1

onsdag, 26. januar 2011, 18:14

Jeg har en Mac hvor vi jo nu har faaet on-demand App. store som ogsaa inkludere spil, f.eks. COD 4 MW.

Jeg har som yngre spillet en del Counter Strike da jeg havde PC, men de seneste 10 aar ikke spillet meget andet andet end saadan noget som Age of Empires eller Guitar Hero som i lang tid begge har kunnet faaes til Mac. Spiller nu meget sjaeldent.

Overvejer at gaa tilbage til roederne og ser COD som et sted at starte - men er det 300,- vaerd er mit eneste spoergsmaal??

DualCore Pentium :: G2030 :: 4x2GB DDR2133 :: 2x Intel520 240GB SSD RAID0 :: Asus GTX 660 TOP ::
:: X400 Passive SeaSonic :: NoFan CS-70 :: Dell 2209WA :: Mionix Naos 5000 :: Apple Pro keyboard ::

2

onsdag, 26. januar 2011, 23:01

Ved ikke om det er 300 kr værd mere, det er jo ved at være et halv gammelt spil efterhånden... Det er et rigtig fedt spil, fedt gameplay, fed historie og god online del som stadigvæk bliver brugt rigtig meget..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

3

torsdag, 3. februar 2011, 22:28

BUY!
Det er sindsygt godt, og selvom det er fra 2006 kan mange pc'er ikke trække det med 150fps på fuld grafik, det er fedt online. Der er promod og hele svineriet, det er css x 10!

Mit ynglings spil til dato. Kan klart anbefale det, jeg vil endda give 500kr hvis det kostede det! Men nu har jeg det, men det er alle pengene værd!

Htc Desire - CustomRom
Acer Aspire 5739g
Acer Aspire T180-2e74

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

0

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

MSI frigiver X99S MPower bundkort til folket

MSI er kommet med to sprit nye
Læs Mere

0

HP Sprout siger nej tak til mus og tastatur

Lad en projektor gøre jobbe fo
Læs Mere

0

DeepCool med ny Captain 360 AIO vandkøling

DeepCool er kommet med deres n
Læs Mere

0

MSI Radeon R9 290X GAMING nu med 8GB RAM

Krigen mellem AMD og Nvidia st
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.