321

torsdag, 15. september 2011, 10:44

Nice read som altid :)

Hvordan udloder man 99 OPEN beta keys? lol :D

Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
Gigabyte GA-EP35-DS3
Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

322

torsdag, 15. september 2011, 23:21

Ja, det er noget værre vrøvl de har fyret af, men sådan er det nogle gange, især når man er under tidspres, har prøvet det selv.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Så er BETA'en ved at være klar!

Endelig!

Det forlyder nu, at BETA'en er klar, men at DICE lige nu venter på, at Microsoft og Sony får certificeret henholdsvis Xbox- og PlayStation-udgaverne af BETA'en før DICE kan frigive BETA'en i alle 3 udgaver! Men PC-udgaven af BETA'en er altså færdig og klar, så nu kan BETA'en blive frigivet hvornår det skal være!
Certificeringen går ud på, at BETA'en skal testes om den kører ordentlig og kan med den øvrige software i Xbox og PlayStation systemerne, hvilket selvfølgelig tager lidt tid.

Det hele kommer fra den franske Battlefield Community Manager, Kusa, som har sagt flg. til den franske Planet Battlefield site:

“Regarding the beta on PC, it is ready, but many require a beta preparations, DICE is working to accelerate these preparations with Microsoft and Sony. Once these are completed, the beta will begin.” – Kusa
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Battleblog #11: Every Battlefield 3 multiplayer game mode explained

Det er Torsdag, så der er en ny Battleblog post og denne gang får vi forklaret hver enkelt MP gamemode i BF3, her Conquest:

Conquest
Availability: On all 9 maps
Players: 24/32 or 64 (Console/PC)
Focus: Objective Based All-out Warfare
Goal: Capture and Hold Flags
Winning the game: Deplete opposing team’s tickets

Conquest is without a doubt the most classic of Battlefield game modes. Introduced in Battlefield 1942, Conquest has defined the entire Battlefield series (and influenced a lot of other games out there) and encompasses everything that makes Battlefield great. Set over a series of large-scale maps, Conquest is the game mode best suited for the experience of all-out vehicle warfare. In Conquest, two teams fight for control of a number of flags by being the dominant force in the vicinity of each base. Capture and keep control of a majority of the flags and the enemy team will bleed tickets. Killing enemies will also reduce their ticket count, and the first team to run out of tickets loses.

Conquest is a strategic and tactical game that often asks you to make important decisions on whether to attack an enemy base or defend one of your own. Your forces will rarely be enough to capture and hold every base on the map, so in-game communication and quick thinking is necessary to be victorious. Of all of the game modes we have invented here at DICE, Conquest will always have a special place in our hearts.

Du kan se hele blogposten her (efter Age Verification).
Nye HD screenshots frigivet

DICE har frigivet nogle nye HD screenshots, et par fra Operation Guillotine og en håndfuld fra Caspian Border:

(Højreklik på billede og vælg 'Vis Billede' for større udgave!)

Du kan se resten her.
'Operation Guilliotine' gameplay på PS3 @ TGS

Der er nu kommet en over 5 min. lang gameplay video på YouTube fra Singleplayer-missionen 'Operation Guilliotine', her spillet på PS3 ved det igangværende Tokyo Game Show, og det er en såkaldt 'cam', hvilket vil sige, at en person har filmet det med et kamera fra TV-skærmen, så grafik er derefter og lyd er der ingen af...:

Operation Guillotine Singleplayer Gameplay - TGS 2011 [Cam]
Xbox-ejere behøver alligevel ikke 'MoH: LE' disc'en for tidlig adgang til BETA'en...

Battlefield's Twitter account har nu tweetet, at det var en fejl, at det blev bekendtgjort, at Xbox-ejere skulle have MoH: LE disc'en for tidlig adgang til BETA'en:

Sååååå....
Det officielle PS3 magasin har fede billeder fra BF3

Det officielle PS3 magasin har en artikel med fede billeder fra BF3, men da det er et magasin er de 'integrerede' i hinanden, som her:

Du kan se resten her.
'Mobile artillery' bekræftet?

Noget kunne tyde på, at vi vil få 'mobile artillery' i BF3, altså 'artilleri kampvogne' på dansk, som denne lille fætter:

Det skyldes denne post i det ene af de officielle forums, som er baseret på en Tweet fra DICEs Tomas Danko der tager sig af Voice Over i BF3 og han har tilsyneladende tweetet en af sine VO sætninger, nemlig:

"OK, you gotta be kidding me they've got some mobile arty moving our way"

Det må jo i så fald være fra Singleplayer, så der er ingen garanti for, at vi vil få 'Mobile Artillery' at se i MP, det må vi bare vente med at finde ud af...du finder forøvrigt Tomas Danko's Twitter konto her, hvis interesseret.
Kotaku beskriver BF3

Kotaku er en side som hovedsageligt beskæftiger sig med gaming, men de er stadig ikke som 'de andre', de er meget specielle, men på den fede måde, og de har nu prøvet noget af Singleplayeren af BF3, og typisk for dem er deres indgangsvinkel og iagttagelser anderledes, men fede! Bare se det her lille stykke:

The first thing I notice when I maneuver Sgt. Henry Blackburn, 1st Recon Marine, through the smoking door frame of the Tehran apartment complex isn't the smoldering bodies lying on the ground nearby, it's the piece of paper drifting through the room.

I follow it with the tip of my gun, watching it drift around the run down entry way, past an old wooden chair, a slightly flattened box, chipped and dirty walls. Someone took the time to create this piece of imaginary paper and the path it takes as it floats on imaginary crossdrafts in a video game about a future fictional battlefield in Iran.

Artiklen hedder Quiet Little Moments Make Battlefield 3 Stunning og du kan læse den i sin helhed her.
Div nyt

Officielle BF3 T-shirts spottet i Polen, med priser

BF3 vil have tre forskellige 'Smoke'-granater

Forumtråd hvor morteren og dens funktioner diskuteres

Thermaltake Armor VA8003SWA + Gigabyte ODIN Pro 800W
MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50
Kingston SSDNow V+ Series 128GB & WD Caviar SATA-2 7200RPM, 80GB
Club 3D Radeon HD 5870 & HIS Radeon HD 5870 i CrossFireX på en 22" ASUS PG221
Logitech G5 & Logitech Illuminated + Sennheiser HD 280 Pro
Windows 7 Ultimate 64-bit (engelsk udgave)

323

fredag, 16. september 2011, 23:24

Er jeg den eneste der har haft tabs åbne hele dagen med BF3 blog, forum og Tweak, og F5'er en gang i timen i håb om BETA? :)

324

fredag, 16. september 2011, 23:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af X3N4T3
Er jeg den eneste der har haft tabs åbne hele dagen med BF3 blog, forum og Tweak, og F5'er en gang i timen i håb om BETA? :)

Haha, me too :D

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

325

fredag, 16. september 2011, 23:39

Der sker sgu ikke det store idag, sååå...
PS3 BETA'en er også klar

Det lader til, at det er Microsoft der mangler at blive færdig med certificeringen af Xbox-udgaven af BETA'en...dels fordi en af DICE udviklerne, repi, har tweetet:

Everything is done here in Stockholm

Og dels pga denne post som siger:

According to the pr guy the ps3 version I played was the final for the beta. They wanted to launch today but are waiting on the 360 version. They are looking to launch next week.

Så BETA'en kunne blive frigivet når som helst nu, med mindre EA har en eller anden dato sidst på måneden som de vil have skal rammes af whatever taktiske årsag...
BF3 forudbestilling @ Origin giver nu 'Dead Space 2' gratis med i købet

Som I sikkert ved, har EA besluttet at pushe BF3 gennem Origin vha. gratis ekstra titler ved pludselige her-og-nu tilbud, og sådan et tilbud er lige dukket op igen, denne gang hvor man får Dead Space 2 med i købet!
Der er dog den betingelse, at man skal slå til inden 19. Sep. samt, at der er et begrænset antal DS2 titler tilrådighed, but what else is new...desuden har de fleste her vel allerede forudbestilt, right...?

Anyways, du kan læse mere om dette her.
BF3 Userbars

Der findes ikke overraskende allerede masser af BF3 Userbars, altså sådan nogle svende her, som man kan smide i sit sig-område:

Du kan google dig frem til dem, jeg fandt en pæn portion af dem, til fri afbenyttelse, her, men man skal uploade dem til en anden hostserver eller bruge deres BBCode link.
Vidste du forøvrigt...
[list]
*at man i Rush i BF3 ikke længere vil kunne smadre MCOM stationer med C4, tanks, etc, som man kan i BC2? Du kan læse mere om det i en ældre forumtråd her.

*at der i BF3 vil være forbedret hit detection i forhold til i BC2, ihvertfald iflg. Demize? Men det var vist også tiltrængt, hit detection er ikke lige den bedste i BC2...man vil også kunne skyde igennem glas, træ og tyndt metal iflg samme Demize!

*at Skype måske vil være integreret i Battlelog? Tjek denne forumtråd for mere info om emnet. Hvad mon det skal bruges til, hvis det altså er sandt?
[/list]

MSI K9A2 Platinum V2, 2x2GB Kingston HyperX PC2-8500C5, Phenom II X4 965 @ 3.9GHz + Corsair Hydro H50

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Franner" (17.09.2011, 00:25)

326

lørdag, 17. september 2011, 00:14

Så jeg bestilte ikke BF3 da man kunne vælge imellem en af de tre spil gratis, og heller ikke den her gang hvor man får Dead Space 2, men lige midt imellem..
Nice :pokey:

De userbars i din post virker vidst heller ikke helt, eller også er det bare mig der ikke kan se andet end et url :)

327

lørdag, 17. september 2011, 00:19

Nej, man skal uploade dem til en anden hostserver eller bruge deres BBCode links, så man ikke bruger deres bandwidth, og det er jo også rimeligt nok.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Franner" (17.09.2011, 00:26)

328

lørdag, 17. september 2011, 00:26

Fandt ud af at selvom man har købt det kan man stadig få Dead Space 2 :D
http://www.reddit.com/r/battlefield3/com…ownload/c2kde3i

/edit
Du kan få live support her:
http://support.ea.com/chat/session/L2F2L…2x3ZWdFaw%3D%3D

/edit 2
Skriver med en nu:

Citeret

Manish: What I can do for you is to cancel your order and refund the money to you. And you can order it again.
Manish: Is that comfortable for you?

Jeg har så givet ordrenummer, email og sidste 4 numre på kreditkort, så må vi se om det går :)
Der er nemlig nogle på Reddit der har fået et nej over live support da de bestilte i august (jeg bestilte den 28.)

/edit 3
Så fik jeg bestilt det igen.

Citeret

...
Manish: Yes. What I can do for you is to cancel your order and refund the money to you. And you can order it again. Manish: Is that comfortable for you?

"Min mail": Yes, if it that is the only way, of course :)

Manish: Okay. Please provide me your order number.

"Min mail": __________

Manish: Okay please give me sometime so that I can look into your account.

Manish: Please provide me your e-mail account.

"Min mail": __________

Manish: Please provide me your last four digits of credit card.

"Min mail": ____

Manish: Okay. The order have been cancelled from our side. Please check your e-mail inbox you will get a mail regarding canceling the order.

...

"Min mail": Okay thanks a lot, last question - I just bought it again, but when looking at Origin, I can't see it.

Manish: Please wait for some time you will surly get it.

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "X3N4T3" (17.09.2011, 01:04)

329

lørdag, 17. september 2011, 10:20

Citeret

Noget kunne tyde på, at vi vil få 'mobile artillery' i BF3, altså 'artilleri kampvogne' på dansk, som denne lille fætter:

Ahhh, det hedder nu Selvkørende Artilleri, ikke artilleri kampvogn ;)

men ellers som sagt før så super post :clap:

330

lørdag, 17. september 2011, 13:08

Godt nyt! :D

Jeg skrev ind til Live Support her igen til morgen, da jeg stadig ikke kunne se mit Dead Space 2 på min Origin konto.
Jeg blev bedt om mit bestillings nummer, og 2 minutter efter skrev de at jeg skulle genstarte mit Origin.

Wupti, sagde det lige :T

331

lørdag, 17. september 2011, 14:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Cas123

Citeret

Ahhh, det hedder nu Selvkørende Artilleri, ikke artilleri kampvogn ;)

Men vi er enige om at 'Selvkørende Artilleri' udgøres af 'Artilleri kampvogne', som den i billedet jeg brugte, for at de som ikke ved hvad det er, kan få en ide om det, right...?

God info, X3N4T3, så kan andre evt prøve det samme!
Ny officiel 'Operation Guilliotine' gameplay trailer!

Mens vi venter (utålmodigt!) på BETA'en har DICE sendt endnu en gameplay trailer ud, denne gang fra Xbox udgaven af BF3, og det er samtidig den lovede fortsættelse af Singleplayer missionen Operation Guilliotine og når man har set den bør man være overbevist om, at Xbox ejere ikke har noget at frygte, når vi snakker grafik, for det ser dælme godt ud!

Battlefield 3 - Xbox 360 Operation Guillotine Gameplay Trailer

BF3 avatars

En gut har i det ene af de officielle forums postet om sine hjemmelavede BF3 avatars og bekendtgjort, at de er til fri afbenyttelse!

Vi snakker avatars som her:

Som kan ses har jeg allerede smidt en ind her, men pga. størrelsen på originalen var jeg nødt til at ændre den fra .png til .jpg da den i .png var 39.2kb og dermed var ca. 10kb større end hvad Tweak.dk tillader, men det kan man altså fixe ved at konvertere til .jpg!

Du finder hjemmesiden med de fri avatars her og forumtråden om dem her.
Og så venter vi videre på BETA'en...suk...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Franner" (17.09.2011, 14:10)

332

lørdag, 17. september 2011, 19:40

M109 her i Danmark. Sjov fætter at kører rundt i og ikke mindst skyde med rød ladning:D KABOOOOM.
Har også stået som opservatør til nedslagene, pga sikkerheds afstenden var vi ca 1.2 km væk. Men damn de nedslag kunne mærkes selv på så lang afstand:D

333

søndag, 18. september 2011, 22:39

Jeg fik endeligt taget mig sammen til at pre-ordre det, da det nu endeligt ligger fast at BF3 ikke kommer til Steam.

Jeg vil gerne takke X3N4T3, jeg er også den stolte ejer af Dead Space 2 nu og skulle ligeledes igennem supporten for at få spillet kastet i nakken (krævede dog lidt tålmodighed da der var kø). :)

Glæder mig til betaen, men får nok desværre næppe tid til at spille det :(

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | EVGA GTX 280
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

334

søndag, 18. september 2011, 22:48

Der sker ikke en hujende fis idag...så jeg har smidt en Poll op, du finder den her, hvis du missede den på vej ind i denne tråd ;)
BETA info fra GamesFest 2011

Der er en rigtig interessant tråd i det UK engelske Battlefield 3 forum, hvor flere har beskrevet deres oplevelser af BF3 efter at have prøvespillet det, og de har også nogle interessante oplysninger om andre ting i forbindelse med BETA'en, baseret på iagttagelser! Like this tidbit:

Also one last heads up, Single player and co-op is confirmed as available in open beta. 8 people in the group next to us were playing that, but I couldn't tell what map it was or what was going on. The rep guy also said you can counter knife attacks now too, you get a split second to hit melee when being stabbed, and you can counter it and stab them instead. Genius!

Du finder den første interessante post her, men der er flere i tråden!
Ser ud til at EA venter med BETA'en til...

EA er igang med at fremvise BF3 ved en række spilmesser, både større og mindre, rundt omkring i verden, især i England, og det kunne virke som om de liiiige vil afslutte den liste af steder før de slipper BETA'en løs, for at BETA'en ikke skal tage al opmærksomheden fra spilmesserne, hvilket måske ville kunne medføre betydelige økonomiske tab for arrangørerne af disse messer, især de mindre af slagsen...og EA vil sikkert heller ikke forstyrre BF3's sejrsmarch, for BF3 vinder et hav af priser på disse messer, mest for Bedste Spil, men vi kommer altså måske til at vente et stykke tid endnu før vi ser skyggen af BETA'en, suk...det eneste gode er, at når først BETA'en er frigivet vil vi have glemt alt om den ulidelige ventetid vi går igennem nu...

Still searching for the BETA...
[img]http://web-vassets.ea.com/Assets/Richmedia/Image/Screenshots/CLEAR.jpg?cb=1316128324[/img]

Hvem kan spille BETA'en når den kommer?

Der er stadig en del forvirring blandt BF3 interesserede omkring hvem der kan få adgang til den kommende BF3 BETA, etc, så vi tager den een gang til, og hvis du allerede er inde i alt dette, kan du skippe denne del!

Alle kan spille BETA'en! Det starter som en lukket BETA, hvor kun de som har erhvervet enten 'Limited Edition' eller 'Tier 1 Operator' udgaverne af Medal of Honor eller har forudbestilt BF3 retail udgaven @ Origin vil have adgang! Denne lukkede BETA er for alle tre platforme, altså både Windows PC, Xbox og PS3!
Men denne lukkede BETA varer kun i 48 timer, hvorefter den bliver til en åben BETA, hvor alle der har lyst, frit kan downloade den - og igen er det for alle tre platforme!

Når først BETA'en bliver frigivet, bliver det et hektisk kapløb om at komme ind på serverne

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Franner" (18.09.2011, 22:55)

335

søndag, 18. september 2011, 22:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af ayu
Jeg vil gerne takke X3N4T3, jeg er også den stolte ejer af Dead Space 2 nu og skulle ligeledes igennem supporten for at få spillet kastet i nakken (krævede dog lidt tålmodighed da der var kø). :)

Jep, det var rigtig god og nyttig information, GJ X3N4T3!

336

mandag, 19. september 2011, 17:55

Fik også endeligt forudbestilt. Er nu også den glade ejer af dead space 2, efter ca. 20 minutter igennem live supporten.

337

mandag, 19. september 2011, 18:47

Der er ingen grund til at man skal have Dead Space 2, nu hvor BF3 er lige om hjørnet. Så er der alligevel ikke tid til andet :dance:

Core i7-3770k @ 4,8 Ghz Turbo.
AMD R9-290X + EK Fullcover.
27" Asus VG278HE 144HZ.
Mionix Naos 5000 + Logitech G19

338

mandag, 19. september 2011, 20:09

Det kunne der være noget om. Nogen idé om hvornår betaen starter?

339

mandag, 19. september 2011, 22:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af keand
Nogen idé om hvornår betaen starter?

Ja, inden for de næste 11 dage...EA har lovet, at det ville blive i September og da der er 11 dage tilbage af måneden, må det logisk set være inden for de næste 11 dage :razz:
BETA inden for den næste uges tid?

Battlefield Community Manager, Daniel 'zh1nt0' Matros, har tweetet dette:

This week is going to be off the hook

Bemærk, at dette ikke er 'om en uge', men at denne uge som vi lige er startet på, vil blive 'helt fantastisk' iflg. ham - og læs så det næste:

David Goldfarb, som står for Singleplayer kampagnen i BF3, har tweetet dette:

Oven i dette skal så lægges flg.:

Den officielle italienske Battlefield side har på sin Facebook side skrevet flg. (oversat, obviously):

Follow us tomorrow... there will be news about something you have been waiting for for a long time...

Noget kunne tyde på, at BETA'en bliver frigivet imorgen...? Men du skal dog være forberedt på, at det kunne være en BC2 patch som frigives, noget du kan læse om her, så måske den lukkede BETA starter Onsdag, hvorefter den bliver åbnet for alle Fredag...?

Du kan se de to forumtråde om den mulige BETA-frigivelse her og her.
BETA'en er Multiplayer!

I min sidste update var der en link til en gut som havde skrevet om sine oplevelser og iagttagelser ved GamesFest 2011, hvor han bl.a. beskrev, at det så ud til, at der ville være både CO-OP og Singleplayer i BETA'en, hvilket har fået mange til at bombardere EA & DICE med spørgsmål om dette, da folk frygter, at de bliver snydt for MP i BETA'en! Det har fået en af DICE-udviklerne til at Tweete flg.:

Så nu kan vi næsten sove roligt, vi mangler 'bare' lige BETA'en...
Vi får måske alligevel Mod-Tools?

IGN har smidt et interview med DICE General Manager, Karl Magnus Troedsson, op, et interview hvor han bl.a. afslører, at tanken om Mod-Tools ikke er helt opgivet på trods af tidligere udmeldinger om, at BF3 ikke ville få dem, da de ville være for svære for moddere at bruge pga. FrostBite 2 motorens kompleksitet:

IGN: A core part of Battlefield's heritage is giving gamers tools to mod the game and take it to new places. Why not do that with Battlefield 3?

Karl Magnus Troedsson: Well, first of all, we have a lot of respect for the modding community. They've done some awesome things, and there's also a bit of a parallel there for a lot of us getting into the games industry; in the early days when we were looking at other games, making our own games, reverse engineering other games to understand what was happening, it's somewhat similar to modding a game - it's getting more and more close to actually making your own game. So we have a lot of respect for the modding community.

Du kan se hele interviewet her.
BF3 scam mails!

I skal lige være OBS på, at der løbende er en masse scams i forbindelse med BF3 og især med BETA'en, så tænk jer om!
Lige nu bliver der sendt mails ud, som beskrevet i denne tråd, hvor de prøver at narre ens Origin login info ud af en:

Just got a mail on my hotmail adress from bf3beta[at]battlenet.com (lol) asking me to go to a random page and enter my Origin details with CC information to prove I pre-ordered (again, lol) to start downloading and playing the BF3 beta.

Jeg har tidligere haft postet om falske BF3 BETA sider i denne tråd, med en liste over siderne, mere præcist i denne post, men der er mange flere end de på listen, så husk altid at tænke dig om, dette er jo Internettet!
VG247 har haft besøgt DICE HQ

Gaming hjemmesiden VideoGaming 24/7 har haft sendt to af deres læsere til DICE HQ i Stockholm, hvor de dels fik en rundvisning og dels fik lov til at prøvespille BF3. Det er der nu kommet en af flere artikler ud af, her en snippet:

The demo started with an American convoy of Humvee’s rolling up to a apartment block in a Middle Eastern city; two soldiers jump out and are given the order of rescuing and securing an enemy who has decided to defect.

Firstly, anyone feeling a little disappointed that the console version doesn’t match up to the graphical powerhouse of the PC version need not worry. The lighting alone on the PS3 is spectacular; it really feels authentic, murky, drab and thoroughly engaging.

Du kan se det hele her.
Screenshots af våben fra BF3?

En eller anden har uploadet en bunke af screenshots af våben, som han hævder er fra BF3, til Flickr, men jeg (og mange i det officielle forum) er mere end almindeligt skeptisk(e)...men bedøm selv:

Du kan se hele ladningen her...
........NEED.......BETA.......NOW........!!!

340

mandag, 19. september 2011, 22:52

Hmmm, boardet smed min nyeste update ind i tråden men registrerede den ikke...

Benyttede tags

Battlefield 3, BF3

Seneste tests og artikler

0

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere

0

HIS Multi-View USB Portable Docking

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Cambridge Minx Air 200 trådløs højttaler

Musikstreaming er kommet for a
Læs Mere

0

Fractal Design Integra M - 750 Watt

Du husker måske sidste gang vi
Læs Mere
Seneste nyheder

0

PlayStation Danmark støtter Movember

Playstation - nu med overskæg
Læs Mere

0

Ny gammel PC

Ny brugt PC med sammen garanti
Læs Mere

0

MSI klar med MSI GTX 970 GAMING Lite

Knap har MSI GTX 970 GAMING fo
Læs Mere

0

Specifikationerne på Sony Xperia Z4 lækket

Jungletrommerne buldrer allere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.