Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 10. november 2011, 10:31

Jeg fik lige en Gish Steam key i dag fra Humble Bundle, men da jeg allerede har det på Steam giver jeg det ud.

Citeret

Gish is a one of a kind 2d sidescroller with
a twist you play as a totally physics based
ball of tar. Find out why the media has been
calling Gish the independent game of the year!

Features:
- dynamic physics and lighting
- destructible environments
- 34+ Story levels
- 20+ collection levels
- 6 unique VS. mode
- unlockable game modes
- over 15 aimated enemies
- 6 deranged bosses
- 5 "super secret" levels
- level editor

Det eneste du skal for at have chancen for at vinde, er at skrive et svar i denne tråd, om hvorfor du synes Tweak.dk er godt.

Regler:
Kun ét svar per bruger.
Du skal have været medlem af Tweak.dk i mindst én måned. (For at undgå oprettelse af flere brugere/spam)
Admins/anmeldere for Tweak.dk kan også deltage ;)

Vinderen bliver tilfældigt trukket på mandag den 14. November 2011 klokken 12:00.

:rules:

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "X3N4T3" (11.11.2011, 08:10)

2

torsdag, 10. november 2011, 20:10

Jeg har kendt til tweak et stykke tid før jeg gik ind.. fejl! Det er den fedeste forum side og alle er flinke og hjælper gerne admins kommer med proffesionelle svar som man ville regne med. Og den samlede it kunnen på denne hjemme side slår alle andre med mange mil!

om jeg vinder eller ej tak for at være der tweak ! :)
og tak for alt det hjælp jeg har fået herinde!

.-.Philips 27"273E3LH, LG 29" 29ea93-p Ultrawide
.-.GTX Titan@1110 Mhz
.-.8320 4,2Ghz@Arctic Freezer i30
.-.Asus Sabertooth 990FX R.2
.-.8Gb Evo Corsa@1666Mhz
.-.1050W X-series Seasonic
.-.Define R4 2x140mm front 1x120mm back

3

torsdag, 10. november 2011, 22:20

Grunden(e) til at jeg synes Tweak er godt er udover den store viden indenfor computer, konsoller, smartphones og hvad det ellers måtte være er det 'sociale' aspekt i siden hvis man kan kalde det det.
Opbygningsmæssigt diftongere den sig jo ikke fra så mange andre siden, MEN tag nu et eksempel som Bubbi den dejlige gut, nu skal har han endelig fået sin iBaby, hvilket han er blevet ønsket tillykke med af en masse herinde fordi det faktisk er folk der sidder bag skærmen, der kan forstå hvor stort det er, og det knytter jo en form for bånd, måske ikke helt så vilde som havde det været IRL vi havde kendt Bubbi eller enhver anden bruger herinde, men det giver alligevel det ekstra til siden. Om det er sådan med andre Forums af denne slags skal jeg ikke kunne sige, men for mig er det altså Tweak der er forummet! :)

So I'll end this shit with a fuck you, but have a nice day!

cupcakeshop.spreadshirt.com

4

fredag, 11. november 2011, 08:11

Fordi det er et generelt mere modent forum, i modsætning til fx hol.dk, og at man i det fleste tilfælde får nogle kvalificerede svar.

Selvom der måske en mindre aktivitet, kan man da med sikkerhed oprette tråde her, uden at starte desiderede flame-wars. Også har jeg altid synes godt om tweak.dks white- og blacklist for handel.

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

5

fredag, 11. november 2011, 09:40

Hvorfor Tweak? Tja...

Jeg kan faktisk ikke huske hvordan jeg endte op hér, men jeg har forblevet stamkunde pga. det lidt højere niveau af modne kommentarer på folks spørgsmål. Og folk er generelt yderst venlige overfor hinanden her - en mangelvare på internettet anno 2011 ;)

6

søndag, 13. november 2011, 12:32

Kun lidt under 24 timer til konkurrencen slutter, er der ikke flere der vil have chancen for at vinde et gratis spil på Steam? :)

7

mandag, 14. november 2011, 01:01

Jeg synes at Tweak er godt fordi at, man kan få en masse support her inde med hensyn til computere, hvis man løber i problemer, eller hvis man skal være sikker på at det er den rigtige pc man vil købe, men også til alle mulige andre ting hvor der er en gruppe af brugerne der er villige til at hjælpe andre og give deres enten positive eller negative erfaringer videre omkring næsten alt, i et yderst dejligt toneleje.
Så er der også test sektionen hvor Tweaks anmeldere har testet en masse produkter som også kan hjælpe os brugere med at finde ud af om produktet vi kigger på et et flop eller ej.
Ud over det superbe forum og test sektionen laver Tweak også et hav af nyheder der ofte er meget interresante med hensyn til udviklingen af elektronikken.
Der er simpelthen bare ikke det som Tweak mangler.
Derfor er tweak værd at kigge forbi op til flere gange om dagen :)
:rules:

ASUS P6T Deluxe V2
Intel Core i7 920 2,67 GHz
6 GB DDR3 Kingston HyperX
ASUS ATI EAH6870 1024MB DDR5
1 TB Seagate Baracuda
Corsair HX750W

8

mandag, 14. november 2011, 11:31

Konkurrencen slutter om 30 minutter, til dem der mangler; skynd jer at vær med :)

Jeg er ikke lige ved computeren her kl. 12, men udtrækker vinderen senest kl. 13.

9

mandag, 14. november 2011, 14:40

Woops, engelsk afleveringen var lige lidt mere vigtig :D

Jeg bruger random.org til at trække et tal fra 1 til 5:

Nummer 3, altså pingomann der vandt i denne omgang :)
Jeg smider en PM med steam keyen.

10

tirsdag, 15. november 2011, 18:11

Tillykke med spillet, Pingo :clap:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.