Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 23. juni 2010, 15:23

Lånte igår Alpha Protocol til PC af en ven på trods af de rædsomme reviews spillet har fået - og jeg er utroligt positivt overrasket. Faktisk i sådan en grad at jeg slet ikke kan nikke genkendende til nogen af de reviews som nærmest får det til at lyde som ET som blev begravet i en ørken. :T

Jovist, spillet er (for mig) umuligt at spille med mus og tastatur. Prøvede det i ca. 10sek og brokkede mig over at musen slet ikke fungerede. Fandt så Xbox 360 controller optionen, og så kørte det også bare derudaf.

Hvad med jer - hvordan forholder I her til Alpha Protocol? :)

Cyberduck
| Lian Li PC-O11 | ASRock Taichi Z370 | Intel 8700K @5.2GHZ | 2x8GB Trident RGB @3200 Mhz | Zotac RTX2080 | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x500GB NVME, 2x500GB SSD | 2TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK, Alphacool og Enermax |

2

torsdag, 1. juli 2010, 09:52

Jeg kunne ikke tage spillet seriøst efter at have set ham løbe. Det ser MEGET sjovt ud :)

De har været ret hårde ved spillet i reviews og jeg er da også gået udenom det pga. det.

Fractal Node 305 hvid - Silverstone SFX-L 700W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - Samsung 850 EVO 512GB - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.