145

tirsdag, 26. juli 2011, 19:22

Er der virkelig en ægte åben BETA på trapperne?!?

Der er mere og mere info som kunne tyde på, at DICE/EA har planer om en 'åben for alle' BETA/demo af BF3! F.eks. har Battlefield Community Manager zh1nt0 lige postet en blogpost @ Battlefield Blog der fungerer som en kort FAQ om den igangværende Alpha Trial og et af punkterne lyder sådan her:

Is this the Beta promised to buyers of Medal of Honor: Limited Edition?

No, this is an Alpha Trial, meaning this software is still not at the "Beta" development milestone. The Open Beta will start in September. The exact date for when Medal of Honor: Limited Edition players can join the Beta will be announced at a later date.

Bemærk hans ordvalg i den sidste sætning i svaret; The exact date for when Medal of Honor: Limited Edition players can join the Beta will be announced at a later date.

Hans ordvalg antyder, at BETA'en ikke vil være forbeholdt ejere af MoH LE og MoH Tier 1 Operator...desuden er der også dette fra EA Support om den kommende BF3 BETA @ EA.com:

When will I get to play the BF3 Beta?

The beta is set for this September. Exact dates are forthcoming.

Who gets access?

We are releasing this as an open beta for all who are interested.

Så bli'r det vist ikke mere tydeligt, selvom det stadig kan være en fejl...det er dog EAs stil at lade mange få lov til at prøve et nyt spil inden udgivelsen, til BC2 BETA'en uddelte de 300.000 beta-nøgler bare til PC-udgaven!

Du kan se FAQ'en @ Battlefield Blog her (efter Age Verification).

Du kan se den korte FAQ @ EA.com her.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indtryk af BF3 Alpha Trial

BF3 Blog har smidt en post op med indtryk fra den igangværende Alpha Trial, indtryk som en enkelt tester har samlet, og der er en hel del interessant info om spillet, som f.eks. fra Gameplay:

Gameplay[list]
* Feels more like Battlefield 2 than Bad Company 2. The pace is a bit quicker than in BF2, but it appears it’s because of the map and the Rush mode.
* You can now strafe run, which adds a lot more than it sounds.
* You can see your legs/feet when looking down or jumping over things. It’s not as weird as it sounds.
* No bunny hopping or dolphin diving.
* 3D spotting has been revised. It feels like you need to be more accurate when spotting enemies than in Bad Company 2.
* Classes are a lot better and make more sense (Assault with med kit, Support gives out ammo).
* Everything ran very smooth at high frame rates, it gave it a bit of a “Call of Duty” feeling at times.
* The game appears to be ready for in-game advertising support (banners etc.). Although it could be just random BF3 banners posted.
[/list]
Du kan se alle de andre indtryk her, men jeg har selv snart nået et punkt, hvor jeg ikke kan glæde mig mere, uden at et eller andet inden i mig eksploderer :ph34r:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gamerspawn's 'Operation Metro' analyse

Gamerspawn har analyseret endnu en officiel BF3 trailer, og som sædvanligt har de fundet nogle interessante ting i spillet, hvilket du selv kan se her.
Masser af officielle svar på BF3-spørgsmål fra community'et

I det UK-engelske officielle Battlefield forum har brugere lavet en tråd med masser af spørgsmål om BF3 til udviklerne og nu har Community Manager zh1nt0 dælme svaret på en hel række af disse spørgsmål, hvilket er en af de fede ting ved Battlefield miljøet!

Det involverer en del læsning, så du må selv dykke ned i tråden, men du kan først få et eksempel her:

Could you reveal a bit more details about the vehicle customization? Can we expect to have natural vehicle functions as something you have to choose from, or are the customization options more like additional speed or damage?

vehicles will as always play an important role in Battlefield and is also one of the key tactical choices you can use to decide the outcome in many matches. There will be 3 slots for customization. Can´t say more than that until we are ready to reveal more.

Du finder tråden her og selve zh1nt0s svar her.
Bolt-action rifler vil ikke være effektive 'up close'

Der er sikkert mange som vil blive glade for denne lille nyhed...en af DICE-udviklerne har svaret på endnu et spørgsmål via Twitter, og det er som sædvanligt Demize99 der svarer, denne gang på spørgsmålet:

Disappointed I'm seeing the bolts don't kill up close with one shot to the body.

Og Demizes tørre svar er:

Aim for the head, if you can find it. Not going for ghetto shotguns this time.

Alt andet ville også være ufedt, og for CoD-agtigt, IMHO...

Du kan se Tweet'en her.
BF3 pre-orders matcher 'Black Ops' ditto

Call of Duty: Black Ops var nok det mest forudbestilte militære FPS nogensinde men iflg. analyse-firmaet Cowen & Company matcher BF3 forudbestillingerne det! Desuden har firmaet opjusteret sine tal for hvor mange eksemplarer BF3 forventes at sælge det første år af sin levetid:

Cowen & Company also reports (via GamesIndsutry.biz) that they expect Battlefield 3 to sell 8 to 11 million units during its first year. Previous estimates from the same analyst have put Battlefield 3 sales at 10 million during its lifetime, with Modern Warfare 3 sales topping 20 million.

Du kan se hele artiklen her.
DICE forklarer lidt om konsol udgavernes mindre maps etc.

DICE har i et interview forklaret, eller forsøgt at forklare, hvorfor BF3 maps bliver mindre i konsol-udgaverne af spillet i forhold til PC-udgaven:

DICE boss Patrick Bach explained: "The biggest difference between the PC and console version of Battlefield 3 is that we have 64 players on PC and 24 players maximum on console. The rest is more or less the same: we use the same engine, the same technology, the same animation system, the same lighting system. Our aim is to give the player the exact same experience and not try to dumb down the console version.

Du kan se hele interviewet her.
Vidste du...

at du vil kunne blive slået ihjel af faldende murstykker i BF3?

FrostBite 2.0 motoren som BF3 kører på understøtter Destruction 3.0 - modsat FrostBite 1.5's 'Destruction 2.0, i Bad Company 2 - og pga. Destruction 3.0 kan man f.eks. skyde en RPG ind i noget murværk over hovedet på en modstander som sidder op af muren, så murstykker falder ned over ham og dræber ham.

Forestil dig et skud fra en kampvogn op i buen/hvælvingen her:

Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

146

tirsdag, 26. juli 2011, 19:54

Endnu en tråd af awesomeness Franner :hb:

Det her holder så meget, og jeg glæder mig som et lille barn. Keep up the veeery good work :goodpost:

Core i7-3770k @ 4,8 Ghz Turbo.
AMD R9-290X + EK Fullcover.
27" Asus VG278HE 144HZ.
Mionix Naos 5000 + Logitech G19

147

onsdag, 27. juli 2011, 17:01

Jeps der kom også en alpha inv. til mig :-)

/Avartar

148

onsdag, 27. juli 2011, 17:05

Er også en af de heldige der har fået Alfakey, jeg ved det er tidligt og kun alfa, men med Core I7 920@3500 samt et GTX 460 1GB køre spillet ( der findes kun Low - Auto - high ) MEN i high køre spillet flydene med 50 fps, på Auto kommer det op på 67 fps - Læste at spillet vil kræve ca. det samme som BFBC 2 - ret lovende for dem som troede de skulle ud og invester i nyt GFX.

149

onsdag, 27. juli 2011, 17:31

Har også lige fået en invite !!! men kan se det kun gælder til 1 august :rolleyes: sidder here på arbejde og tænker på at skride fra det hele for at komme hjem og hente spillet !! hahhah

24/7 Setup Xeon 3220 Quadcore
Asus P5B
285GTX
4GB Ram
500GB Sata WD

150

onsdag, 27. juli 2011, 20:26

Også alpha til mig... den har godt nok været meget nede i dag... meget ustabilt endnu

151

onsdag, 27. juli 2011, 21:40

Er det bare at tilmelde deres nyhedsbrev så, og håbe på en? :D

152

onsdag, 27. juli 2011, 21:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af X3N4T3
Er det bare at tilmelde deres nyhedsbrev så, og håbe på en? :D

Det tror jeg... tilmeldte tidligere i dag og whupti
http://www.battlefield.com/battlefield3

153

torsdag, 28. juli 2011, 00:06

WOW, tillykke til jer alle!

Der har floreret et rygte om, at EA ville sende en ny bølge af Alpha Trial keys ud til folk og det har jo så tilsyneladende været sandt!

Nu skal I så bare huske, at I ikke har lov til at afsløre noget fra den Alpha Trial, da det er imod NDA'en som I accepterer for at kunne spille! :(

MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50

154

torsdag, 28. juli 2011, 01:33

jeg gik ind på min EAkonto og satte BFBC2 som yndlingsspil, og så fik jeg en mail, dog kan min gamle bærbar ikke trække det godt nok :D

så nu jeg på jagt efter ny bærbar :ph34r:

155

torsdag, 28. juli 2011, 11:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Franner
WOW, tillykke til jer alle!

Der har floreret et rygte om, at EA ville sende en ny bølge af Alpha Trial keys ud til folk og det har jo så tilsyneladende været sandt!

Nu skal I så bare huske, at I ikke har lov til at afsløre noget fra den Alpha Trial, da det er imod NDA'en som I accepterer for at kunne spille! :(

Der er adskellige videoer på youtube... så ikke så meget at afsløre mere

156

torsdag, 28. juli 2011, 11:45

Prøvede det på en kammis PC i går og det lader til at blive SÅ fedt. Allerede i Alpha stadiet virker grundmekanikkerne virkelig lovende. Bestilte også et kort til Crossfire efter, så jeg er klar til når det kommer ;)

Asus G751JY - i7-4710HQ - 16gb DDR3 - GTX 980M 4GB - Crucial MX100 512GB - 17.3" IPS Full HD - Logitech G602

157

torsdag, 28. juli 2011, 12:13

Jeg er ikke helt med, er der stadig mulighed for jeg kan komme til at teste spillet på en eller anden måde? Men hvis det så kun gælder til 01/08, så kan det nu nok være det samme.

WINDOWS 7 64
CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
CORSAIR TX 750W
XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
AOC 24"

158

torsdag, 28. juli 2011, 12:32

Er der egentlig noget info om der vil være store dejlige baner som Gulf of Oman og Dragon Valley?

Jeg er godt klar over at det er utroligt lidt af spillet vi har set, men indtil videre ligner det bare en bybane fra CoD og noget "korridor shooter" i form af en metro station...og mit liv er simpelthen for kort til korridor shooters, jeg hader det.

Er godt klar over at sådan bliver BF3 ikke, men jeg glæder mig virkelig til at se nogle af deres store baner, hvilket der selvfølgelig MÅ være idet der er fly med.

WINDOWS 7 64
CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
CORSAIR TX 750W
XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
AOC 24"

kasper1233

Gæst

159

torsdag, 28. juli 2011, 12:51

Synes godt nok det er svært at komme ind i spillet. Hver gang jeg prøver at joine en server siger den bare at jeg skal lukke spillet i baggrunden.

160

torsdag, 28. juli 2011, 15:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
Der er adskellige videoer på youtube... så ikke så meget at afsløre mere

Det var heller ikke det jeg mente, det handler om et personligt ansvar, at leve op til en aftale man har indgået. De som har smidt videoer op på YouTube har så brudt den aftale de har indgået, og det er deres sag, men det betyder ikke at andre bør gøre det.

161

torsdag, 28. juli 2011, 15:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af kasper1233
Synes godt nok det er svært at komme ind i spillet. Hver gang jeg prøver at joine en server siger den bare at jeg skal lukke spillet i baggrunden.

Det er en Alpha Trial så der vil være en del bugs, hele meningen med denne Alpha Trial er at få renset ud i de bugs, så alle fejl man støder ind i bør rapporteres i den UK-engelske officielle Battlefield forum, måske i det dedikerede BF3 PC sub-forum.

162

torsdag, 28. juli 2011, 16:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af MadsHilde
Er der egentlig noget info om der vil være store dejlige baner som Gulf of Oman og Dragon Valley?

Jeg er godt klar over at det er utroligt lidt af spillet vi har set, men indtil videre ligner det bare en bybane fra CoD og noget "korridor shooter" i form af en metro station...og mit liv er simpelthen for kort til korridor shooters, jeg hader det.

Er godt klar over at sådan bliver BF3 ikke, men jeg glæder mig virkelig til at se nogle af deres store baner, hvilket der selvfølgelig MÅ være idet der er fly med.

DICE har allerede bekendtgjort, at BF3 får meget store maps i PC-udgaven af BF3, maps der vil være lige lidt mindre i konsol-udgaverne af spillet da konsollerne ikke kan klare så meget og fordi der ikke er så mange spillere pr. map. Undtagelsen bliver i TDM, hvor der ikke vil være køretøjer og fly og store maps derfor vil være åndssvagt, så du kan roligt glæde dig.

163

torsdag, 28. juli 2011, 16:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Franner

Citeret

Det er en Alpha Trial så der vil være en del bugs, hele meningen med denne Alpha Trial er at få renset ud i de bugs, så alle fejl man støder ind i bør rapporteres i den UK-engelske officielle Battlefield forum, måske i det dedikerede BF3 PC sub-forum.

Der er lukkede forum til den slags i det de kalder Battlelog, en slags indgang til spillet med server oversigt mm.

164

torsdag, 28. juli 2011, 17:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af MadsHilde

Hvad man så ikke får at vide er at den Metro station er andet segment i en mere åben bane. Den starter i det åbne og der lukkes så op for næste segment (som vi kender det fra Rush). Har ikke set noget der kan sidestilles med CODs snævre baner :)

Asus G751JY - i7-4710HQ - 16gb DDR3 - GTX 980M 4GB - Crucial MX100 512GB - 17.3" IPS Full HD - Logitech G602

kasper1233

Gæst

165

torsdag, 28. juli 2011, 19:19

Kan slet ikke komme på origin :( Må nok vente til det færdige spil kommer

166

torsdag, 28. juli 2011, 20:44

Citeret

Kan slet ikke komme på origin :( Må nok vente til det færdige spil kommer

Er det browseren der driller? Hvis ja så prøv med chrome i stedet for IE

kasper1233

Gæst

167

fredag, 29. juli 2011, 12:45

Citeret

Er det browseren der driller? Hvis ja så prøv med chrome i stedet for IE

IE.. Bruger da firefox

Tror det er Origin. Kan heller ikke lukke computeren ned hvis jeg starter det. Programmet vil bare ikke slukke!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "kasper1233" (29.07.2011, 12:46)

168

fredag, 29. juli 2011, 15:28

De folkens der er inde og spille kan I give jeres fps og hvad settings i spiller på?

Syntes det kører helt at lort på fuld resolution på en 27" skærm, er nød til at skrue ned :(

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
CM Storm Sniper Black Edition
Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
Corsair Hydro H100i Extreme Performance
Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
Asus Xonar DX
Samsung SH-B123L DVD±RW Black
Corsair er 256GB SSD Nova Series

Benyttede tags

Battlefield 3, BF3

SafeHome Wireless Surveillance Fixed HD kamera

Vi hopper for en kort stund tilbage i bunken af forbrugerelektronik, når vi i dag skal kigge på noget, der kan
Læs Mere

AeroCool GT-RS

Vi skal i denne test stifte bekendtskab med et kube kabinet fra producenten AeroCool - nærmere betegnet deres
Læs Mere

Antec ISK110 VESA micro kabinet

Er du også en af dem, der godt kan lide at bygge små computere og være med på den nyeste trend? Så kan dagens
Læs Mere

ASUSTOR AS-5004T

Endnu en ASUSTOR NAS server har fundet vej til Tweak.dk redaktionen, og vi skal i denne omgang have et kig på
Læs Mere

Argon Audio Stream 2

I en tid med DAB-radioer og trådløs streaming af musik kan vi alle få brug for udstyret, der kan koble vores m
Læs Mere

ZyXEL Armor Z1 AC2350 Dual-Band Wireless Gigabit

I en tid, hvor meget handler om grafikkort, mens vi så småt venter på lanceringen af Intels næste chipsetserie
Læs Mere

ASUS ROG Orion Stereo Gaming Headset

Der findes et væld af headsets, og der er et headset til ethvert formål. Hvis du skal have et simpelt, men sta
Læs Mere

XFX Radeon R9 390X 8 GB Double Dissipation

Vi så for nyligt Radeon R9 380 4 GB fra XFX her på siden, og nu kan vi altså også præsentere jer for en af de
Læs Mere

Konkurrence: Vind med Tweak.dk og Razer

Så blev vi færdige med Silverstone konkurrencen, og derved er vi nu klar til at sætte gang i endnu en konkurre
Læs Mere

Playstation 4 får mus og tastatur

I kølvandet på annonceringen af keyboard og mus support til Xbox One for et par uger siden, kommer Hori nu med
Læs Mere

Qualcomm løser varmeproblemer med Snapdragon 820

Qualcomms mobile processor Snapdragon 810 har været meget i vælten for at være en endog meget varm chip. Nu er
Læs Mere

Nyt X99M-WS micro-ATX bundkort fra ASUS

Tilbage på Computex-messen i juni præsenterede ASUS dette nye bundkort, som altså nu er klar til salg. Der er
Læs Mere

HORNET er Tor-netværket på speed

Hvis man vil være anonym i sin færden på nettet, findes der mange løsninger, man kan bruge. Man kan enten ansk
Læs Mere

Her er den nye OnePlus 2

OnePlus' nye 2016 Flagship Killer er nu en realitet. Den helt nye OnePlus 2 nemlig nu blevet præsenteret, og j
Læs Mere

Rygte: Valve arbejder på Half-Life 3

Ja, så kører rygtemøllen igen, og igen handler det om spilstudiet Valves myte- og sagnomspundne spil Half-Life
Læs Mere

He's back! The Terminator er med i WWE 2K16

Arnold Schwarzenegger er tilbage! Eller, det vil sige, at hans virtuelle alter ego er tilbage, og det er han s
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.