49

mandag, 20. juni 2011, 20:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af keand
Uuuuuh! Glæder mig mere og mere, jo mere info der kommer om spillet.

Ja, så fornylig en dokumentar om kvinder, der har en lidelse, som gør, at de får op til 200 ufrivillige mindre orgasmer om dagen, og det er lidt sådan jeg har det når jeg læser om, og ser trailere fra, BF3, masser af små (ufrivillige) orgasmer :T :oops: :clap:

Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

50

mandag, 20. juni 2011, 20:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Franner

Citeret

Ja, så fornylig en dokumentar om kvinder, der har en lidelse, som gør, at de får op til 200 ufrivillige mindre orgasmer om dagen, og det er lidt sådan jeg har det når jeg læser om, og ser trailere fra, BF3, masser af små (ufrivillige) orgasmer :T :oops: :clap:

Haha XD

BTW har lige forudbestilt Limited Edition.. :D

Håber vi kan få lavet noget Tweak matches/clan eller noget :)

~Cheers Houly

51

mandag, 20. juni 2011, 20:34

Citeret

Citeret

Er du en kvinde da? Ellers vil jeg da nødig se dine underbukser :T

52

mandag, 20. juni 2011, 22:07

Citeret

Citeret

Kondomer, min ven, kondomer! :razz:

MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Franner" (20.06.2011, 22:07)

53

torsdag, 23. juni 2011, 21:16

Citeret

Citeret

Citeret

Kondomer, min ven, kondomer! :razz:

Haha det er god humor. man kan godt bestille pc udgaven hos gamespot, jeg var inde i butikken og høre ad for et par uger siden.
Jeg får helt sikkert også problemer med konen når det udkommer, det bliver så stort. :9xo

gu gider jeg da RØV.
at finde mig i en SKID...

54

fredag, 24. juni 2011, 00:24

Battlefield 3 Klasser

Ved E3 blev sløret løftet lidt for klasserne i BF3 og i forhold til i BC2 er de blevet 'tweaket' lidt!

Der vil være 4 klasser i Multiplayer-delen af BF3; Assault, Engineer, Recon & Support som illustreret i dette billede:

(Husk du kan se billedet i sin oprindelige størrelse ved at højreklikke på det og vælge 'Vis billede')

Der er som nævnt nogle ændringer i nogle af de fire klassers udstyr, hvilket er delvist afsløret i billedet, men ellers kan nævnes:

Assault

'Assault' klassen har et 'primary weapon' i form af en fuld-auto riffel (som f.eks. M4 & AK-47) men Assault vil blive slået sammen med den tidligere 'Medic' og vil derfor kunne heale og genoplive andre!
Assault klassen har dog også muligheden for at skifte genoplivnings-kittet ud med en grenade-launcher, så man bliver altså tvunget til/har muligheden for (alt efter temperament...) - at vælge efter hvilken situation man står i!

Support

'Support' klassen er det man plejede at kalde 'The Heavy' og har et LMG (f.eks. et M249 SAW) og kan ikke overraskende forsyne teammates med ekstra ammo. Support klassen kan udskifte sit LMG med lettere våben med mulighed for at smide al mulig ekstra udstyr på, som f.eks. en kraftig lygte der i BF3 kan blinde en modstander og dermed kan bruges som et taktisk våben!

Engineer

'Engineer' klassen er jo teknikeren og hans hovedopgave er at smadre tanks og armerede køretøjer med 'rocket launchers' (som f.eks. RPG-7 & AT4) samt reparere køretøjer fra eget team. Hans hovedvåben vil være en karabin men med masser af unlock-muligheder fra maskinpistoler til pumpguns!

Recon

'Recon' klassen er jo det som nogle stadig kalder 'Sniper klassen' og har da også en sniper riffel med sigtekorn som primært våben men Recon klassens rolle har godt nok udviklet sig fra BC2 af! I BF3 vil han også kunne kalde artilleri ild ind (unlock) og han vil også kunne unlocke ting som f.eks C4.

De fire klasser - og BF3 generelt - bliver virkelig analyseret i et kommende nummer af et UK-engelsk Playstation magasin kaldet 'Playstation 3 Magazine' (PSM3), du kan tjekke det ud her.

Derudover er der jo nogle (heldige svin...) der har haft mulighed for at prøvespille Operation Metro banen ved E3 & Dreamhack som har meldt tilbage hvad deres kits bestod af, det kan du selv se i en artikel her.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sniper rifler får bipods!

Det er nu endelig blevet bekræftet at sniper rifler vil få 'Bipods' (altså 'støttefødder'), formodentlig som unlock, men ikke desto mindre! Det skal der nok komme en masse jammer over i de officielle forums, for der er stadig mange som er utilfredse med Recon klassen, eller mere præcist snipere, såååå...

Det rygtes også (hvilket sikkert vil passe) at man som sniper vil skulle leve med det som på engelsk kaldes sway, hvilket vil sige, at når man kigger igennem sit scope på sniper-riflen vil ens sigte svaje lidt fra side til side pga åndedrættet og der vil være en funktion (en knap man skal trykke på) som simulerer at ens charactor holder vejret, for at stoppe dette sway. Spørgsmålet må jo så være om dette sway bliver formindsket med Bipods og muligheden for Prone, 2 ting som man ikke har i BC2?

Muligheden for Bipods blev forøvrigt bekræftet via en tweet fra Demize, en af DICE udviklerne.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ny BF3 forudbestillings bonus

Med BF3 er der opstået en 'forudbestillings bonus' mani uden sidestykke, PWP, Back to Karkand mappack, det svenske SpectAct Kit og jegskalkommeefterdig! Nu er der så en ny bonus, i dette tilfælde dog begrænset til forudbestilling af 'Limited Edition'-udgaven fra Play.com i England og bonussen er 5 exclusive dog tag designs to customize your soldier with:

Man kan altså få 5 eksklusive 'dog tag designs' og BF3 vil netop understøtte custom dog tags, hvor man kan designe sit eget dog tag, noget du kan læse en lille smule om her.

Du kan se Play.com's Battlefield 3 Limited Edition side her og kigge under 'Special Features'.
Battlefield 3 interview om 'large desert maps'

Der er kommet et næsten 10 min. langt svensk interview på YouTube med en af BF3 udviklerne, og interviewet har faktisk fået engelske undertekster! Så hvis du alligevel har tiden til det kan du jo lige banke den af og samtidig nyde nogle af de in-game sekvenser som ruller over skærmen, mere præcist hvis du klikker her. Hvis du vil ha' engelske undertekster skal du klikke på 'CC' i nedre højre hjørne.

Jeg kan afsløre, at de bl.a. snakker om large desert maps with many vehicles...

(Bare man dog kunne smide videoer ind i posten, suk...)
Vidste du at

1) BF3 får real-life bullet physics hvor skud (håndvåben, kanoner, etc) vil opføre sig som i det virkelige liv? Det er indbygget i FrostBite 2.0 motoren, så f.eks. ved skud med sniper-rifler skal man virkelig tage højde for hvor langt ens skud vil være, for kuglen vil 'droppe' og man skal også aim ahead.

2) Der kommer 4-mands squads i BF3? Mange i de officielle forums agiterer for 6-mands squads, men indtil videre har DICE besluttet at det bli'r 4-mands squads!

3) Man vil kunne spawne på sin squad-leader og squad-leader'en vil kunne spawne på alle i sin squad?

4) PC-udgaven af BF3 vil være sat til 60 frames per second, hvor konsollerne pga hardware begrænsninger vil være låst på 30 FPS? Konsollerne er efterhånden moderne PC'ere underlegne så PC'erne vil virkelig kunne trykke BF3 af grafikmæssigt!

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "Franner" (28.06.2011, 23:54)

55

fredag, 24. juni 2011, 00:30

Så man kan højest få 60 FPS på PC :boxed:

56

fredag, 24. juni 2011, 00:36

Mjaa, rolig nu... :D

Stort set alle spil nu om dage er sat til at køre ved en af udviklerne forudbestemt framerate og det er dels for at undgå 'screen tear' og dels for at spillet skal køre mere flydende...det har været sådan i nogle år efterhånden og blev vel standard i forbindelse med overgangen til fladskærme...

57

fredag, 24. juni 2011, 01:10

Franner er lidt træt af at du har lavet den her tråd...

man kan jo ikke lade være med at læse den:D - og så glæder man sig bare endnu mere til det kommer :D

58

fredag, 24. juni 2011, 07:19

jeg synes den suppresion fire feature som support class får lyder mægtig interresant, at man kan hæmme fjendens udsyn ved at lægge en regn af kugler mod dem, det giver et ekstra taktisk lag til den class, jeg er også vild med at min foretrukne class assault får medkits men kommer nok til at savne mine ammo boxes :razz: med destruction 2.0 vil jeg sikkert foretrække grenade launcher frem for defib hehe :evil: jeg kan godt lide at de har gjort det sværere at snipe (holde vejret, physical bullets) det er nok lavet fordi at de til gengæld får phrone og bipods, jeg tror sniper class vil kræve lidt mere skills end normalt og det tiltaler mig meget.
damn jeg glæder mig, jeg håber bare at jeg kan nå at få sparet nok sammen til en ny com. inden release. :)

gu gider jeg da RØV.

59

søndag, 26. juni 2011, 23:46

Lige en hurtig update, da BF3 bloggen har lavet en post med masser af screenshots fra E3, du kan se dem her.

På tirsdag er der 4 (fire...) laaaaaange måneder til Battlefield 3 skal udkomme i Danmark, og det er hvis de overholder deadlinen...suk...

60

tirsdag, 28. juni 2011, 00:54

Et Battlefield fansite har smidt fem nye BF3 wallpapers op, og de er nok de flotteste jeg endnu har set! Du finder dem her.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Franner" (28.06.2011, 00:54)

61

tirsdag, 28. juni 2011, 08:53

Citeret

Battlefield 3 Klasser

Ved E3 blev sløret løftet lidt for klasserne i BF3 og i forhold til i BC2 er de blevet 'tweaket' lidt!

Der vil være 4 klasser i Multiplayer-delen af BF3; Assault, Engineer, Recon & Support som illustreret i dette billede:

Ingen Medic?

Flot arbejde med tråden Franner :))

62

tirsdag, 28. juni 2011, 19:48

Mneejjj, de har slået Medic og Assault sammen som der står lidt længere nede, hvilket jeg synes lyder som en okay god ide...jeg har som regel foretrukket at spille som Medic med Assault som alternativ i de fleste spil, ikke bare Battlefield.

63

tirsdag, 28. juni 2011, 21:34

Citeret

Mneejjj, de har slået Medic og Assault sammen som der står lidt længere nede, hvilket jeg synes lyder som en okay god ide...jeg har som regel foretrukket at spille som Medic med Assault som alternativ i de fleste spil, ikke bare Battlefield.

Word! Men kommer til at savne LMG som assault.... Bliver nok mest support jeg kommer til at bruge tid på istedet...

64

tirsdag, 28. juni 2011, 22:08

Franner det for fedt du bruger tid på det her, dog hvis du skriver mere så vil jeg dø af dehydrering, så meget som jeg savler over BF3. :dance: :pokey:

65

tirsdag, 28. juni 2011, 23:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Cas123
Franner det for fedt du bruger tid på det her, dog hvis du skriver mere så vil jeg dø af dehydrering, så meget som jeg savler over BF3. :dance: :pokey:

LOL!

Ja, vi savler allesammen, men hvordan bli'r det så ikke når BETA-testningen starter? Så vil YouTube blive oversvømmet med videoer og der vil være masser af screenshots over det hele og man kan bare sidde her og...savle lidt mere...suk... 8o

66

onsdag, 29. juni 2011, 09:18

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Cas123

LOL!

men hvordan bli'r det så ikke når BETA-testningen starter? ....og man kan bare sidde her og...savle lidt mere...suk... 8o

Sludder... man sidder da og spiller Beta, eneste grund til at købe MOH... :))

67

onsdag, 29. juni 2011, 11:13

Denne post er ret lækker: http://enterbf3.com/viewtopic.php?t=2503&sid=

De har ligesom summarized alt hvad der er fortalt, og hvis man ikke har fået alt med (hvilket er svært at undgå, når Franner laver så mange og virkelig gode updates :9xo ), så får man det ihvertfald af at læse det "Fact Sheet" igennem :)

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

68

onsdag, 29. juni 2011, 22:18

Ja, der findes en del af de opsummeringstråde rundt omkring, også i det ene af de officielle forums (UK), den hedder vist 'What we know so far', og jeg har overvejet at omdanne threadstarter posten i denne tråd til sådan en, det er hvad jeg plejer at gøre, men det kniber lidt med tiden indimellem...

69

lørdag, 2. juli 2011, 14:56

ifølge fyren i den her video, sælger Gamestop tilsyneladende flere BF3 end MW3 pre-orders for tiden.
det er ikke noget officielt. Men han har nogen interessante vinkler på krigen mellem de to serier.
http://www.hiphopgamershow.com/2011/06/b…-mw3-currently/

gu gider jeg da RØV.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Von-Schlausen" (02.07.2011, 18:31)

70

søndag, 3. juli 2011, 11:35

På steam har de nu og 7 1/2 time frem Battlefield bad company2 til kun 7 1/2 euro. Det er helt klart et køb værd hvis du ikke ejer det. Så kan du også være i topform når BF3 lander. ;)

gu gider jeg da RØV.

71

søndag, 3. juli 2011, 21:09

gu gider jeg da RØV.

72

mandag, 4. juli 2011, 15:35

Ja, der er ved at blive lagt op til en direkte duel mellem MW3 og BF3 og det er også første gang de to titler, Modern Warfare & Battlefield, for alvor støder ind i hinanden samtidig med at EA har direkte udfordret Activisions dominans på FPS scenen! Som det ser ud nu (fra mit synspunkt, hvilket du selvfølgelig har lov til at være uenig i...) har BF3 overtaget, af flere grunde:

1) BF3 er mere end 'bare' en shooter da man kan køre i kampvogne, PMVs, flyve i kampfly og kamphelikoptere, etc, men hvis man ikke gider det har man også muligheden for at 'bare' spille 'infanteri-kampe' som i Modern Warfare, mens man i MW3 ikke vil kunne flyve og køre i div. vehicles.

2) EA/DICE er vant til at kæmpe mod konkurrenter og har virkelig fingeren på pulsen med hvad 'publikum' vil have, de er i kontakt med deres fans, mens Activisions udvikler teams er vant til at være alene på scenen pga de har haft monopol og de er nu for første gang virkelig udfordret! Der er tegn på, at de nu er begyndt at tage reel kontakt til 'publikum' men de famler sig frem og de vil tabe denne runde mellem MW3 & BF3 pga manglende erfaring på området.

Div analysatorer er også i gang med at kridte banen op, nogle tror på BF3, andre på MW3, når det gælder hvilken titel som vil sælge flest kopier, men jeg tror, at selvom BF3 vil blive den bedste overall titel af de to, vil MW3 sandsynligvis sælge flere kopier end BF3...mange købere af CoD er mindreårige som mindre komplicerede spil tiltaler mere, BF3 vil simpelthen være for kompliceret for dem, de vil 'bare' skyde på alt hvad der rører sig uden for indviklede regler og hovedparten af dem spiller på Xbox!

Men det ligger også i tiden med en duel mellem de to titler, begge communities vil det tilsyneladende, f.eks. har BF3 Bloggen smidt den her op og med forventning om et voldsomt 'svar' i samme stil fra CoD community'et:

Average Battlefield player

Average Call of Duty player

Inden vi går videre, så lad mig lige slå fast, at jeg personligt er fan af BEGGE titler! Jeg var vild med MW1 både SP og MP og fik tilbragt en del timer foran 'puteren med den titel og den ene titel gør ikke den anden dårlig, begge ser fede ud IMHO!
Physical Warfare Pack box art

Coveret til 'BF3 Limited Edition' med 'Physical Warfare Pack' er blevet afsløret, og for PC-udgavens vedkommende ser det sådan her ud:

SEXET! :T

Den 'ordinære' Limited Edition udgave ser jo sådan her ud:

BF3 BETA'en skal hentes via Origin

En fan fik nok af den manglende information om den forestående BF3 BETA og tog tyren ved hornene med det overraskende resultat, at han rent faktisk fik nogle svar ud af det...han spurgte simpelthen EA Support og de svarede sgu! Man skal have en BETA-key erhvervet via 'Medal of Honor Limited Edition' som er registreret til ens EA Account, helt som forventet:

According to the likely-outsourced and possibly-misinformed representative, the beta will be delivered across EA’s Origin service to accounts with a registered MOH LE key, as many people have suspected or assumed, and access will be granted via an emailed product key

Og BETA'en skal så downloades via EA's egen spildownload side, Origin.com. BETA'en er annonceret til at starte i midten af September, altså ca. 2½ måned fra nu...og undertegnede har ikke en BETA-key...

Du kan læse mere om informationen om dette her.
Multiplayer philosophy in Battlefield 3

Hovedmanden bag Multiplayer-delen af BF3, Lars Gustavsson, der også var en af hovedmændene bag BF2, har smidt en blogpost op @ den officielle Battlefield Blog, hvor han prøver at forklare Multiplayer filosofien i BF3 og der vil være nogle ændringer i forhold til BF2. Især hans beskrivelse af filosofien bag 'Operation Metro' MP-mappet, det map som man har kunnet prøvespille @ E3 og Dreamhack, er interessant pga. mappets opbygning:

Operation Métro starts out in a lush, rolling park outside of the Paris city center. As the attackers push forward and take out the two enemy installations, this is when a normal multiplayer mode in a normal game would end. In Battlefield 3, this is just the beginning of a much larger journey; a journey taking you through a number of distinct and varying environments, each tasking you to re-evaluate your combat tactics and loadouts on the go.
From the opening park, you need to push underground through a dark, bombed-out metro tunnel section, and then up and out onto the downtown city streets for the final confrontation in front of the Paris stock exchange. This seamless transition in the map between contrasting areas is something that makes it feel like so much more than your typical walled-in multiplayer arena. For a sense of scale, each of the different areas in Operation Métro would be large enough to house a very good Team Deathmatch experience.

Så man kan egentlig sige, at 'Operation Metro' er et map bestående af flere forskellige typer maps sat sammen til et stort mega-map.

Der følger et overview-map fra Operation Metro med som illustration:

(Højre-klik på billede og vælg 'Vis Billede' for større udgave af billedet)

Du kan se blogposten her (efter Age Verification)
En virkelig åben 'Open BETA' af BF3???

Der er forventninger om, at vi vil få en mere åben BETA af BF3, efter den mere lukkede 'Open BETA' som man skal have en nøgle til, en nøgle som kun har kunnet erhverves ved køb af enten 'Limited Edition' eller 'Tier 1 Operator' udgaverne af Medal of Honor...det er nok ikke helt grebet ud af luften, for EA har en tradition for at smide en masse nøgler ud til folket via de større gaming-sider, som f.eks. GameStop og FilePlanet.
Jeg vil selvfølgelig holde øjne og ører åbne og poste det her så hurtigt som muligt når noget dukker op men det er efter først-til-mølle princippet og der er mange om buddet!
Hvis du er virkelig desperat kan du erhverve MoH @ Steam, der selvom det er en standard udgave, skulle give adgang til BF3 BETA'en...så må du gøre op med dig selv om du vil betale €30 (ca. 225,- kr) for at spille BF3 BETA i ca. en måned...

Du finder MoH @ Steam her, hvor du kan læse mere om det...
Vidste du

1) at du i BF3 vil kunne trække sårede teammates i dækning, ligesom i virkeligheden? Indtil videre formoder jeg, at det 'kun' er i Singleplayer man vil kunne det...

2) at BF3 ikke vil have en Commander position som BF2 og BF2142 havde? Der er selvfølgelig en Poll i et af de officielle forums om det, du kan se den her...

Benyttede tags

Battlefield 3, BF3

Bowers & Wilkins 683 S2

Vi har igen allieret os med Hifi-Klubben for at kunne bringe jer en test af et sæt spændende højttalere. Nærme
Læs Mere

Raidmax Horus MX Kabinet

Producenten Raidmax har været på banen siden 1988, hvilket giver dem over 25 års erfaring inden for branchen.
Læs Mere

QNAP TS-453mini 8 GB

QNAP er endnu engang vendt tilbage til Tweak.dk redaktionen, og denne gang med en noget kun anderledes 4-bays
Læs Mere

Rocket League PS4

Fodbold med biler i en arena! Holder det? Svaret er et overbevisende JA! Forestil dig at du putter Mario Kart,
Læs Mere

Gigabyte Z97P-D3

Vi skal i dag have kigget på et budgetvenligt Z97 bundkort fra Gigabyte, som byder på nogle fine midrange komp
Læs Mere

SafeHome Wireless Surveillance Fixed HD kamera

Vi hopper for en kort stund tilbage i bunken af forbrugerelektronik, når vi i dag skal kigge på noget, der kan
Læs Mere

AeroCool GT-RS

Vi skal i denne test stifte bekendtskab med et kube kabinet fra producenten AeroCool - nærmere betegnet deres
Læs Mere

Antec ISK110 VESA micro kabinet

Er du også en af dem, der godt kan lide at bygge små computere og være med på den nyeste trend? Så kan dagens
Læs Mere

Windows 10 Guide: Slå deling af Windows opdateringer fra

Windows 10 er officielt rullet ud, og mange er stadig i gang med at installere det. Nu er det derimod også kom
Læs Mere

Er dette den nye iPhone 6S?

Så kører rygtemøllen igen, og igen handler det om Apple og deres nye iPhone 6S. Der er nemlig dukket billeder
Læs Mere

AMD forbereder ny Zen Core APU

AMD arbejder på en ny type APU, som skiller sig noget ud fra det, som vi er vant til at se, når vi er i AMD's
Læs Mere

Shots fired! AMD-forsker sabler NVIDIA GameWorks

Som I sikkert ved, så foregår der en evig krig mellem de to ærkefjender AMD og NVIDIA, og nu er der presset me
Læs Mere

Scammere på spil efter Windows 10 lancering

Enhver begivenhed, der skaber hype og medieomtale, er for scammere og snydepelse, som en flamme er for møl. De
Læs Mere

Sådan ser en photoshoppet Chris Pratt ud

Skuespilleren Chris Pratt, der som bekendt spiller en af hovedrollerne i eksempelvis den nye film 'Jurassic Wo
Læs Mere

Så flot kunne Jak and Daxter 4 være blevet

Naughty Dog, der står bag spillene om Jak og Daxter, havde store planer om netop et nyt spil i serien, men dis
Læs Mere

Ingen mods til Fallout 4 før 2016

Til november udkommer Bethesdas nye spil Fallout 4, men sidder du allerede nu og glæder dig til at se, hvad de
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.