1

onsdag, 9. februar 2011, 21:09

har siddet og spillede batman de sidste par dage, da jeg havde fundet en kupon med fri download fra mit gamle gtx 285 :)

men er så kommet frem til en virkelig irriterende bug som gør jeg ikk kan komme videre i spillet, og ville så hører om der er andre som er stødt på det samme problem i tidernes morgen ?

lidt info:

som på billedet kan i se at batman's grapple ikk gider blive skudt af og hænge fast på kanten som den plejer at gøre :rolleyes:

hvis i ser videoen under 7:30 så er det lige der jeg sidder fast

http://www.youtube.com/watch?v=PkRF5zyHHj4

Intel Core i5 4670K - Maximus VI Hero - 8Gb TridentX 2400Mhz - Gigabyte GTX 780 Ti OC
Fractal Design Define XL - Seasonic X-850 - Black Caviar 1TB - Corsair Force 3 - Samsung 840 EVO
Corsair H80+Noctua - Creative X-FI Titanium Fatal1ty Pro - Asus VG236HE - Logitech G510 / G500
Sennheiser PC360 - Thrustmaster T500 RS

2

onsdag, 9. februar 2011, 22:06

Lyder uhyggeligt meget som det "bug" som udviklerne havde smidt ind i spillet for de der piratkopiere spillet - har du patchet/cracket spillet på nogen måde efter at det er hentet ned? Kan være at en patch fikser problemet.

3

onsdag, 9. februar 2011, 23:00

nej det er downloadet på steam, men efter lidt google fandt jeg ud af at man kunne ændre lidt på tyngdekraften, så man kunne hoppe lidt højere :)

http://ihenshin.com/gaming/updates/batma…bugs-and-fixes/

så problemet er løst, ellers tak for hjælp

lukker

Intel Core i5 4670K - Maximus VI Hero - 8Gb TridentX 2400Mhz - Gigabyte GTX 780 Ti OC
Fractal Design Define XL - Seasonic X-850 - Black Caviar 1TB - Corsair Force 3 - Samsung 840 EVO
Corsair H80+Noctua - Creative X-FI Titanium Fatal1ty Pro - Asus VG236HE - Logitech G510 / G500
Sennheiser PC360 - Thrustmaster T500 RS

Seneste tests og artikler

0

ASUS Z97-PRO (Wi-Fi ac)

Så er det blevet tid til endnu
Læs Mere

0

Thermaltake Urban T81 - Full Tower

Denne test byder på et stort f
Læs Mere

2

Sony MDR-NC31EM Noise Cancelling earplugs

Sammen med Sony Xperia Z2 og X
Læs Mere

0

ASUS VG248Q 24 tommer 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Artikel: Filmpremierer uge 31

Vi er efterhånden nået til uge
Læs Mere

0

Ny NVIDIA GeForce 340.52 WHQL grafikkort driver

NVIDIA er kommet med en sprit
Læs Mere

0

HTC One M8 med Windows Phone 8.1

Det er ikke en and, den skulle
Læs Mere

0

Trials Fusion får første DLC pakke

Ubisoft er i dag kommet med DL
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.