1

søndag, 27. marts 2011, 13:26

Heps

Jeg er ved at få spat af at høre alle tale om BF, og har lyst til at give det et forsøg. Men er skal man vente på BF 3, eller bør man starte med BF2 for at komme ind i spillets gameplay.

Her til har jeg kun prøvet den første version een enkelt gang, og her fandt jeg det totalt forvirrende (ja, ved godt det tager tid at få fornemmelsen) Men fandt det totalt forvirrende da jeg fornemmede man skulle foretage vildt mange ting på samme tid, og ikke bare kunne spiller det som et first person shooter.

Tager jeg fejl?

2

mandag, 28. marts 2011, 12:49

Jeg kan kun sige godt for BF bc2 og Vietnam, har spillet siden det kom, og spiller det stadig. Og glæder mig utroligt meget til BF3.

Men BF bc2 og nam kan sikkert fåes for ingen penge nu, så kan du jo "øve" dig :T

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

3

mandag, 28. marts 2011, 13:49

Som Artisan skriver er Bad Company 2 ikke spild af penge hvis du godt kan lide FPS spil, synes dog der er et par ting de gerne må fixe i Battlefield 3, blandt andet server mæssigt og deres friend system, der aldrig virker..

4

mandag, 28. marts 2011, 14:01

MW2 og Black Ops er kørt helt ud på et sidespor for mig efter at have prøvet Bad Companny 2. Det er et langt bedre multiplayer game.
Køb det og du vil med garanti stå i kø til BF3, når det kommer til efteråret ;)

Fractal Node 305 hvid - Silverstone SFX-L 700W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - Samsung 850 EVO 512GB - Predator X34A

5

mandag, 28. marts 2011, 15:46

Friends systemet har altid virket fint for mig. Jeg har en 5-6 stykker på min.

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

6

mandag, 28. marts 2011, 16:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Artisan
Friends systemet har altid virket fint for mig. Jeg har en 5-6 stykker på min.

Jeg har dog også 4, men kan ikke helt få invite til at virke og serverne virker kun nogle gange.. :(

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.