Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 16. februar 2010, 17:50

Hey,en smule højere fps generalt,men vigtigst er den højere min fps,har for mit vedkommende gjort spillet mer "smooth" at være i,men husk det (også)er beta;)
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=315404

2

tirsdag, 16. februar 2010, 20:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af madz
Hey,en smule højere fps generalt,men vigtigst er den højere min fps,har for mit vedkommende gjort spillet mer "smooth" at være i,men husk det (også)er beta;)

Hold nu op med at en ældre driver virker bedre.

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

3

tirsdag, 16. februar 2010, 20:18

Det er jo bevist flere gange at ældre drivere virker bedre, så jeg kan virkeligt ikke se hvorfor du partout skal nedgøre hans indlæg.

4

tirsdag, 16. februar 2010, 21:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Illanair
Det er jo bevist flere gange at ældre drivere virker bedre, så jeg kan virkeligt ikke se hvorfor du partout skal nedgøre hans indlæg.

Fordi at det også er bevist endnu flere gange at det IKKE hjælper med ældre drivere... Og det ville da absolut også give nada mening....

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

5

tirsdag, 16. februar 2010, 21:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Phoque

Citeret

Fordi at det også er bevist endnu flere gange at det IKKE hjælper med ældre drivere... Og det ville da absolut også give nada mening....

Du har lidt at lære om driver strings hvis det er sådan du anskuer dem..
Er ikke den der poster drivere fordi jeg tror jeg har opdaget den nyeste nye build,poster udelukkende fordi jeg har gjort nogle positive erfaringer med denne driver og BFBC2,men har du et Ati kunne du jo prøve dem inden du :finger:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "madz" (16.02.2010, 21:38)

6

onsdag, 17. februar 2010, 11:24

Citeret

Citeret

Citeret

Du har lidt at lære om driver strings hvis det er sådan du anskuer dem..
Er ikke den der poster drivere fordi jeg tror jeg har opdaget den nyeste nye build,poster udelukkende fordi jeg har gjort nogle positive erfaringer med denne driver og BFBC2,men har du et Ati kunne du jo prøve dem inden du :finger:

Jeg har skam ATI, og har prøvet ældre drivers. Og hvad hjælper det? Ja grimmere grafik ingame, og bedre fps.. Så det er lidt "Win-Loose"..

7

onsdag, 17. februar 2010, 17:21

HVIS du så også spiller BFBC2 pt kunne du jo prøve dem først,og så whine bagefter :idea:

Andre der har forsøgt sig ? Jeg kunne også i starten af en bane få seriøst fps drop til omk 20fps i ca et halvt minuts tid,både med officiel 10.1 og den første hotfix,det har disse også kureret..

8

torsdag, 25. februar 2010, 17:56

Citeret

Citeret

Hold nu op med at en ældre driver virker bedre.

Nu har jeg lige tjekket build nr på 10.1 beta fra rflair(8.703),10.2 whql(8.702) og 10.3 beta fra rflair(8.713),og Phoque,jeg har dig mistænkt for at tro den driver jeg poster er = Catalyst 8.7 !!! har du overhovedet gidet at kigge i linket ? Under allle omstædigheder er det noget gylle du skriver,for 8.703 var nyeste build da jeg oprettede indlægget :boxed:

9

torsdag, 25. februar 2010, 18:08

Min fejl!

Gad ikke og kigge på linket, da der stod 8.703.

Men en anden gang, så kunne det da være rart at der blev skrevet driverens navn istedet for catalyst versionen, det er jo normalt ikke den man går efter..

10

tirsdag, 13. april 2010, 18:11

Altid kør med de nyeste drivere, de er altid optimeret til de nye spil, hvad skal man bruge 5 Fps ekstra til når man køre med 2x 5870 VaporX Muhahaha :cheers:

CoreI7 5820K@4.5GHz
32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz
ASUS Msi X99 Sli Plus
Corsair 1500w
KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled
120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB
Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K
CorsAir Carbide 540

11

tirsdag, 13. april 2010, 18:24

Ford vi ikke alle har et 7i system med 4x SLI og en strømforsyning som kan forsyne et mindre uland med gadelys? :P

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.