Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

341

tirsdag, 20. september 2011, 10:46

Hvis der er nogle herinde som er endt med et EA konto navn de ikke er særlig glade for, så er der måske lidt håb - http://www.reddit.com/r/battlefield3/com…rigins_account/
I skal bruge EA support og ikke Origin og måske prøve et par gange, da nogle af de live supportere gerne vil og andre ikke.

342

tirsdag, 20. september 2011, 11:20

Sorry for ikke at have læst HELE tråden, men vil en fortælle mig hvordan jeg får fat i en beta key?
Ifølge deres blog lader betaen til at åbne denne uge, nok i morgen - korrekt?

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

343

tirsdag, 20. september 2011, 11:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af Søndergård
Sorry for ikke at have læst HELE tråden

Nej, det er simpelthen for dårligt! :razz:

Jeg copy-paster bare dette fra en post jeg lavede forleden:

Hvem kan spille BETA'en når den kommer?

Der er stadig en del forvirring blandt BF3 interesserede omkring hvem der kan få adgang til den kommende BF3 BETA, etc, så vi tager den een gang til, og hvis du allerede er inde i alt dette, kan du skippe denne del!

Alle kan spille BETA'en! Det starter som en lukket BETA, hvor kun de som har erhvervet enten 'Limited Edition' eller 'Tier 1 Operator' udgaverne af Medal of Honor eller har forudbestilt BF3 retail udgaven @ Origin vil have adgang! Denne lukkede BETA er for alle tre platforme, altså både Windows PC, Xbox og PS3!
Men denne lukkede BETA varer kun i 48 timer, hvorefter den bliver til en åben BETA, hvor alle der har lyst, frit kan downloade den - og igen er det for alle tre platforme!

Så du skal enten have erhvervet 'Limited Edition' eller 'Tier 1 Operator' udgaverne af spillet 'Medal of Honor' og registreret den udgave til din EA Profil ELLER forudbestilt BF3 @ Origin (.com) for at få 48 timers tidlig adgang til BETA'en. Derefter bliver BETA'en åben for alle, hvilket du ikke behøver en BETA-key til.

Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Franner" (20.09.2011, 11:29)

344

tirsdag, 20. september 2011, 14:54

Så er det lige op over, zh1nt0 har lige tweetet dette:

Blowing the ass off of internet in approx 60 minutes.

Det vil sige, ca. kl. 15.30!

Bemærk at det ikke nødvendigvis betyder, at BETA'en frigives, det kan lige så godt 'blot' være, at datoen for hvornår den starter bliver offentliggjort...det ville dog være vidunderligt, hvis den blev frigivet nu...

Stay tuned!

MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50

345

tirsdag, 20. september 2011, 15:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Franner
Så er det lige op over, zh1nt0 har lige tweetet dette:

Blowing the ass off of internet in approx 60 minutes.

Det vil sige, ca. kl. 15.30!

Bemærk at det ikke nødvendigvis betyder, at BETA'en frigives, det kan lige så godt 'blot' være, at datoen for hvornår den starter bliver offentliggjort...det ville dog være vidunderligt, hvis den blev frigivet nu...

Stay tuned!

Det kommer nok enten til at ske her:
http://bf3beta.battlefield.com/index.php
eller her http://bf3beta.battlefield.com/

/edit
Øv, ikke i dag :(
https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/116136275332972545

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "X3N4T3" (20.09.2011, 15:29)

346

tirsdag, 20. september 2011, 15:40

BF3 BETA starter 27. September

Så er det endelig blevet bekendtgjort, den lukkede BETA starter d. 27. September, mens den bliver åben for alle fra d. 29.!

Samtidig er det blevet oplyst, at mappet bliver det samme som i Alpha Trial'en, nemlig Operation Metro og at gamemode bliver Rush, med blot 32-spillere!

Samtidig er PC-systemkravene blevet frigivet, og de er som følger:

Minimum System Requirements

Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.7 GHz)
RAM: 2 GB
Hard drive: 20 GB
AMD Graphics cards: DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 or 6000 Series, with ATI Radeon 3870 or higher performance)
NVIDIA Graphics cards: DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GeForce 8, 9, 200, 300, 400 or 500 series with NVIDIA GeForce 8800 GT or higher performance)
Sound card: DirectX compatible
Keyboard and mouse
DVD ROM drive

Recommended System Requirements

Processor: Quad-Core CPU
RAM: 4 GB
Hard drive: 20 GB
Graphics card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GeForce GTX 560 or ATI RADEON 6950)
Sound card: DirectX compatible
Keyboard and mouse
DVD ROM drive

Du finder al tilgængelig info på den officielle BF3 BETA side her!

347

tirsdag, 20. september 2011, 15:41

http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta

BETA'en åbner den 29 september.
Map: Operation Métro
Game mode: Rush

Minimum Systemkrav:
CPU: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.7 GHz)
RAM: 2 GB
HDD: 20 GB
GPU (AMD): Kompatibelt med DirectX 10.1, 512 MB RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 or 6000 Series, med ATI Radeon 3870 eller bedre ydeevne)
GPU (Nvidia): Kompatibelt med DirectX 10.0, 512 MB RAM (Nvidia GeForce 9, 9, 200, 300, 400 or 500 Series med Nvidia GeForce 8800 GT eller bedre ydeevne)

Anbefalet Systemkrav:
CPU: Quad-Core CPU
RAM: 4GB
HDD: 20 GB
GPU: Kompatibelt med DirectX 11, 1024MB RAM (Nvidia GeForce GTX 560 eller ATI Radeon 6950)

Det er også blevet bekræftet at man skal have to GTX 580 for at kunne køre spillet på ultra.

/edit
Ah så kom Franner og var 1 minut hurtigere :)

Dette indlæg er blevet redigeret 5 gange, senest redigeret af "X3N4T3" (20.09.2011, 16:02)

348

tirsdag, 20. september 2011, 16:46

Man skal nok lige være obs på,at for at kunne forudbestille og få tidlig adgang skal det gøres inden d 25.

Citeret

I PRE-ORDERED BATTLEFIELD 3 (PC DIGITAL DOWNLOAD VERSION) ON ORIGIN. HOW DO I GET EARLY ACCESS? You will receive an email from us with instructions on your early access. The cutoff date for receiving early access by pre-ordering on Origin is September 25th.

349

tirsdag, 20. september 2011, 18:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af X3N4T3
[/URL]

Satser stadig på at OC 2x 560ti, men jeg skal lige se nogle benchmarks af beta'en inden jeg beslutter mig. Kan også være det bliver 2x 570, men det er bare mange penge at ligge i det.

Glæder mig som et lille barn, tror sku jeg er syg på tirsdag :D

350

tirsdag, 20. september 2011, 19:05

Hvad tid? :D Det bliver så fedt, men damn det bliver en lang uge, jeg havde håbet på release til weekenden. Er der noget info om man kan hente det ned før d. 27.?

gu gider jeg da RØV.
at finde mig i en SKID...

351

tirsdag, 20. september 2011, 19:44

Arhhh.. endnu engang har Tweak.dk's forum fucket..

Kan se der er kommet mange nye indlæg på BF3 topic.

Men så er der jo læsning nok.

Nogen der glæder sig til Beta start? :$

Core i7-6700k @ 4,8 Ghz Turbo.
980Ti Sli
27" ACER XB271HU 165HZ.
Logitech G900 + Logitech Illuminated

352

tirsdag, 20. september 2011, 20:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af myrizzle

Yep.. er så heldig at have fri fra arbejde lige den dag :))

353

tirsdag, 20. september 2011, 20:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz

Citeret

Yep.. er så heldig at have fri fra arbejde lige den dag :))

Jeg arbejder over for tiden.. Så jeg har desværre ikk fri, men jeg har da fyraften kl 16 til hverdag. Møder dog kl 05.00 om morgenen 8o

Tror den bedre halvdel blir træt af mig her det næste stykke tid..

980Ti Sli
27" ACER XB271HU 165HZ.

354

onsdag, 21. september 2011, 21:07

Wuhu :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

355

torsdag, 22. september 2011, 12:23

Bliver mega fedt at spille beta på mandag, kan sgu ikke vente. Håber bare det er lidt bedre optimized til min skærm end alpha :P

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
CM Storm Sniper Black Edition
Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
Corsair Hydro H100i Extreme Performance
Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
Asus Xonar DX
Samsung SH-B123L DVD±RW Black
Corsair er 256GB SSD Nova Series

356

torsdag, 22. september 2011, 14:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af guGGe
Bliver mega fedt at spille beta på mandag, kan sgu ikke vente. Håber bare det er lidt bedre optimized til min skærm end alpha :P

Det er så på Tirsdag, but point well taken :D

Så er 'Open BETA Battlelog' siden forøvrigt oppe, så mangler vi bare noget log-in info...:

Battlelog log-in

357

torsdag, 22. september 2011, 14:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Franner

Citeret

Oprindeligt indlæg af guGGe

Det er så på Tirsdag, but point well taken :D

Så er 'Open BETA Battlelog' siden forøvrigt oppe, så mangler vi bare noget log-in info...:

Battlelog log-in

Your account is not allowed to login :(

358

torsdag, 22. september 2011, 17:43

Puha, jeg glæder mig som et barn til Tirsdag..

Min computer fik melt down igår da jeg installerede den nye Nvidia Beta driver..

Nu er der formatteret, frisk IGEN. Og vi venter på BF3.. BRING IT! :boxing:

PS. Driver sweeper er da ikk 5 potter pis værd.. :boxed:

980Ti Sli
27" ACER XB271HU 165HZ.

359

torsdag, 22. september 2011, 22:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af X3N4T3/edit
Ah så kom Franner og var 1 minut hurtigere Smile

Jeg vil nu nærmere sige, at du var lige ved at ninja'e mig, men jeg nåede det lige...

Citeret

Min computer fik melt down igår da jeg installerede den nye Nvidia Beta driver..

Nu er der formatteret, frisk IGEN. Og vi venter på BF3.. BRING IT! :boxing:

Jeg overvejer også at formatere en gang, men tror jeg venter til perioden mellem BETA'en og udgivelsen af retail, dels for at de to udgaver ikke skal konflikte og dels for at mit system skal 'spinde', så BF3 kan køre flydende! 8)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reaktioner på BETA bekendtgørelse

Der har selvfølgelig været masser af 'respons' på BETA'en, og for at sammenfatte kan man sige, at på den ene side var det dejligt at få en dato som man kan fokusere på, men på den anden side fik man en dato i stedet for selve BETA'en, så man skal vente en uge, hvilket er lidt hårdt...derudover var DICEs valg af map og gamemode til BETA'en heller ikke lige folks livret, mange havde forventet (mig selv inklusiv) Caspian Border af flere grunde, men DICE havde altså brug for at det blev Operation Metro og det handler om hvad DICE har brug for for at færdiggøre spillet, vi andre skal nok få vores, når det færdige spil er købt og installeret!

Men en i det officielle forum har dette billede i sit sig:

Der er dog temmelig mange 'hysteriske kællinger' i det forum, alt for mange faktisk, såååå...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BETA detaljer

Der er en del detaljer om BETA'en og desuden var zh1nt0 med i en konference (på tysk), hvor han svarede på en del spørgsmål, så der er altså en hel masse information, faktisk for meget til en post her, så du må tjekke links længere nede for den fulde liste. Men her er nogle uddrag:
[list]
*Hvis du vil have adgang til den lukkede BETA skal du forudbestille på Origin inden d. 25. Sep! (kun PC)
*Battlefield 3 beta will run from September 29 to October 10.
*The beta is limited to 32 players on PC, 24 on console.
*Beta download-size will be around 2-3 GB
*Jets do not have bombs!
*No weather or time change during a multiplayer game
[/list]
Det kan også nævnes, at der er tegn på, at BETA'en vil kunne pre-loades, men det vil der komme nærmere information om senere, og det vil sikkert også være i EA, MS og Sony's interesse, ellers bryder deres servere vel bare sammen...

Du kan se alle oplysninger i tre artikler, her, her og her.
Hvad man skal gøre hvis man har adgang til den lukkede BETA

Du ved du har adgang til den lukkede BETA som begynder 27. Sep. men hvordan skal du forholde dig, hvad skal du gøre? Du skal gøre flg.:

PC

Codes to participate in both the closed and open Beta will be e-mailed out to the e-mail you used to register your Origin account.

Steam-køber af MoH:

To view your Key, go to Medal of Honor in Your Steam Library, and click the “CD Key” Link. Find “Battlefield 3 open Beta Early Access” key. Download Origin, redeem this key on Origin and start downloading the Beta.

Det skal dog nævnes, at mange melder tilbage, at der ikke er nogen kode hos dem, ikke endnu ihvertfald...

Xbox 360

You will receive a code via e-mail with instructions on how to download the Beta to your console.

PS3

You get the early access beta automatically in the playstation network store once it’s available.
Battlefield 3 på et 3-skærms setup!

En fyr har spillet BF3 Alpha'en på et setup med tre skærme og uploadet det til YouTube!

Hvem her gad ikke det?!? :boxing:

Du kan se videoen her.
BF3 pre-orders oppe på 1.5 mio.!

En analytiker har opgjort det foreløbige antal forudbestillinger på BF3 til 1.5 mio. og med det tempo forventer han, at BF3 vil nå op på 2 mio. stk. forudbestillinger ved launch 25. Okt. i Nordamerika!
Han forventer samtidig, ikke overraskende, at BF3 vil sælge bedre end BC2...

Du kan læse hele den korte artikel om dette her.
BETA invitationer er begyndt at dukke op

En svensker har postet i det officielle forum om, at han har modtaget en invitation til BETA'en, og som kan ses, har han haft købt Medal of Honor:

Man skal dog være opmærksom på, at ingen andre har modtaget nogen mail endnu, ikke så vidt vides ihvertfald...

Du kan se tråden han har startet om dette her.
PS3 brugere får BF3 DLC 1 uge før andre...

EA har lavet en aftale (sikkert mod betaling...) med Sony, så PS3 brugere får DLC til BF3 en uge før Xbox- og PC-brugere...

Not unlike Microsoft and Activision's agreement to give Xbox early access to Call of Duty DLC, Sony and EA have arranged for Battlefield 3 expansions to arrive with an exclusive lead on PlayStation 3. However, Battlefield 3's expansions will stay exclusive to the PS3 for a shorter period: one week per expansion.

Du kan se en artikel om dette på PlayStation Bloggen her.
BF3 Achievements

Battlefieldo har en artikel med BF3 Achievements og gør et stort nummer ud af at advare folk om, at denne viden kan ødelægge det for nogle, hvilket det også kan, men jeg løber risikoen og bringer lidt af det her, så alle ved hvad det handler om...

Et tilfældigt udpluk fra Multiplayer men der er også nogle fra CO-OP og Singleplayer i artiklen:

Vehicle Warfare:

Obtain all 3 vehicle warfare ribbons

Infantry Efficiency:

Obtain all 4 weapon efficiency ribbons

Decorated:

Obtain one of each ribbon in the game

Support Efficiency:

Obtain all 4 support efficiency ribbons

Colonel:

Achieve rank 45

Du kan se hele artiklen her.
Battlefield 3 'Veterans' kan få sig en M1911

Da Bad Company 2 blev udviklet, indførte EA Battefield Veterans konceptet, hvor man ved at signe up kunne få sig en M1 Garand riffel (en WWII riffel) fra starten af MP i BC2. De har nu løftet sløret for, at man vil have et lign. tilbud i BF3, nemlig ved at man registrerer sig i EA Gun Club og til gengæld får en M1911 pistol, som man så vil have til sin rådighed i BF3 MP:

M1911, en pistol som officerer i det amerikanske forsvar har haft til sin rådighed i 100 år:

Du skal 'blot' registrere dig i EA Gun Club her, og det skulle gælde for alle tre platforme, men jeg har endnu ikke gjort det selv, sååå...

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Franner" (23.09.2011, 16:40)

360

torsdag, 22. september 2011, 22:32

Det var da en lidt nem måde at få Veteran på i Battlefield 3..
Når jeg på et tidspunkt finder mit Battlefield 2 er jeg oppe på rank 4 :D

Benyttede tags

Battlefield 3, BF3

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.