Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 16. april 2011, 15:47

Hey

ja skal lige høre om der er nogen der spiller dette spil?

jeg begydte her i onsdags og må sige. har spillet det meget lige siden og kan simpelthen ikke blive træt af det :D andre der har prøvet det? for det udkom jo i tirsdag :)

hvad syntes i om det?

hvis ikke syntes jeg i skal prøve det for det er virkelig et sjovt spil :)

http://www.worldoftanks.com/

forsat god lørdag der ude :)

Hvis nogen vil spille i team kan i bare Adde mig :-) hedder Eth0 med 0 = nul

Intel I7 3930K
Asus Rampage IV extreme
Gainward GTX 680 Phantom x2
Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
Corsair HX1050 PSU

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Eth0" (16.04.2011, 16:06)

2

søndag, 17. april 2011, 18:31

Har lige addet dig :) Så kan vi tage en kamp en gang

3

søndag, 17. april 2011, 19:06

I kan bare adde mig :)

Jeg hedder Phoqu3 :)

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

4

søndag, 17. april 2011, 19:12

Ah, lang tid siden jeg har været inde og spille det :P
Men man kan vel stadig kun spille mod dem der er lige omkring ens eget niveau? For så kan jeg nok ikke spille med jer der lige er begyndt :roller:

/edit
Men jeg er lige ved at hente det igen, det tager dog lige lidt tid :D
Mener jeg hedder -snip-

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "X3N4T3" (25.10.2012, 19:12)

5

søndag, 17. april 2011, 19:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af X3N4T3
Men man kan vel stadig kun spille mod dem der er lige omkring ens eget niveau? For så kan jeg nok ikke spille med jer der lige er begyndt :roller:

/edit
Mener jeg hedder ***** (med 3 i'er)

Ehh, var det ikke lige udkommet i tirsdags? Kan vel ikke være sååå lang tid siden du har spillet det :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Schultz" (29.10.2012, 16:03)

6

søndag, 17. april 2011, 19:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz

Citeret

Oprindeligt indlæg af X3N4T3

/edit

Ehh, var det ikke lige udkommet i tirsdags? Kan vel ikke være sååå lang tid siden du har spillet det :)

der har kørt en beta siden july sidste år :) hehe

Intel I7 3930K
Asus Rampage IV extreme
Gainward GTX 680 Phantom x2
Samsung 840 PRO 256 Gb SSD
Corsair Dominator 1866 Mhz 32 gb.
Corsair HX1050 PSU

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Eth0" (28.11.2012, 17:08)

7

søndag, 17. april 2011, 19:34

Spillede de i den lukkende beta, men det blev desværre hurtigt kedeligt. :(

(Selv da vi fik smidt "penge" i nakken, så vi kunne købe alting hurtigere, som var vi betalende kunder...)

8

søndag, 17. april 2011, 20:36

>henter 1.8gb client fil
>installerer
>logger ind
>alle tanks er væk

>mfw 8o ;(

Nå, men nu er jeg i hvert fald inde og har tilføjet jer :)

9

søndag, 17. april 2011, 21:06

Havde du da forventet at alle dine beta tanks var intakte - med alle de VIP mønter du har fået? Høhøhø :P

10

søndag, 17. april 2011, 21:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Havde du da forventet at alle dine beta tanks var intakte - med alle de VIP mønter du har fået? Høhøhø :P

Selvfølgelig, jeg var da en vigtig del af betaen, uden mig havde spillet aldrig fået fixet de bugs :$

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "X3N4T3" (17.04.2011, 21:15)

11

tirsdag, 19. april 2011, 19:18

Må sige at jeg spillede det i 10min, og deeeeet var ikke lige noget som fangede mig.

Så hellere køre rundt i tanks i BattlefieldHeroes :D

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

12

onsdag, 20. april 2011, 18:10

Heller ikke lige min kop kaffe, men har heller ikke spillet det i så lang tid, det kan jo være det bliver sjovere jo længere man kommer.! Men jo så hellere en gang battlefield heroes. :9xo

13

fredag, 28. februar 2014, 12:15

Dette er godtnok en gammel tråd, så undskyld for det......Men jeg er selv lige begyndt med WOT og hold da op det er noget der suger alt ens tid hver aften. Klasse spil :)

andre der er aktive i endnu? Er selv lige joinet klanen GA-DK og der er rigtig meget hjælp og finde så man ikke får dummet sig undervejs hehe.

Core i5-4690K, Vandkølet+ ASUS Maximus VII Hero

4x4 GB Corsair memory
EVGA GeForce GTX 980 Ti Superclocked+ ACX 2.0+ Vandkølet

Creative X-Fi

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.