1

mandag, 8. august 2011, 19:43

Jeg har et problem med mit ny indkøbte Fallout 3 game of the year edition.
Men da jeg færdig med at downloade spillet, prøvede jeg at starte det, men efter nogle få sekunder svare Fallout launcheren ikke.

Jeg har prøvet det ene og det andet, søgt til højre og til venstre men ingen held.
Har nogle en løsning på dette problem?

På forhånd tak :)

2

mandag, 8. august 2011, 20:26

måske en ide af skrive om du bruger XP/Vista/Win7 el. hva du bruger :razz:

jeg har selv kørt Fallout 3 på XP funker fint og i min Windows 7 Ultimate SP1 x86.

plus du ska husket at ha gamet fuldt updatet.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "puma99dk|" (08.08.2011, 20:26)

3

mandag, 8. august 2011, 20:39

Hehe sorry :D

Men jeg bruger vista x64 :)

og hvordan vil du have spillet fuld opdateret? :)

4

mandag, 8. august 2011, 20:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bullguard
Hehe sorry :D

Men jeg bruger vista x64 :)

og hvordan vil du have spillet fuld opdateret? :)

prøvet at se om der ligger noget mere på steam den evt. ik har hentet?

bruger selv FO3 Launcher version 1.1.12.0 og FO3 exe version 1.0.0.12.

5

mandag, 8. august 2011, 20:56

Det ville også være ret at vide, om det er Steam udgaven, eller en download udgave fra en anden side, eller hvad?

De fleste titler nu om dage prøver at 'ringe hjem' når de starter op, især første gang, og nogle af dem vil ikke launche, hvis ikke 'opkaldet' går igennem, så måske du skal kigge på din firewall?
Ellers er der de sædvanlige ting, som grafikdrivere, DirectX drivere...

Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Franner" (08.08.2011, 20:57)

6

mandag, 8. august 2011, 21:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Franner
Det ville også være ret at vide, om det er Steam udgaven, eller en download udgave fra en anden side, eller hvad?

De fleste titler nu om dage prøver at 'ringe hjem' når de starter op, især første gang, og nogle af dem vil ikke launche, hvis ikke 'opkaldet' går igennem, så måske du skal kigge på din firewall?
Ellers er der de sædvanlige ting, som grafikdrivere, DirectX drivere...

han skrev "ny indkøbte" så regnede med det var steam da der os stod "færdig med at downloade spillet" ^^;

7

mandag, 8. august 2011, 21:05

Jeg downloadet det fra steam igår og har updateret mit grafik kort og lyd og system og jeg ved ikke hvad.. men når jeg prøver at installere det der microsoft.NET Framework 3.0 og det vil den heller ikke, den siger at jeg skal slå noget til eller fra inde i programmer eller funktioner, det har jeg også prøvet men den process kunne ikke gennemføres..

Har også prøvet at geninstallere det er par gange uden help

Men hvad kan jeg gøre med firewallen? :)

8

tirsdag, 9. august 2011, 13:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bullguard
Jeg downloadet det fra steam igår og har updateret mit grafik kort og lyd og system og jeg ved ikke hvad.. men når jeg prøver at installere det der microsoft.NET Framework 3.0 og det vil den heller ikke, den siger at jeg skal slå noget til eller fra inde i programmer eller funktioner, det har jeg også prøvet men den process kunne ikke gennemføres..

Har også prøvet at geninstallere det er par gange uden help

Men hvad kan jeg gøre med firewallen? :)

Har haft samme problem og det var pga en konflikt med xfire, så hvis du har det kørende så prøv at slukke det fuldstændig.

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

9

torsdag, 11. august 2011, 00:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af puma99dk|
han skrev "ny indkøbte" så regnede med det var steam da der os stod "færdig med at downloade spillet" ^^;

Man kan sagtens købe spil som skal downloades uden at det er fra Steam, og da mange af dem ikke har en klient, som f.eks. Steam har, vil de måske ikke starte, fordi de ikke kan få forbindelse til serveren fordi firewallen blokerer signalet, så det er vigtigt at vide om det er et Steam spil eller ej da Steam-spil ikke har det problem. Det er jo så blevet opklaret nu :$

Jeg er flere gange stødt ind i problemer med XFire som konflikter med andet software, så det er absolut også en mulighed! Det ville så være dejligt, hvis Bullguard kunne melde tilbage om problemet er blevet løst, bare så det kan gå ind i 'vidensbasen'.

Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Franner" (11.08.2011, 00:20)

Seneste tests og artikler

0

MAD CATZ S.T.R.I.K.E. 3

MAD CATZ har deres GameSmart s
Læs Mere

0

FSP-Group Twinkle 65

Er du en af dem, der er meget
Læs Mere

0

Denon Cocoon Stream trådløs musikafspiller

Der findes et væld af trådløse
Læs Mere

0

HIS IceQ X2 Radeon R9 285 2 GB

Vi skal i dagens review se på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Cooler Master med nyt Novatouch TKL Keyboard

Så kom Cooler Master med deres
Læs Mere

0

MSI Z97S SLI Krait Edition bundkortet er på vej ud

MSI har fortalt os, at deres Z
Læs Mere

0

Nyt BIOSTAR Hi-Fi Z97Z7 bundkort

BIOSTAR er klar med deres nye
Læs Mere

0

Nyt Gigabyte G1.Sniper B6 Socket LGA1150 bundkort

Gigabyte har annonceret deres
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.