1

mandag, 14. marts 2011, 12:45

Hey alle sammen.
Jeg skriver her, og spoerger om, hvad folk egentlig synes om den nye cataclysm mus, udviklet at SteelSeries.
Jeg synes musen virkelig er nem og behagelig at spille med. Ikke mindt i pvp, med alle de hotkeys du kan binde paa selve musen.
Jeg fik musen tilsendt af Steelseries dem selv, samt det nye wow keyboard, Steelseriest Shift hedder det ogsaa, og bedt om at teste det, samt blogge lidt paa nettet osv. Jeg er selv venstrehaandet, og derfor er det lidt specielet at spille med cataclysm musen, men jeg leder efter nogle personer, som selv har musen, og har en mening om musen.
Jeg kiggede liget par posts igennem, og ja, musen er ret stor, saa hvis du har en lille haand, saa skal du nok holde dig til den mus du har. Som jeg skrev foer, saa er jeg venstrehaandet, og da 3 til 5 af de vigtigste og lettest tilgaengelige knapper sidder lige til hoejre tommelfinger, kraever det lidt omstilling.
Alt i alt saa synes jeg musen, er genial. Ganske enkelt. Den har boostet mit gameplay ret meget. Baade i pvp og pve, og det er til at se paa skada/recount. Tastaturet er ogsaa rigtig laerkkert, jeg bruger personligt selv det normale keyboard, og ikke wow keyboard, da wow keyboarded er mere til afk delen end raid, pve, dungeons, pvp osv. hvad folk nu har lyst til. Men igen, Steelseries har gjort det godt og tastaturet har ogsaa vaeret med til at forny spiloplevelsen, med de hurtige reaktioner, som det har.

Post venligst her, og lad mig hoere jeres meninger, saa jeg kan vende tilbage til steelseries.

Hyphyp - Doomhammer !

2

mandag, 14. marts 2011, 13:06

Hyp Hyp venligst tilbage til WoW så - dette er ikke en opslagstavle for reklamer du. :roller:

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT S340 Elite | Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandløling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

3

mandag, 14. marts 2011, 13:10

Var ikke ment som en reklame. Jeg undskylder for dette.

Folk skal være mere end velkomne til stadigvæk at poste her !

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Hyphyp" (14.03.2011, 13:11)

4

mandag, 14. marts 2011, 16:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Hyp Hyp venligst tilbage til WoW så - dette er ikke en opslagstavle for reklamer du. :roller:

Kan ikke lige se reklame i det her... Men hvis man ikke spiller wow, er musen så noget værd? Kan man stadig binde funktioner til knapperne?

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

5

mandag, 14. marts 2011, 17:50

Jeg skimtede den hurtigt igennem og så ikke andet end typisk "botadvertisement" tekst, og kiggede så på hans profil. Lagde to og to sammen, og voila.

Men ved et nærmere læs så kan jeg da sagtens se det valide i tråden, så jeg undskylder for mit tidligere indlægs tone og budskab. :cheers:

/ontopic: Har selv prøvet musen og jeg syntes ærligt talt ikke den er særligt god (for mig) - de mange knapper kan jeg slet ikke gøre brug af, da min tommel slet ikke hviler på siden af musen. Det er fint nok med direkte support i WoW, men personligt syntes jeg godt at de kunne tænke lidt længere ud af kassen og evt. gøre det nemmere at binde til alle spil/programmer, og evt. med skiftene profiler (Ved jeg ikke om driveren har, da jeg ikke havde muligheden/tiden til at kigge den nærmere efter i butikken).

Når det så er sagt, så var jeg mere en tastatur-trykker i WoW. Alle knapper på keyboardet havde binds som var vigtige for mine builds, og jeg havde da også flere profiler til hver karakter.

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT S340 Elite | Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandløling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

6

tirsdag, 15. marts 2011, 07:35

Nu har jeg haft musen i lidt tid og jeg må sige til MMO spil, hvor keybindings er gode. der er den superb, men man skal vende sig til mouse-binds og det kan være svært i starten. knapperne ved tommeltotten, synes jeg man lidt for nemt kan komme til at trykke uden at det er meningen, og hvis det er nogle vigtige binds, så kan det er være træls (efter noget tid vender man sig dog til at tommelfingeren ikke er så tight ind til musen og så sker det ikke så ofte).

Til FPS games, der synes jeg ikke man får den rigtige feeling med musen. Det er som om at den føles for stor i hånden til mange "Frags". Hvis man spiller i mange timer af gangen, så hviler ringefingeren og lille fingeren ikke ordentligt og det har faktisk gjort at de fingre ligger i en unaturligt hvilestilling for mig, både mine venner og mig selv har oplevet dette og efter mange timers CS, så begynder fingrene at sove?! jeg valgte faktisk pga. af dette at købe en Logitech G9x til FPS games.

jeg elsker det customizable led lys og pulsation funktionen, den eneste lille fejl jeg har kunne finde, er at hvis man bruger sandy-brigde motherboard, hvor man kan bruge musse-funktionen inde i bios, der virker musen ikke, men udover det, er jeg glad for musen, jeg købte den til at game wow og ikke fps :)

mine 2 cents

supa!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.