361

fredag, 23. september 2011, 15:48

Tja, hvis nogen ved det så må det være Franner... nogen ide om hvilket tidspunkt den 27. der er gang i den?

362

fredag, 23. september 2011, 16:29

Det er ikke blevet oplyst endnu, det kommer på et tidspunkt, måske via en Battle Blog post eller i mailen hvor man bliver inviteret til den lukkede BETA. Anyways, jeg poster selvfølgelig om det her, når det er.

Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

363

fredag, 23. september 2011, 16:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Franner
Det er ikke blevet oplyst endnu, det kommer på et tidspunkt, måske via en Battle Blog post eller i mailen hvor man bliver inviteret til den lukkede BETA. Anyways, jeg poster selvfølgelig om det her, når det er.

Super... det bliver formentlig således at US kan være med fra start... dvs. omkring 15 stykker hos os... hvad tror du?

364

fredag, 23. september 2011, 17:03

Puha, håber ikke jeg får problemer med at køre det. Er lige over anbefalede krav, men så heller ikke mere. Måske på tide at invistere i nyt setup.
Endnu engang tak til Franner for det store stykke arbejde du har lagt i det her, jeg giver sku en bajer i lufthavnen :cheers:

365

fredag, 23. september 2011, 18:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
Super... det bliver formentlig således at US kan være med fra start... dvs. omkring 15 stykker hos os... hvad tror du?

Jeg ved det ikke og jeg ka' sgu ikke huske hvordan DICE/EA gjorde det under BC2 BETA'en, tror jeg trænger til at få formateret og geninstalleret min hukommelse... :roller:

Ang. Systemkrav har zh1nt0 sagt, at Anbefalede er beregnet til Medium grafik...men det anhænger jo også af, om det er på f.eks. en 19" eller en 24" skærm, blandt flere ting, så det er en af de ting vi skal benytte BETA'en til at finde ud af, så man kan nå at justere sit system inden retail udgaven udkommer. Og performance bliver jo tunet fra BETA til retail og senere i form af bedre drivere, as always.

MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50

366

lørdag, 24. september 2011, 01:11

Officiel BETA FAQ

DICE har smidt en FAQ for BETA'en op på deres Battle Blog med forskellig info, men der er sådan set ingen ny, eller nyttig, info i den, så den er lidt nytteløs og når man tjekker kommentarer nedenunder selve blogposten er de også fyldt med alle de ubesvarede spørgsmål vi alle sidder med...

Q: What are the regular dates for the Open Beta?
A: September 29th-October 10th, 2011.

Q: Who is eligible for early access to the Battlefield 3 Open Beta on September 27th?
A: Customers who have pre-ordered the PC digital download version of Battlefield 3: Limited Edition on Origin, or registered their first-hand copy of Medal of Honor: Limited Edition/Tier 1 Edition, or purchased Medal of Honor Limited Edition from Steam prior to July 26th, 2011.

Samtidig er der også blevet frigivet en meget kort trailer, en teaser af en kommende TV Spot for BF3, med en lille smule gameplay i...

Du kan se traileren her med løfte om at ville kunne se den fulde trailer 26. Sep, altså dagen før BETA'en starter, når man sidder og er mest pumped og påvirkelig!

Battlefieldo har allerede nogle screencaps fra traileren, som dette:

(Højreklik på billede og vælg 'Vis Billede' for større udgave!)

Du finder FAQ'en her (efter Age Verification) og flere screencaps her.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mulighed for mere end 1 profil i Battlelog!

Det er nu blevet bevist, at man som spiller kan skabe adskillige spiller-profiler i sin Battlelog profil, så man f.eks. kan have 1 Recon profil, en Assault profil med medkit og en anden Assault profil med nade-launcher istedet, alt efter hvad man selv ønsker!

Battlefieldo havde egentlig smidt nogle fotos af Battlelog profilen op men har efter krav fra EA fjernet dem igen, men det var noget i stil med det her:

I Alpha Trial'en havde man kun mulighed for een profil, så jeg frygtede lidt, at det ville blive ligesådan i retail'en, men det er altså på plads nu!

Jeg har artiklen herfra.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Xbox udgaven af BF3 virker 'buggy'...

Der er flere forumtråde i det officielle UK forum, hvor brugere som har testet BF3 ved EuroGamer spilmessen i England, har meldt tilbage, at Xbox udgaven af BF3 er usædvanligt buggy...

I'm at euro gamer and played it on the 360. It felt kind of laggy and lalala is up with the controllers?
If this is anything near the final game then there's gonna be a lot of dissapointed people. Sort it out dice.

Meeen, mon ikke DICE vil få det fixet? Det ville dælme overraske mig, hvis de ikke gjorde...

Du kan se nogle af trådene her, hvis interesseret:

This isnt good (xbox version of BF3)
just played bf3..... not impressed
Something wrong with the 360 version?
NVIDIA arbejder på special-drivere til BF3 BETA'en!

BF3 Blog har snakket med NVIDIA og fået at vide, at NVIDIA arbejder hårdt på at have en toptunet driver klar til frigivelse lige inden BETA'en går live, for max performance!

The Battlefield 3 beta is less than a week away, and graphics card maker Nvidia revealed to us that they plan to release brand new, custom drivers just in time for the Battlefield 3 beta. The new, Battlefield 3-specific GeForce drivers are set to arrive on September 26, a day ahead of the beta release.

Jeg ved af erfaring fra tidligere, at både AMD og NVIDIA altid har drivere tunet til sådan en højprofileret BETA/demo pga al den prestige der er forbundet med det, så jeg skal nok poste om de nye drivere her, når de dukker op! Der er dog eksempler på, at sådanne drivere kan gøre mere skade end gavn, så det er ikke altid sådanne nye drivere er en fordel...

Du kan se hele den korte artikel om NVIDIA driveren her.
DICE forklarer hvorfor der ikke er Commander i BF3

DICE har skullet tage stilling til en hel del kontroversielle spørgsmål i løbet af udviklingen af BF3, et af dem om hvorvidt man skulle have Commander i BF3, som man havde det i BF2, og beslutningen som DICE har taget er NEJ!

DICE General Manager Karl-Magnus Troedsson har nu på EuroGamer Expo forklaret hvorfor DICE har besluttet at droppe Commander:

"I don't know how many people have tried to play as a Commander in Battlefield 2, but it's kind of a strange experience. Everyone agrees that that actual role of the Commander is very, very cool. But the problem is that only one person per team could play it, and it was always the highest ranking one.

Hvis interesseret, kan du se hele interviewet her.
Developer chat footage fra EuroGamer Expo spilmessen

DICE er meget tilstede ved EuroGamer Expo spilmessen i England, hvor BF3 bliver vist frem big time, og der er nu en række YouTube videoer, hvor DICE General Manager, Karl-Magnus Troedsson, 'tegner og fortæller' samt fremviser gameplay fra Operation Guillotine Singleplayer'en og det ser sgu godt ud!

Del 1
Del 2
Del 3
Del 4, Operation Guillotine
Del 5, Operation Guillotine
Del 6
EA ændrer i deres Terms of Service for bl.a. Origin...

EA har pludselig ændret deres ToS for bl.a. Origin så når man anerkender den, frasiger man sig nu retten til at kunne anlægge gruppesøgsmål mod EA...man kan stadig anlægge sag enkeltvis, men ikke i grupper, som er den mest effektive måde at gøre det på, hvilket jo sikkert har noget med det at gøre...

Helt præcist har EA nu indført dette i deres ToS:

By accepting these terms, you and EA expressly waive the right to a trial by jury or to participate in a class action.

YOU UNDERSTAND THAT BY THIS PROVISION, YOU AND EA ARE FOREGOING THE RIGHT TO SUE IN COURT AND HAVE A JURY TRIAL.

YOU AND EA AGREE THAT EACH MAY BRING CLAIMS AGAINST THE OTHER ONLY IN YOUR OR ITS INDIVIDUAL CAPACITY, AND NOT AS A PLAINTIFF OR CLASS MEMBER IN ANY PURPORTED CLASS OR REPRESENTATIVE PROCEEDING.

Det er utroligt, der ikke er en lov som sikrer os mod, at firmaer som EA kan tilsidesætte al gældende lov og forlange nærmest hvad der passer dem af folk...

Du kan se den del af EA's Terms of Service det omhandler her.
Rettelse omkring 'Anbefalede Systemkrav'

Jeg skrev tidligere idag, at zh1nt0 havde tweetet, at de 'Anbefalede Systemkrav' rakte til grafik på Medium, men en anden DICE udvikler, repi, har nu tweetet, at dette var en fejl! De 'Anbefalede Systemkrav' rækker iflg. ham til 'High' grafikkvalitet!

Du kan se tweeten om dette her!
Div Twitter-bekræftelser

Stat-saving i Real-Time!
Køretøjer skal have 2-4 hits for at blive uskadeliggjort
FriendlyFire er default 'Off' i Normal mode, men 'On' default i Hardcore mode
Health og Armor recovery er 'Off' i Hardcore
Javelin & Stinger skal have 'lock on' for at kunne skyde
Flere enkeltskud i træk har mere 'recoil' end fuldauto fire...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Franner" (24.09.2011, 11:32)

367

lørdag, 24. september 2011, 01:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af Franner
EA ænder i deres Terms of Service for bl.a. Origin...

EA har pludselig ændret deres ToS for bl.a. Origin så når man anerkender den, frasiger man sig nu retten til at kunne anlægge gruppesøgsmål mod EA...man kan stadig anlægge sag enkeltvis, men ikke i grupper, som er den mest effektive måde at gøre det på, hvilket jo sikkert har noget med det at gøre...

Helt præcist har EA nu indført dette i deres ToS:

By accepting these terms, you and EA expressly waive the right to a trial by jury or to participate in a class action.

YOU UNDERSTAND THAT BY THIS PROVISION, YOU AND EA ARE FOREGOING THE RIGHT TO SUE IN COURT AND HAVE A JURY TRIAL.

YOU AND EA AGREE THAT EACH MAY BRING CLAIMS AGAINST THE OTHER ONLY IN YOUR OR ITS INDIVIDUAL CAPACITY, AND NOT AS A PLAINTIFF OR CLASS MEMBER IN ANY PURPORTED CLASS OR REPRESENTATIVE PROCEEDING.

Det er utroligt, der ikke er en lov som sikrer os mod, at firmaer som EA kan tilsidesætte al gældende lov og forlange nærmest hvad der passer dem af folk...

Du kan se den del af EA's Terms of Service det omhandler her.

Det ændrede Sony jo også her for ikke ret lang tid siden på PSN.

Sony beder PSN-brugere om at acceptere nye vilkår eller forlade PSN

Citeret

I de nye betingelser afgiver brugerne nemlig rettighederne til fælles at sagsøge Sony for sikkerhedsbrud, som ellers indtil nu har været en mulighed.

Ifølge det nye regelsæt skal brugere blandt andet også først forsøge at løse eventuelle konflikter med en voldgiftsmand valgt af Sony, inden de må lægge sag an mod firmaet.

Accepteres de nye betingelser ikke, banlyses brugeren fra PlayStation Network, og kan derfor ikke anvende Sonys online-tjenester.

Brugere af netværket kan naturligvis stadig sagsøge Sony gruppevis for de allerede forekommende hændelser, dog kun, hvis brugerne inden accepterer det nye regelsæt.

368

søndag, 25. september 2011, 21:46

Beklager, men jeg har været inde til Helse messe i Øksnehallen det meste af dagen, og er alt for træt til en update, så det må vente til imorgen...eller senere...

370

mandag, 26. september 2011, 15:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
Tider...
http://www.timeanddate.com/worldclock/fi…10927T12&sort=1

Dejligt :D!
Lægger lige den her ind:

Det er cirka sådan det nok vil blive.
Men afhænger selvfølgelig også af din opløsning og andre computer specs.

371

mandag, 26. september 2011, 17:49

Er sikker på min nok skal æde det på medium settings, men mon ikke jeg skal ud og have en ny computer alligevel :P - glæder mig max til at prøve beta'en (nu da jeg blev snydt for alpha :( )

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | EVGA GTX 280
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

372

mandag, 26. september 2011, 20:37

Puha, jeg har haft travlt de seneste dage, så jeg har ikke engang haft tid til at følge med i hvad der sker i Battlefield miljøet, men går igang med en update nu, og jeg har sikret mig at Tirsdag er fri for alt andet så jeg kan fokusere på en vis BF3 BETA! 8)

373

mandag, 26. september 2011, 21:10

Ville vi ikke modtage en kode på mail til early beta access?

gu gider jeg da RØV.
at finde mig i en SKID...

374

mandag, 26. september 2011, 21:15

Uanset hvad, så bliver det fucking nice at komme til at spille Beta :-)

Har sat hele weekenden af til det :clap:

Core i7-3770k @ 4,8 Ghz Turbo.
AMD R9-290X + EK Fullcover.
27" Asus VG278HE 144HZ.
Mionix Naos 5000 + Logitech G19

375

mandag, 26. september 2011, 21:55

Lukket BETA emails for adgang

De af os som har adgang til den lukkede BETA Tirsdag går stadig og venter på den ski** email fra EA og panikken er allerede så småt brudt ud i de officielle forums, men der er kommet en pinnet tråd med en 'Mini FAQ' omkring det, og iflg. den vil folk nok få deres email imorgen:

Electronic Arts will be sending emails out with redeemable codes inside them, you will then go to this site and redeem the code in order to get access to the Early Access promotion.
Electronic Arts have already started sending out those emails, however most of you will start receiving your emails by midnight tonight(09/26/2011) in order for you to have them in your inbox by tomorrow morning (Tuesday 09/27/2011).

What are the requirements in order to receive Early Access?
In order to qualify for Early Access you must have played Medal of Honor Tier 1 or Limited Edition online and redeemed your Online Pass, or you must have pre-ordered Battlefield 3 via Origin before the 25th of September.

When will I get my email?
Sometime between Midnight tonight(most likely PST timezone) to the early hours of Tuesday morning.

What is in this email?
Information on how to redeem your key, the redemption key, and also a link to the redemption website.

Which email is this being sent to?
The email will most likely be sent to your EA Master Account's email, if you have linked your gamer profiles to that email.

Misc..
Emails will be sent to individuals who participated in the Medal of Honor T1/Limited Edition (Xbox 360/PC) promotion with information on how to redeem.

Emails will also be sent to the Origin BF3 Preorder users via their email, with information regarding that.
You will also receive a email if you purchased Medal of Honor via Steam prior to the 25th of July. Your key will be within your Steam Library -- right click Medal of Honor and then click "CD Keys" your code will be listed within that.

Currently I have no details as to wether Playstation 3 users will receive a email, you should see Battlefield 3 automatically popup within the PSN Network by tomorrow! (If you qualified, by the above).

Du finder tråden her.
Hvad skal jeg gøre nu?

Som sædvanligt er der lidt usikkerhed omkring hvordan man skal forholde sig i sådan en situation her, jeg har prøvet det adskillige gange, og ved af erfaring, at det er klogt at gentage det, så vi tager lige denne her med:

EA vil sende en email til dig, med en BETA kode og en link til hvor du skal bruge koden for at starte din download af BETA'en. Ja, det er tæt på og du har stadig ikke modtaget en mail, men slå koldt vand i blodet, det er hektisk hos dem der skal sende dem ud og adskillige DICE og EA folk får med garanti ikke sovet i nat pga. af det!
Modtagere af denne email vil være de som har pre-ordered @ Origin (kun PC obviously...) og folk som har haft købt 'Limited Edition' eller 'Tier 1 Operator' udgaverne af Medal of Honor.
Hvis du har haft købt Steam udgaven af MoH skal du selv hente din BETA kode:

To view your Key, go to Medal of Honor in Your Steam Library, and click the “CD Key” Link. Find “Battlefield 3 open Beta Early Access” key. Download Origin, redeem this key on Origin and start downloading the Beta.

Størrelsen af download skulle være omkring 2.6GB...

Når du har fået din BETA kode skal du herind for at logge ind.
BETA grafikdrivere

Som nævnt i min sidste update arbejdede NVIDIA på nogle drivere til BF3 BETA'en, og Tweak har også smidt dem op i Nyhedssektionen, mere præcist her, og de er tunet specielt til BF3 hvilket iflg. NVIDIA har resulteret i et boost på op til 38% i ydelsen!

Samtidig er det også kommet frem, at AMD, ikke overraskende, også arbejder på et sæt optimerede drivere til brugere af deres grafikkort, men den er ikke klar endnu...eftersom jeg selv har Radeons vil jeg selvfølgelig holde godt øje med hvornår de er klar og det ryger herind i denne tråd, når det er, med download link forstås!

Nåh, men den nye NVIDIA driver hedder 285.38 og er altså stadig i beta-fasen, så du gør klogt i at installere den nu for at teste om den fungerer ordentlig, sådan generelt, så du har tid til st skifte tilbage, ifald den ikke gør!

Du kan se hvad 285.38 bringer her:

What’s New in Version 285.38
[list]
* Increased performance in Battlefield 3 by up to 38%. (*Performance measured vs. GeForce 285.27 driver on GeForce GTX 570 at 2650×1600 (DX11 enabled))
* Improved overall stability and image quality in Battlefield 3.
* Improved compatibility and performance for RAGE.
* Added or updated SLI profiles for Battlefield 3, Dead Island, Diablo III, Dragon Age 2, Need for Speed: The Run, and Saints Row: The Third.
* Fixed a performance regression in 285.27 beta running Crysis 2 (DirectX 9).
[/list]
Windows Vista/Windows 7 64-bit Issues Resolved
[list]
* GeForce 500 series: Battlefield: Bad Company 2–the game stutters in certain maps after several minutes of gameplay.
* GeForce GTX 560 Ti: Battlefield: Bad Company 2 –there is corruption on the edges of some objects when Transparency AA is enabled.
* [SLI], 3DTV Play, GeForce 500 series: With SLI enabled using 3DTV Play, the mouse cursor flickers and shakes on the main menu of various 3D games, such as Crysis 2, Battlefield Company 2, Dues X, and Civilization 5.
[/list]
Du kan downloade 285.38 i din version her:

Win 7/Vista (32-bit)
Win 7/Vista (64-bit)

Release Notes (.pdf)
BETA starttidspunkt

Som kan ses via Pvt P. Nutz' link skulle den lukkede BETA vi venter på åbne imorgen omkring kl. 14.00, så der gælder det om at være klar! Man skal dog altid være forberedt på, at sådanne tidspunkter er ca. tider, for der er hektisk aktivitet i EA og DICE lokalerne og alt er ved at koge over + alt muligt uforudset kan gå galt...
Når det gælder de to konsol udgaver af BETA'en er det i hænderne på henholdsvis Microsoft og Sony, og dermed ikke op til EA, men mon ikke det bliver ca. samme tid...? Man må jo formode, at de forskellige selskaber har koordineret det bare en smule...
Full version af nyeste officielle trailer

EA har forøvrigt, som lovet, frigivet den fulde version af forleden dags trailer, 99 Problems, så nu kan du se den her.
Battlelog screenshots

Som beskrevet i sidste update var der leaket nogle screenshots fra Battlelog som Battlefieldo havde smidt op og siden fjernet igen pga EAs krav, men nu har BF3 Blog så istedet smidt dem op...

Du kan se resten, faktisk 10 mere, her.
Squad Leader kan kalde 'artillery strikes' ind

DICE General Manager, Karl Magnus Troedsson, har afsløret, at en Squad Leader i BF3 vil have evnen til at kalde artillery strikes ind i spillet, altså ligesom en Commander kunne/kan i BF2 og BF2142!
Man skal så tage med, at dette er oveni det, at Engineer klassen kan unlocke evnen til at kalde Morter strikes ind, så det skal nok blive hyggeligt on the battlefield... :))
HDR screenshots

Nogle HDR screenies til at få gang i spytkirtlerne mens vi venter på BETA'en...

Du kan se tre mere her.
Forsættes i næste post pga en begrænsning på 10.000 tegn pr post på boardet...lol

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Franner" (26.09.2011, 22:01)

376

mandag, 26. september 2011, 22:01

Can You Run It?

Siden SystemRequirementsLab.com har deres Can You Run It? tool som scanner ens PC og holder det op mod systemkrav og kommer med evt råd om hvad man bør opgradere, og de har opdateret deres database med BF3...det er jo ikke lige noget folk her har brug for, så det er vist mere hvis I sidder og skal ha' tiden til at gå i venten på BETA'en, og hvis det er tilfældet, så finder du det tool her.

Det er nogle år siden jeg har haft prøvet det men det kræver, at man skal installere deres tool...
Ingame screenshots

Battlefieldo har nogle screenshots fra BETA'en men deres side er nede lige nu, officielt pga 'Maintenance', men in case du skulle få lyst til at se dem kan du prøve at tjekke her ved lejlighed, jeg kan dog ikke garantere at de vil være der, for det kunne jo tænkes EA har bedt dem om at fjerne dem igen...

Nope, de er oppe igen, og screenshots er der stadig!

(Højreklik og alt det der!)

Du finder også en ordenlig shitload af screens her!
Det føles lige som at være dreng om aftenen d. 23. December, det værste tidspunkt på hele året...suk...og der er også 1 hel måned til retail udgaven udkommer...

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "Franner" (26.09.2011, 22:35)

377

mandag, 26. september 2011, 22:10

Origin pre-load af BETA

Ser ud til nogle er begyndt at kunne pre-loade BETA'en, men det er langt fra alle endnu, men dejligt hvis det bliver muligt at pre-loade!

Som kan ses af pic er størrelsen af download 3.9GB...

Så nu gælder det om at holde øje med sin email indbakke...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afinstaller tidligere udgaver!!!

Kom lige i tanke om, at hvis du har spillet Alpha Trial'en og hvis du ikke har afinstalleret den, bør du gøre det inden du installerer BETA'en! Det bør man altid gøre, og det vil også gælde med BETA'en når den slutter og inden retail'en skal installeres! Dette pga potentielle konflikter mellem de forskellige udgaver!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Franner" (26.09.2011, 22:32)

378

mandag, 26. september 2011, 22:56

WOW, check this out:

Live streaming af BF3 BETA gaming

379

tirsdag, 27. september 2011, 00:31

AMD Radeon driver frigivet!

Så har AMD også fået frigivet sin BF3 BETA optimerede driver! Den kommer med flg. oplysninger:

AMD Catalyst 11.10 Preview driver:
[list]*Improves performance in Battlefield 3 Open Beta release for both non-Anti-Aliasing, and application enabled Anti-Aliasing cases on the AMD Radeon™ HD 6000 and AMD Radeon™ HD 5000 Series for single GPU configurations
* Improves performance in Battlefield 3 Open Beta release for both non-Anti-Aliasing, and application enabled Anti-Aliasing cases on CrossFire configurations using the AMD Radeon™ HD 6000 and AMD Radeon™ HD 5000 Series
* Enables support for Eyefinity 5x1 display (portrait and landscape) configurations using the AMD Radeon™ HD 6000 and AMD Radeon™ HD 5000 Series
*Vision Engine Control Center: User Interface enhancements have been implemented for the CrossfireX, GPU Overdrive, and Information Center pages.[/list]

Du finder dens side med tilhørende download-link her!

380

tirsdag, 27. september 2011, 01:01

Et par trailere:

Først en ældre en om lyd design i BF3:

The Sound Design of Battlefield 3

Battlefield 3 er forøvrigt Dolby Digital certificeret!

------------------------------
En reklame trailer...forudsætningen for at få noget ud af denne lille reklame er, at man kender den lille fjernstyrede buggy fra CoD:BO...

Reklame...

Og jeg har stadig ikke modtaget min beta kode mail...

Benyttede tags

Battlefield 3, BF3

Seneste tests og artikler

5

Razer Surround Pro 7.1 Gaming Audio Software

Hvis du sidder derude med et s
Læs Mere

2

BitFenix Spectre PRO LED & Alchemy LED

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

0

Antec HCP-1000 Platinum

For ikke så længe siden præsen
Læs Mere

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere
Seneste nyheder

0

ASUS Holiday season tablet line up på vej i butikkerne

Tablet fra ASUS på vej til but
Læs Mere

3

Call of Duty: Advanced Warfare stiller krav til din computer

Er du fan af Call Of Duty spil
Læs Mere

1

Gigabyte klar med nyt Mini ITX GTX970

Gigabyte Mini ITX GTX970 ser s
Læs Mere

0

Bliver Intel Broadwell-E forsinket til 2016

Snakken om Broadwell-E har læn
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.