha en privat server. og angåene det med bot det er langt fra lovligt det svarer til at man lavere et røverrig så i har begge rat og ikke rat :oops:

Du har lige nekropostet en oldgammel tråd - og så tager du grueligt fejl... :thumbdown:

12

mandag, 19. november 2012, 18:48

Vi kan da lige vække tråden op. Som vi kan se har ciric reportet mig. Jeg har stadig ikke fået afvide at jeg ikke har overholdt reglerne. Så det må jo være som det skulle være. Ang med mindre pænt sprog har du vidst selv være ude om det.
paragon895 nej det er ikke lovligt at spille på en privat server. Men hvis man ikke vil spille deres nye crap er der desværre ingen andre vej. Bot er der ingen regler om at du kan blive staffes det værreste der kan ske er at du bliver banned.

kasper1233

Gæst

13

mandag, 19. november 2012, 19:05

Citeret

Ang med mindre pænt sprog har du vidst selv være ude om det.

"Angående de tæv jeg gav dig, så var du vel selv udenom det, da du jo sagde mig imod."

Fantastisk du stadig er på forummet :whistling:

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.