1

lørdag, 15. januar 2011, 21:40

Har ikk spillet siden før sidste patch i TBC men overvejer kraftigt at starte igen, mener i spillet er værd at starte for, eller hva?.. =)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

2

søndag, 16. januar 2011, 00:13

Hele 1-60 instances + Quest's er blevet totalt reworked. FYI

~Cheers

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Houly" (16.01.2011, 00:13)

3

søndag, 16. januar 2011, 00:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Houly
Hele 1-60 instances + Quest's er blevet totalt reworked. FYI

ved jeg har jeg fuldt med i.. =)

Jeg tænker mere på om det er blevet lettere eller sværer, synes det var ved at være en smule for let et spil hvor der blev taget for meget hensyn til 12 årige rouges :S

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

4

søndag, 16. januar 2011, 01:50

Nej... Siden WoTLK har man ikke kunne stun locke som i tbc :D

~Cheers

5

søndag, 16. januar 2011, 11:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af PsyCho
Har ikk spillet siden før sidste patch i TBC men overvejer kraftigt at starte igen, mener i spillet er værd at starte for, eller hva?.. =)

meh har ikke spillet i ~3 ugers tid nu, keder mig i Cata. Det er mere SSDD (Same Shi* Different Day).
En del af de nye quests er nu ok og ganske sjove. Men Blizz er gået lidt for langt med nogle ting, bla. cut scenes... :boxed: Første gang med quester i en zone og der kommer en cut scene, man tænker nå hvor lang er denne og går jeg glip af noget ved at skippe den.
Det jump der er fra 80 til 85 er også lidt langt ude i min mening og har til dels smadret lidt at man kan hjælpe hinanden lidt. Desuden tror jeg ikke at der var en eneste gruppe quest i Cata... seriøst WTF... Det var et af de tidspunker hvor man kunne møde andre og snakke lidt.

Cata er gået hen og blevet et single player MMO og vil man ikke raide så meget, så er man screwed.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

6

søndag, 16. januar 2011, 15:03

Hvis du mener det er single player, så er det fordi du ikke har taget nogle heroic instances, da de er langt sværere end nogle af WotLK instancene. Meget mere CC, og man skal rent faktisk huske taktikker på bosserne, i stedet for bare at nuke dem.
Jeg er vildt begejstret!

7

søndag, 16. januar 2011, 15:12

Jeg tror det koger ned til et simpelt faktum - Hvis du føler at du bliver nødt til at spørge andre om tiden er moden til at vende tilbage, så tror jeg faktisk allerede du har svaret pga. tvivlen.

(Ovenstående kan være fór analyserende men imo så passer det somregel)

8

søndag, 16. januar 2011, 17:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af secz
Hvis du mener det er single player, så er det fordi du ikke har taget nogle heroic instances, da de er langt sværere end nogle af WotLK instancene. Meget mere CC, og man skal rent faktisk huske taktikker på bosserne, i stedet for bare at nuke dem.
Jeg er vildt begejstret!

Tjaa det er ikke noget nyt jo. Det kan man se hvis man gik bare til Vanilla og tager AQ40 (før nerfed), så den slags har jeg prøvet før. TBC og WotLK blev bare mere "børne venligt" og de prøver nu at få det lidt tilbage, men føler bare ikke helt de er sluppet så godt fra det. Der er elementer der virker ja, men bare ikke nok til at holde mig underholdt længere.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

9

søndag, 16. januar 2011, 18:01

Jeg har ikke selv spillet hverken vanilla, eller TBC, eller jo, der lvlede jeg, men ikke spillet det seriøst. Men jeg kender flere spillere der har spillet siden dag 1, og de mener det her er den bedste expansion indtil videre, netop fordi Blizz hiver nogle gamle ting frem, så det ikke bare er steamtrain dungeons. Om de samme spillere så var lige så begejstrede da de andre Xpacs kom, det skal jeg ikke kunne sige :)
Og hvis du selv har spillet siden vanilla, så er det vel bare fordi du generelt er træt af spillet, vil jeg da tro.

10

søndag, 16. januar 2011, 19:29

Wrath blev mere "venligt" end det var ment, og nu hvor Cata er så meget sværere så beklager den bløde kerne sig pludselig over at de ikke bare kan køre igennem heroics som de kunne før.

Mit eget guild har dog ikke haft problemer endnu, og er allerede igang med det meste af content der er ude. :roller:

11

tirsdag, 18. januar 2011, 14:28

Jeg har selv spillet sidden vanilla, stoppede i 14 måneder lidt efter WotLK udkom, simpelthen fordi det blev for nemt. Nu i Cata må jeg sige jeg er ganske glad igen og spiller spillet stille og roligt, man kan ikke bare blæse igennem Heroics lige som man kunne i tbc og LK og det er satme dejligt hvis man kan finde sig en gruppe med tank/healer og ikke skal pugge dem, fordi det LFD system de har er godt nok ikke det bedste af slagsen der ude, men ellers syntes jeg det er værd at spille igen.

Idag starter jeg en char der kun skal pvp og lvl via BGs, bliver spændene og se hvordan det går.

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
Asus P7P55E-LX
8GB Kingston DDR3
Asus HD 5850 1GB GDDR5
Intel X25-V 40 SSD OS system
4xWD 120GB Sata in Raid 0
All powered by Corsair 600W
Samsung SyncMaster 2493HM

12

tirsdag, 18. januar 2011, 14:38

jeg er selv startet med wow efter cata udkom og indtil videre så hygger jeg mig fortrinligt:)

Core i5-4690K, Vandkølet+ ASUS Maximus VII Hero

4x4 GB Corsair memory
EVGA GeForce GTX 980 Ti Superclocked+ ACX 2.0+ Vandkølet

Creative X-Fi

13

fredag, 28. januar 2011, 14:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Switz
jeg er selv startet med wow efter cata udkom og indtil videre så hygger jeg mig fortrinligt:)

+1

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
1x Corsair TX V2 850W PSU

14

fredag, 28. januar 2011, 19:11

jeg syntes det er sjovt at lvl min nye worgen, men har lidt mere svært ved at få tiden til at gå med min lvl 85 shaman, men sådan har det vel altid været hvis man ikke gider pvp og ikke har tid til pve :). Det har dog været sjovt hele vejen og er næsten revered med de 5 nye quatermasters, så har da fået spillet lidt alligevel.

Gode ting:
Epics = hårdt arbejde.
Alt virker nyt og på mange måder virker spillet nyt.
Quest er sjove og opfindsomme.

Dårlige ting:
Det er stort set umuligt at gøre noget forkert, eller gøre noget bedre. Du kan ikke bruge talents i et andet træ medmindre du har stort set første træ fyldt ud. Det gør forskellen på spillere meget lille. De har nemlig også gjort det nemme at bruge de rigtige knapper og man skal være meget blank for at trykke forkert.

Der er helt sikkert mange timer i det og blizz har gjort det rigtig godt. Men vanila blir det ikke

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Simonthk" (28.01.2011, 19:13)

15

fredag, 28. januar 2011, 19:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af dkwolf

Citeret

Oprindeligt indlæg af secz
Jeg er vildt begejstret!

Tjaa det er ikke noget nyt jo. Det kan man se hvis man gik bare til Vanilla og tager AQ40 (før nerfed), så den slags har jeg prøvet før. TBC og WotLK blev bare mere "børne venligt" og de prøver nu at få det lidt tilbage, men føler bare ikke helt de er sluppet så godt fra det. Der er elementer der virker ja, men bare ikke nok til at holde mig underholdt længere.

Er desuden ret enig her :) men uanset går det den rigtige vej. Men ja, børnvevenligt er en god beskrivelse og nok lidt for børnevenligt endnu.

16

lørdag, 29. januar 2011, 08:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Simonthk
jeg syntes det er sjovt at lvl min nye worgen, men har lidt mere svært ved at få tiden til at gå med min lvl 85 shaman, men sådan har det vel altid været hvis man ikke gider pvp og ikke har tid til pve :). Det har dog været sjovt hele vejen og er næsten revered med de 5 nye quatermasters, så har da fået spillet lidt alligevel.

Gode ting:
Epics = hårdt arbejde.
Alt virker nyt og på mange måder virker spillet nyt.
Quest er sjove og opfindsomme.

Dårlige ting:
Det er stort set umuligt at gøre noget forkert, eller gøre noget bedre. Du kan ikke bruge talents i et andet træ medmindre du har stort set første træ fyldt ud. Det gør forskellen på spillere meget lille. De har nemlig også gjort det nemme at bruge de rigtige knapper og man skal være meget blank for at trykke forkert.

Der er helt sikkert mange timer i det og blizz har gjort det rigtig godt. Men vanila blir det ikke

Jeg er osse rigtig træt af at de har "nerfed" talent træerne, netop fordi det gir så lidt forskel på de forskellige specs, at det er synd. Der er næsten ikke mulighed for at sætte nogle point "forkert", hvilket jeg synes er synd.
Jeg er osse stort set færdig med alt pre-raid med min warlock. har alt gear fra hc instances, rep, og crafting, plus lidt fra raid. Er exalted med ALLE factions, og jeg synes virkelig det er gået for hurtigt med reputation, det er lidt ærgeligt.

17

lørdag, 29. januar 2011, 09:53

Vi må bare vente tålmodigt på Guild Wars 2 :D

Silverstone ML08 - Silverstone SFX-L 700W - i5-6600K - Gigabyte GA170N-WIFI - 16gb DDR4-3000MHz - EVGA GTX 1080 SC - Samsung 850 EVO 512GB - Asus 27" IPS 1440p MG279Q - Razer Mamba TE

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.