Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

kasper1233

Gæst

1

søndag, 22. januar 2012, 15:16

Så jeg skulle lige til at join en battlefield server da denne kom op http://peecee.dk/upload/view/347334

Så hvis jeg ikke køber et par maps, som koster halvdelen af hvad spillet koster, så kan jeg blive kicked fra servere. Eller har jeg fuldstændigt misforstået noget her? Bemærk lige det er Grand Bazaar jeg prøver at joine. Et map, som var der fra starten.

2

søndag, 22. januar 2012, 15:24

Jeg tænker umiddelbart at serveren har skiftet til et expansion map (er der flere?) i den tid der er gået fra at du har refreshet listen til at du joinede den.

Eller så er de begyndt at advare folk hvis at expansion map(s) er på rotationen så at folk ikke joiner for så at blive kicket 2 maps senere.

?(

kasper1233

Gæst

3

søndag, 22. januar 2012, 15:28

Kan godt være. Men beskeden kommer som en slags trussel. Der står ikke noget om at det er i rotationen. De prøver fanme at snyde folk godt og grundigt.

4

søndag, 22. januar 2012, 15:41

Det er på grund af at serveren kan skifte til en B2k (Back to Karkand) map, for ikke at se servere der har B2K maps i deres rotation skal du fjerne flueben herfra:

/edit
Just stating the obvious :P

5

mandag, 23. januar 2012, 01:32

Jeg ser det som en info..

Hvis du fortsætter vil du blive kicket når de skifter til B2K map, fordi du ikke har kortet..

Synes også der er rigeligt med indikationer om at serveres spiller med expansion, og kan også se at du har 70% servere på dit screenshot som ikke har B2K som godt kan spille på..

Måden du tolker det på kan godt virke "truende" men de skriver blot bare den risiko du tager ved at joine den bane..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.