Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 12. september 2010, 19:01

Hey Tweakere :)

Vil lige dele dette spil med jer http://minecraft.net/.
Grafikken er dog ikke i top, men gameplayet er så fedt :D
Spillet er i alpha, skridtet før beta, og der er multiplayer nu, men bliver bedre senere, derfor kan der også være et par bugs..

Det handler om at overleve i naturen?
Faktisk er der ikke rigtig nogen måde at vinde det på, man spiller det bare.
Mine kul, jern, guld osv. mens du beskytter dig mod zombier og edderkopper om natten :razz:

Det mest irriterende er så hvis din computer crasher mens du spiller.. du mister din gemte, blev meget sur da jeg mistede min, havde spillet 6 timer på den :oops:

2

mandag, 13. september 2010, 17:03

Ingen som har prøvet det (:?
Det ser overhovedet ikke sjovt ud, men det fanger virkelig en!

En lille video der viser noget gameplay http://www.youtube.com/watch?v=2_DgNK3zHJ4 ;)

3

fredag, 17. september 2010, 12:53

Nu blev jeg lokket til at købe adgang :crazyeyes:

Jeg er godt nok bare dårlig til det :P Ender med at jeg får muret mig selv inde i et kæmpe fort, men kan ikke komme ud da jeg bliver omringer af edderkopper og grønne folk som også er der om dagen :))

Er du gal jeg er ved at dø af skræk når der dukker sådan en grim pixeledderkop frem på skærmen og springer på mig :crazyeyes:

Har du en god plan til at slå edderkopperne ihjel? Har prøvet at lave et sværd, men det når jeg ikke ret langt med i kampen. :))

4

søndag, 19. september 2010, 19:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Frankovic
Nu blev jeg lokket til at købe adgang :crazyeyes:

Jeg er godt nok bare dårlig til det :P Ender med at jeg får muret mig selv inde i et kæmpe fort, men kan ikke komme ud da jeg bliver omringer af edderkopper og grønne folk som også er der om dagen :))

Er du gal jeg er ved at dø af skræk når der dukker sådan en grim pixeledderkop frem på skærmen og springer på mig :crazyeyes:

Har du en god plan til at slå edderkopperne ihjel? Har prøvet at lave et sværd, men det når jeg ikke ret langt med i kampen. :))

Du skal huske at sætte fakler op, hvis du ikke har fundet ud af det :D
Bare lad være med at gå ud om natten, men ja, det kræver lidt for at nakke dem (:

Jeg plejer bare at spam klikke og håber jeg rammer, ellers stå på noget hvor de ikke kan hoppe op :P

/edit
Fandt en virkelig god trailer i dag, og vil lige dele med dem som er interesseret http://www.youtube.com/watch?v=FaMTedT6P0I :)

Der er ikke andre end Frankovic der har spillet?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "X3N4T3" (23.09.2010, 20:07)

5

søndag, 31. oktober 2010, 22:08

Jeg spiller det også, er ligesom bare gået lidt i stå.. :crazyeyes:

Apple <3

6

søndag, 31. oktober 2010, 22:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af LeeFusZ

Godt at høre ;)
Samme her, er lige blevet bidt af CoD kan ikke vente på Black Ops :)

Hvis du ikke har lagt mærke til det, så er der lige kommet halloween update i dag, hell world :evil:

7

søndag, 31. oktober 2010, 22:21

*ahem* "Nether" er den officielle betegnelse - og ja. Jeg er ivrig Miner ;)

8

søndag, 31. oktober 2010, 22:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af X3N4T3

Citeret

Godt at høre ;)
Samme her, er lige blevet bidt af CoD kan ikke vente på Black Ops :)

Hvis du ikke har lagt mærke til det, så er der lige kommet halloween update i dag, hell world :evil:

Ja, tjek dette !
http://www.youtube.com/watch?v=0Um6x9T-yRM :clap:

Apple <3

9

søndag, 31. oktober 2010, 22:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
*ahem* "Nether" er den officielle betegnelse - og ja. Jeg er ivrig Miner ;)

Ja ved godt, han blev nødt til at ændre det pga. religion og alt sådan noget :rolleyes:

Citeret

Ja, tjek dette !
http://www.youtube.com/watch?v=0Um6x9T-yRM :clap:

Har ikke prøvet endnu, vil lige starte forfra her med den nye update (:

Kan vi få nogle screenshots :D?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "X3N4T3" (31.10.2010, 22:43)

10

søndag, 31. oktober 2010, 23:22

Købte også et account, men synes godt nok ikke det er så fængende som jeg havde håbet :(

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

11

mandag, 1. november 2010, 10:01

Jeg spillede det 2 dage, og så blev det for ensformigt for mig. Det bliver desværre lidt kedeligt at blive ved med at grave, dræbe monstre, grave, dræbe monstre osv. osv..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

12

mandag, 1. november 2010, 12:16

Nu er spillet jo også rettet mod folk med "skabertrang" ala. LEGO.

Hvis du udelukkende spiller spillet med "hak, dræb, byg, hak, dræb, byg" mindsettet så får du intet ud af det. Du skal simpelthen have det der indre barneønske om at bygge en kæmpe bord/tempel/rumskib/mine/togbane for at spillet fungerer.

F.eks. en pyramide jeg er igang med at bygge med kæresten. Vi er igang med at spejlvende den på "undersiden" så den bliver diamantformet og hul indeni. :$

13

mandag, 1. november 2010, 12:57

jeg synes det ser mega ringe ud :O

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

14

mandag, 1. november 2010, 13:30

har en server kørende, hvis der var nogle der ville finde det spændende :) kører stortset 24/7 :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

15

mandag, 1. november 2010, 14:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Helmer
har en server kørende, hvis der var nogle der ville finde det spændende :) kører stortset 24/7 :)

IP (:?

16

mandag, 1. november 2010, 14:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af X3N4T3

Citeret

Oprindeligt indlæg af Helmer

IP (:?

Jo tak, kunne da være man skulle give det endnu et forsøg :)

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

17

mandag, 1. november 2010, 14:57

90.185.34.173 :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

18

mandag, 1. november 2010, 16:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dyas

Det er jo også tungt inspireret af datidens retro grafik ala. Mario og lign. så hvis du forventer HDR og 16x AA så er det absolut ikke hér :))

19

mandag, 1. november 2010, 17:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dyas

Det er jo også tungt inspireret af datidens retro grafik ala. Mario og lign. så hvis du forventer HDR og 16x AA så er det absolut ikke hér :))

Du kan få textures op til 256x256 i stedet for 16x16 :P
Google Minecraft HD Texture Pack, ellers er den på minecraftforums.net ;)

20

mandag, 1. november 2010, 17:29

Der er folk der har nået 512 - men personligt er jeg faktisk glad for den lave resolution. Det er som et nostalgisk 'drop' der fodrer mig med gode minder fra SNES tiden, hver gang jeg går rundt i min verden. :cheers:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.