1

mandag, 17. januar 2011, 20:20

Jeg kunne godt tænke mig at spille Fallout 3, da jeg har hørt en masse godt om det.

Men vil I anbefale at spille 1+2'eren først, så man får mere ud af historien i 3'eren - eller er det ligegyldigt?

Gider bare ikke spille et spil, hvor historien trækker røde tråde til tidligere events, som man så ikke har gennemspillet.

Hvad siger I ?

2

mandag, 17. januar 2011, 20:24

Etteren og toeren er rollespil af den gamle skole. Hvis du ikke har spillet spil ala. Baldurs Gate eller andre fra den generation får du en ordentlig håndfuld med at tilvænne dig.

Du burde starte med treeren - Det er andre firmaer der har lavet de sidste 2 (3 og New Vegas) så historien passer ikke helt sammen.

3

mandag, 17. januar 2011, 22:51

Tak for et super præcist svar. :9xo

Fem point til dig! :))

Har netop ikke spillet den type rollespil før - har ikke gidet lægge mig ind i det.

Tror bare jeg springer ud i 3'eren... og måske New Vegas bagefter hvis 3'eren var god. :D

4

tirsdag, 18. januar 2011, 00:28

Jeg startede også direkte med Fallout 3, efter at være kommet fra Oblivion, selvom Oblivion er meget forskellig i handling og placering i tiden så ligner de stadig hinanden rigtig meget og man nikker genkende til mange ting.
et godt råd til Fallout 3 må være, koncentrer dig ikke så meget om "hovedhistorien" det er et kæmpe univers med en masse opgaver i det spil :)

5

tirsdag, 18. januar 2011, 08:12

på trods af at der er noget baghistorie fra 1'eren og 2'eren, er det pretty much ingen sag at springe direkte på 3'eren og NV...

men hvis du alligevel skulle kede dig på et tidspunkt, så er de to første spil ret så fede taget i betragtning af hvor gamle de er og hvor forskellige de er fra 3 og NV...

6

tirsdag, 18. januar 2011, 09:11

Jeg kan også kun anbefale Fallout 3 og NV. Som det bliver nævnt så gennemfør alle sidehistorierne også. Hvis man kun tager hovedhistorien får man slet ikke det fulde udbytte ud af spillet og det er gennemført forholdsvist hurtigt. Der er også de 5 udvidelsespakker til 3'eren. Man kan købe spillet med alle 5 pakker til en fornuftig pris.

Jeg er selv lige gået i gang med NV for nylig. Det er i bund og grund mere af det samme med lidt nye/andre våben osv. men når 3'eren var så fed gør det jo heller ikke så meget.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

7

tirsdag, 18. januar 2011, 10:37

Jeg glæder mig til det nye kommer Fall out "mmo"

evt. kig på linket Link

8

tirsdag, 18. januar 2011, 17:31

Tænker på om du ikke kunne komme med et lidt bedre underbygget link end din egen side?

lyder spændende med en multiplayer version af fallout, men lidt tyndt info IMO.......

Citeret

Oprindeligt indlæg af Casper Lynge
Jeg glæder mig til det nye kommer Fall out "mmo"

evt. kig på linket Link

vh. Nikolaj Weber

WeberDesigns.dk - Webdesign & Programmering

9

tirsdag, 18. januar 2011, 18:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Sweet_Dane
Tænker på om du ikke kunne komme med et lidt bedre underbygget link end din egen side?

lyder spændende med en multiplayer version af fallout, men lidt tyndt info IMO.......

http://falloutmmo.com/

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (18.01.2011, 18:09)

10

tirsdag, 18. januar 2011, 19:54

Viel dank...

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karga

Citeret

Oprindeligt indlæg af Sweet_Dane

http://falloutmmo.com/

vh. Nikolaj Weber

WeberDesigns.dk - Webdesign & Programmering

11

tirsdag, 18. januar 2011, 20:35

I skal lige huske på at det ikke er Bethesda som står for MMO'et så det kommer ikke til at ligne de to nye spil, men mere Van Halen / 1,2,Tactics / Andre MMO'er på markedet.

12

tirsdag, 18. januar 2011, 20:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
I skal lige huske på at det ikke er Bethesda som står for MMO'et så det kommer ikke til at ligne de to nye spil, men mere Van Halen / 1,2,Tactics / Andre MMO'er på markedet.

Lige med Fallout-serien tror jeg egentlig også jeg foretrækker erfaring med MMO, fremfor erfaring med spillets historie.. Det bliver interessant at se det, men kan godt tvivle på succesen, det skal virkelig bare spille fra dag 1 hvis det skal blive populært

Men hvis de kan beholde den der komiske vinkel på atomkrig i spillet, så skal det nok blive godt :)

13

tirsdag, 18. januar 2011, 21:02

Det komiske skulle de jo nok kunne levere - det er jo Interplay som lavede de første spil og nu også MMO'en.

14

onsdag, 19. januar 2011, 21:29

Vil nu også antage du kan springe direkte til 3, men helt klart 1 og 2 er kanone spil, og burde uden tvivl prøve, de fås også relativt billigt.

- MSI GX660 296NE
- Intel PM55
- Intel Core I7-840QM 3,2Ghz @ 3.336Ghz
- 3x4096 Corsiar PC10600 Ram DDR3 1110Mhz / 7-7-7-20
- ATI Radeon HD5870M (700-1000)@(900-1100) v1.15
- 60GB Corsiar Force (C)
- 500GB Momentus XL (D-E)
- 3TB Seagate (Extern)
- 15,6" Widescreen 1920x1080/60Hz
- MSI 120Watt PSU
- Logitech G3

15

mandag, 24. januar 2011, 03:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen

hedder Van Buren, ikke Van Halen

Alle spilkoncepter lyder tynde indtil man får noget skudt i gang, tro mig.... men et fallout MMO lyder nu i mine ører godt, hvis de får gjort det ordentligt.

16

mandag, 24. januar 2011, 08:13

Det har du da helt ret i - min fejl :O

Seneste tests og artikler

0

HIS IceQ X2 Radeon R9 285 2 GB

Vi skal i dagens review se på
Læs Mere

14

MSI Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere

0

Corsair Graphite 780T Full Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Samsung Galaxy Mega 2 dukker op

Den er ikke kommet endnu, og s
Læs Mere

0

Triad Wars tæt på annoncering

United Front Games og Square E
Læs Mere

0

Scalebound kommer eksklusivt til Xbox One konsollen

Når Platinum Games lancerer sp
Læs Mere

1

Her er alt du skal vide om den nye iPhone 6 og iOS 8

Tim Cook og resten af Apple-ko
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.