697

torsdag, 17. november 2011, 12:00

Den er ikke desideret lavet som en tweak server.
Men det er mere ment til at folk endelig gerne må benytte serveren og så endelig skrive til mig hvis det feks skal være lidt mere privat, hvis nogen vil arrangere noget.

Feks er vi nogle stykker der sidder på lørdag. Og der må folk herfra Tweak da endelig gerne dukke op.
Og hvis det er kan folk adde mig: DiGiBoXe.

Christian.

698

torsdag, 17. november 2011, 12:02

Hvilke regler er i mest til på serverne?

Feks vil jeg helst have slået Crosshair fra, men vil gerne have 3rd person view på køretøjer.

699

torsdag, 17. november 2011, 16:03

Well.. Der må gerne være lidt kort spawntid hvis det er.. Og mindre tid til at glo på ham der har skudt dig hvis du forstår :9xo
Ellers godt initiativ!

700

torsdag, 17. november 2011, 16:07

Det var mig der skulle have svaret der før, men jeg kunne ikk finde ud af at logge på..

Synes dælme forum er blevet uoverskuelig efter update :thumbdown:

Core i7-3770k @ 4,8 Ghz Turbo.
AMD R9-290X + EK Fullcover.
27" Asus VG278HE 144HZ.
Mionix Naos 5000 + Logitech G19

701

torsdag, 17. november 2011, 22:56

Det var mig der skulle have svaret der før, men jeg kunne ikk finde ud af at logge på..

702

torsdag, 17. november 2011, 22:57

Ja, det ser helt forfædeligt ud... virkelig amatøragtigt. Synd fordi det var virkelig det flotteste hw forum før :(

703

fredag, 18. november 2011, 07:38

Ja, det ser helt forfædeligt ud... virkelig amatøragtigt. Synd fordi det var virkelig det flotteste hw forum før
Vi er helt enige, synes det nye system er mærkeligt.. Alt for rodet imo.. Men igen, sådan er det vel med alle nye ting. Håber bare de får rettet lidt mere struktur ind i systemet, bare så man kunne overskue en forumstråd som før!

27" Asus VG278HE 144HZ.

704

onsdag, 23. november 2011, 07:42

Hvor er franner?

Synes det er længe siden der har været en update? ;(

27" Asus VG278HE 144HZ.

705

onsdag, 23. november 2011, 07:58

Hvor er franner?

Synes det er længe siden der har været en update? ;(
Har skrevet til ham at i savner ham :9xo

706

torsdag, 24. november 2011, 16:54

Lorte patch..De har jo nerfed den chopper fuldstændig,en salve fra jet og man er nede,AA skal bare få øje på dig,og du er nede,æv
:finger: dice

707

torsdag, 24. november 2011, 22:27

Lorte patch..De har jo nerfed den chopper fuldstændig,en salve fra jet og man er nede,AA skal bare få øje på dig,og du er nede,æv
:finger: dice
he he ud fra patch listen har de vist ændret ret mange ting i spillet

708

mandag, 28. november 2011, 22:31

Sorry, men jeg har haft massive helbredsproblemer, så jeg har ikke engang orket at følge med i spil-universet endsige Battlefield miljøet, så jeg er helt lost lige nu, aner ikke hvad der sker...for de som er interesseret er her en lidt mere udførlig forklaring

Som 5-6 årig slog jeg mit haleben skævt ved et kælkehop og det har senere medført en masse rygproblemer. Som 20-årig stod jeg på hovedet ud over styret på cyklen i en kæmpe brandert-&-skævert hvor jeg intet sansede og derfor heller ikke tog af med hænderne så jeg landede på hovedet, hvilket min nakke virkelig tog skade af, så jeg f.eks. ikke kunne bevæge min højre arm bagefter. Jeg har siden haft et hav af diskosprolabs'er og generelt haft massive problemer med nakken og ryggen, f.eks. hvor et ribben i venstre side presser på venstre lunge, så jeg har kronisk lungehinde betændelse. En diskosprolabs i nakken gik virkelig galt, hvor diskos'en virkelig tog skade, så det er nogle gange svært at sove pga smerter ud i armene, eller hvor jeg vågner og er ved at blive kvalt 'indefra'.
Jeg har fået over 300 kiropratiske behandlinger i mit liv men problemet er, at hver gang en kiro-knækker sætter noget på plads, ryger det ud igen, og det skete også i Fredags, hvor jeg fik en behandling for første gang i 15 år; han behandlede mig mellem skulderbladene og min venstre lunge fik det rigtig godt, men allerede næste dag røg det ud igen mens jeg var i byen og handle, og det i sig selv er deprimerende i flere dage efter...
Jeg har også haft en 'ubehagelig' barndom med forskellige traumer, så jeg har PTSD og en relateret stresslidelse kaldet 'binyre træthed' + noget allergi, så jeg har mange 'udfald' i min aktivitet både her og andre steder, hvilket er en af flere årsager til at jeg f.eks. ikke vil være skribent på div. sites.
Stressen betyder også, at jeg skal undgå stress-situationer, hvilket er årsagen til jeg ikke spiller online, for mit system kan ikke klare det...jeg spiller så heller ikke Singleplayer da jeg har for mange smerter i øjeblikket...

Jeg har ikke brug for hverken trøst eller medlidenhed, blot lidt forståelse for hvorfor jeg får udfald i min aktivitet.

Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

709

mandag, 28. november 2011, 22:52

Det lyder ikke som om at du har haft det nemt Franner :(
Jeg håber da at helbredet bliver til du kan spille lidt BF, og nyde tilværelsen uden smerter :)
Og KÆMPE kudos for at have holdt tråden igang!

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

710

mandag, 28. november 2011, 22:54

Må sige det er fuldt forståeligt med din manglende aktivitet når man læser hvad du har været igennem. Håber sgu du får det bedre, og selvom du ingen medlidenhed vil ha´, føler jeg sgu lidt med dig ;)

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

711

tirsdag, 29. november 2011, 21:27

Nu får jeg næsten helt dårlig samvittighed over at have "klaget" over du ikke holdt os opdateret! :boxed:

Men nu er det lidt lettere at sætte sig ind i at du ikke hele tiden kan holde til at sidde for an PC'en.

Selvom du ikk vil have medlidenhed, har du det her fra :cheers:

Anyways, så håber jeg snart du er oven på igen og kommer dig nogenlunde!

Glæder mig til at høre fra dig igen Franner!
Get well soon!

myrizzle/Peter

27" Asus VG278HE 144HZ.

712

tirsdag, 29. november 2011, 23:14

Håber du får det bedre Franner, det har du kun fortjent, !

Men så kan jeg da lige bringe noget nyt:
Back to Karkand er ude den 7. december for PS3 og den 14. for 360, der er stadig ikke information om hvornår PC versionen udkommer, bortset fra "December".

Så er den første gameplay video også oppe fra Wake Island:

713

onsdag, 30. november 2011, 19:23

God bedring Franner, du har sgu haft det hårdt. Men tager det som en mand, masser af respekt herfra.
back to karkand kommer også til pc d. 14. det bliver fedt, jeg håber du vil være i stand til at spille til den tid Franner.

gu gider jeg da RØV.
at finde mig i en SKID...

714

onsdag, 30. november 2011, 19:48

back to karkand kommer også til pc d. 14. det bliver fedt, jeg håber du vil være i stand til at spille til den tid Franner.

Godt at høre :)

715

torsdag, 5. januar 2012, 16:01

Er der ikke en der kan lære mig at bruge tv-missile,kan ikke aktivere det,vil da mene det burde være tast 3..

716

torsdag, 5. januar 2012, 19:59

fra heli?

ved mig er det 2 :)

du er godt med på at du skal sidde som 2. mand?

717

torsdag, 5. januar 2012, 20:47

tast 2 er da hestseeking missiles med lock ? og ja man skal sidde som gunner er jeg med på,det er denne jeg mener:
http://www.youtube.com/watch?v=6Rhp448DqNQ

718

torsdag, 5. januar 2012, 21:51

det der er da heller ikke en tv-missile?

men der står at han skal trykke på 2

har du sat den til istedet for det du havde før?

719

torsdag, 5. januar 2012, 22:43

0:58 inde skifter han til tv missile.
Jeg bruger std keys,ikke ændret noget,og når jeg trykker 2 er det heatseekers m lock,ikke tv,hvad gør du ?

720

torsdag, 5. januar 2012, 22:55

er du sikker på at det ikke er guided missile du har, istedet for tv missile?

eller har du bare ikke valgt noget andet end tv missile?

Benyttede tags

Battlefield 3, BF3

AMD Radeon R9 Fury X

Seneste skud på stammen i AMD's Radeon R9 serie er landet på Tweak.dk redaktionen, og det er med stor glæde og
Læs Mere

ASUS Strix R7 370 DirectCU II 4 GB

Så er det blevet tid til, at vi skal se på det første grafikkort i Radeon R7 300 grafikkort serien. ASUS har n
Læs Mere

Cherry MX Board 6.0 mekanisk tastatur

Det er med stor glæde, at Tweak.dk nu kan præsentere jer for en helt ny producent i vores repertoire. Vi har i
Læs Mere

ASUS Strix R9 380 DirectCU II 2 GB

Endnu et grafikkort i Radeon R9 300-serien er landet på Tweak.dk redaktionen, og denne gang skal vi kaste blik
Læs Mere

MSI GTX 980 Ti Gaming 6G

Så blev det Tweak.dks tur til at have NVIDIA GeForce GTX 980 Ti på testbænken, og i dagens test har MSI været
Læs Mere

LG G4 smartphone med 5,5 tommer IPS Quad HD skærm

Det er ingen hemmelighed, at vi her på Tweak.dk har set frem til at få LG's nye topmodel til test. Vi har jo s
Læs Mere

Antec Performance P50 Window

Så er Antec tilbage hos os på Tweak.dk. Denne gang er det med et nyt kabinet fra deres Performance serie ved n
Læs Mere

Betasphere HR 986 BigBox Black

betasphere audio, en forholdsvis ukendt producent, har sendt os et af deres produkter til anmeldelse. Der er t
Læs Mere

Her er AMD's nye R9 Nano og R9 Fury grafikkort

AMD har holdt kortene tæt på kroppen, når det gælder deres nye topgrafikkort, der skal akkompagnere deres R9 F
Læs Mere

Vinderen er fundet! Vind et MSI Z97S SLI Krait Edition bundkort!

Vi har nu fundet en vinder i vores MSI konkurrence. Blev det dig? Klik ind og kig!
Læs Mere

OnePlus 2 får masser af hukommelse

Vi er mange, der spændt venter på, at kalenderen viser den 27. juli. Her vil den nye OnePlus 2 nemlig blive pr
Læs Mere

Vanvittig lagerkapacitet i ny NAS server fra Synology

Hvis du gik og troede, at din 8 TB NAS server var noget værd, så må du tro om igen. I hvert fald hvis man stil
Læs Mere

Tweak.dk unboxer AMD Radeon R9 Fury X

Så er Tweak.dk på banen med vores unboxingvideo af superkortet Radeon R9 Fury X.
Læs Mere

PlayStation 4 rundbarberer Xbox One i Europa

Jim Ryan fra Sonys Europaafdeling har været på talerstolen, og her har han fremlagt nogle særdeles imponerende
Læs Mere

Warner Bros. kendte til problemer med Batman: Arkham Knight

Der har været ramaskrig rundt omkring på nettet, efter det længe ventede spil Batman: Arkham Knight udkom til
Læs Mere

Tweak.dk Game Server: ARK: Survival Evolved

Som følge af weekendens Facebook opslag vedrørende en Tweak.dk game server kan vi nu informere jer om, at denn
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.