421

onsdag, 28. september 2011, 06:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af keand
Så fik jeg også prøvet. Tror jeg skal ud og invistere i et nyt grafikkort eller måske et gtx460 mere, da jeg ikke er helt tilfreds med hvordan det kører. Har prøvet både med den gamle Nvidia driver og den nye, kunne ikke rigtig mærke forskel, dog med undtagelse af periodisk lag på den gamle driver.
Hvor hulan ændrer man indstillingerne til grafik henne? :crazyeyes:

Det er lidt dumt, men du skal være inde i et spil før du kan gå ind i options.
Jeg blev kicked fra en server for at være inaktiv første gang jeg var inde og rode i settings. :boxed:
Men igen, det er en beta og jeg er sikker på at de laver om på det, for det holder jo ikke.

gu gider jeg da RØV.
at finde mig i en SKID...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Von-Schlausen" (28.09.2011, 06:50)

422

onsdag, 28. september 2011, 09:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af X3N4T3
Kan det ikke godt passe at de har sat destruction rimelig meget fra?
For jeg kan da ikke se at alt bliver smadret, søjlerne nede i metroen står stadig efter 2-3 stykker C4, men de har bare lige tabt det yderste lag.

Hvis vi tænker på de samme sted i banen, så kommer du ikke til at kunne ødelægge dem. Det kan jeg næsten garantere dig for, da det ville kræve at alt for meget ville blive destructable og det ville lave ubalance i spillet.

I sidste level kan man sprænge den del ting i luften, så tror faktisk ikke det er så limited igen. Ikke i forhold til alpha :)

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
CM Storm Sniper Black Edition
Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
Corsair Hydro H100i Extreme Performance
Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
Asus Xonar DX
Samsung SH-B123L DVD±RW Black
Corsair er 256GB SSD Nova Series

423

onsdag, 28. september 2011, 09:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af guGGe

Citeret

Oprindeligt indlæg af X3N4T3
Kan det ikke godt passe at de har sat destruction rimelig meget fra?
For jeg kan da ikke se at alt bliver smadret, søjlerne nede i metroen står stadig efter 2-3 stykker C4, men de har bare lige tabt det yderste lag.

Hvis vi tænker på de samme sted i banen, så kommer du ikke til at kunne ødelægge dem. Det kan jeg næsten garantere dig for, da det ville kræve at alt for meget ville blive destructable og det ville lave ubalance i spillet.

I sidste level kan man sprænge den del ting i luften, så tror faktisk ikke det er så limited igen. Ikke i forhold til alpha :)

Det var bare en lille søjle, ikke noget man kunne gemme sig bag ved (det er jo derfor de har lavet lidt limit på), håber virkelig at de sætter lidt mere på :)
Når de store træer vælter så kan man gemme sig bag dem, men efter et lille stykke tid forsvinder de igen, sådan noget er heller ikke godt :P

424

onsdag, 28. september 2011, 11:27

Jeg spillede det et par timer igår, og må sige at jeg overall er imponeret. Dog synes jeg grafikken, specielt træerne kunne være noget bedre. Jeg kører en blanding af high og ultra settings med et GTX570.

SÅ blæret lyd og grafik når man fyrer sin raket afsted :P

Har ikke haft nogen crash, men der er da helt klart en masse ting som skal rettes op på!

Håber den nye bane bliver åbnet idag! Så den også på listen men den var låst og hed noget med testserver..

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

425

onsdag, 28. september 2011, 13:01

Jeg kan ikke se hvorfor folk skal ud og investere i helt nyt gear. Hvis de allerede har bare en nogenlunde gamer maskine.

Jeg kører alt på ultra.
Og det er med en:
q9550- 3.8@
HD5850

Og det kører helt som det skal.

426

onsdag, 28. september 2011, 13:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen

Citeret

Så fik jeg også prøvet. Tror jeg skal ud og invistere i et nyt grafikkort eller måske et gtx460 mere, da jeg ikke er helt tilfreds med hvordan det kører. Har prøvet både med den gamle Nvidia driver og den nye, kunne ikke rigtig mærke forskel, dog med undtagelse af periodisk lag på den gamle driver.

Jeg blev kicked fra en server for at være inaktiv første gang jeg var inde og rode i settings. :boxed:
Men igen, det er en beta og jeg er sikker på at de laver om på det, for det holder jo ikke.

Jamen hvordan kommer jeg ind i options? :crazyeyes: Sker ikke en dyt ved at trykke Esc.

427

onsdag, 28. september 2011, 14:09

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen

Citeret

Jamen hvordan kommer jeg ind i options? :crazyeyes: Sker ikke en dyt ved at trykke Esc.

Du skal være i live, ved ikke om det er derfor :)

Tjek lige det her - http://battlelog.battlefield.com/bf3/lea…ls/soldier/1/0/

#1 i verdenen med længste HS :T

428

onsdag, 28. september 2011, 14:23

Haha, N1! :clap:

429

onsdag, 28. september 2011, 14:44

Jeg er nu også ret imponeret over hvor godt mit system kører spillet, jeg er bare mere nervøs for at se hvordan det går når banerne bliver større og der kommer jets, koptere og tanks og store eksplosioner og noget.

WINDOWS 7 64
CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
CORSAIR TX 750W
XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
AOC 24"

430

onsdag, 28. september 2011, 14:47

Er jeg den eneste der får mange random crashes? Kører med den nye Beta driver fra Nvidia.

431

onsdag, 28. september 2011, 15:39

Citeret

Haha, N1! :clap:

Meh, der er nogle som har fået et på 400+ :(
Nu er jeg vist #6.

432

onsdag, 28. september 2011, 16:07

Citeret

Er jeg den eneste der får mange random crashes? Kører med den nye Beta driver fra Nvidia.

Har ikke haft nogen,hverken i beta eller bc2.

Nogen der ved om commo rose er droppet eller kommer med i den fulde ?

433

onsdag, 28. september 2011, 16:16

Jeg får også mange chrashes. Commo rose skulle komme i det færdige spil.

gu gider jeg da RØV.
at finde mig i en SKID...

434

onsdag, 28. september 2011, 16:51

Jeg har ikke så meget tid lige i øjeblikket, skal tilbringe aftenen sammen med to gamle venner, så ved ikke hvornår jeg kan lave en update igen...der sker også så meget i løbet af en BETA, at det ikke er til at overskue al den info...

Anyways, CTD (Crash To Desktop) er almindeligt i denne BETA og i beta'er generelt, og bug-report forumet i Battlelog er da også fyldt med rapporter om det, og som sædvanligt er der også masser som ikke har lige det problem.
Men der er masser af issues generelt, f.eks. har nogle set modstandere som står på hovedet, når de skyder...andre mangler deres våben, sådan visuelt, så det er absolut en BETA og hele meningen med den er jo netop at få fundet og fixet de fleste bugs inden retail release, så I skal huske, at det er ens moralske pligt at rapportere alle bugs man støder ind i sammen med relevante system spec oplysninger i Bug Report forumet, så udviklerne kan fixe det inden release; det er både for ens egen skyld og for alle andres! ;)

zh1nt0 meddelte allerede inden starten af BETA'en, at Commo Rose ikke ville være i BETA'en, men ville være med i retail usgaven, jeg har også rapporteret det her, men det er sikkert druknet i mængden af info, jeg glemmer også nogle af oplysningerne, for det er ikke til at holde rede på så meget...

Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Franner" (28.09.2011, 16:53)

435

onsdag, 28. september 2011, 17:10

WAAAAAAAAAAAHHHHHH

zh1nt0 har postet passwordet til Caspian Border mappet i det UK officielle forum så alle kan spille på det map!!! Men det er tidsbegrænset, passwordet bliver skiftet kl. 18.00 CET så det er nu eller meget senere!

Passwordet er: sexyelevator

MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50

436

onsdag, 28. september 2011, 17:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Franner
WAAAAAAAAAAAHHHHHH

zh1nt0 har postet passwordet til Caspian Border mappet i det UK officielle forum så alle kan spille på det map!!! Men det er tidsbegrænset, passwordet bliver skiftet kl. 18.00 CET så det er nu eller meget senere!

Passwordet er: sexyelevator

Netop... svært at finde server med plads... super fedt map og virkelig stort

437

onsdag, 28. september 2011, 18:45

glæder mig til release kommer, super fedt spil, men de her random crashes er da bare møg irriterende. Især når det tager 5-10min at finde en ny server

438

onsdag, 28. september 2011, 19:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af peterpc
glæder mig til release kommer, super fedt spil, men de her random crashes er da bare møg irriterende. Især når det tager 5-10min at finde en ny server

Tager det så lang tid for jer? Jeg kommer ind med det samme hver gang, vælger bare "Quick Match" så går der 30 sek. inden jeg er inde....

439

onsdag, 28. september 2011, 21:00

Jeg kan ikke spille spillet pga key-logging problemet, men jeg har ikke problemer med at komme ind på servere, har kun haft det en gang, og fixede det ved at logge ud af Battlelog og så logge ind igen, så kom jeg ind på serveren med det samme, så baseret på den ene lille ting kunne det tyde på, at det var et Battlelog-baseret problem...men det er så et meget spinkelt grundlag at basere det på, så aner ikke om det virkelig er Battlelog, men I med problemet med at komme ind på servere kan jo prøve forskellige mulige fixes eller tjekke Bug Report forumet @ Battlelog, for der vil altid være nogen som finder løsninger og så poster dem der!

440

onsdag, 28. september 2011, 21:03

Jeg har da lige lavet en Tweak BF3 Platoon vis nogle vil joine ?
http://battlelog.battlefield.com/bf3/pla…50451859051380/

~Cheers Houly

Benyttede tags

Battlefield 3, BF3

Seneste tests og artikler

4

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

0

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

0

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere

0

Bliver Intel Broadwell-E forsinket til 2016

Snakken om Broadwell-E har læn
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.