Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 11. februar 2010, 21:24

Ikke sikker på det er den rigtige tråd.
Oh well, jeg har haft et problem når jeg åbner bestemte spil. Hvis jeg snakker med nogen på skype og åbner feks Oblivion, Trials 2, WoW (loading screen) osv.. siger folk der kommer mærkelige lyde (fly-propel, motor, giraffer osv :roller: )..

Det er irriterende problem da jeg ikke kan snakke med folk i visse games. Problemet ser ikke ud til at hænde når jeg spiller call of duty og css.
Kører windows 7 64bit lyden er Realtek HD Audio med headsettet Steelseries 5H v2. Skype/audio-drivere af forskellige versioner og formatering har ikke hjulpet.

Håber i kan hjælpe mig på mit meget mærkværdige problem.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Kvalmer" (11.02.2010, 21:25)

2

mandag, 22. februar 2010, 16:24

Har du prøvet at se om der ligger nogle audio driver updates på windows update - de kan sagtens ligge under optional updates.
Efter min erfaring bliver 99% af display og lyd problemer i windows 7 løst ved at opdatere driverne via. windows update.

Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
Gigabyte GA-EP35-DS3
Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

Seneste tests og artikler

6

Low-end grafikkort round-up video review

Så er Tweak.dk igen på pletten
Læs Mere

0

ICY BOX IB-PBa7800 power bank

Hvis du er indehaver af en sma
Læs Mere

2

Raijintek Themis EVO

Raijintek har meldt sig på ban
Læs Mere

0

Logitech G240 og Logitech G600 video review

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

AOC med to nye m2870Vhe og m2870Vq skærme

AOC har sendt to ny 28 tommer
Læs Mere

0

Gigabyte fremviser Z97 bundkort

Gigabyte er kommet med officie
Læs Mere

0

HTC kommer til at producere den nye Nexus 8

De seneste rygter peger på at
Læs Mere

0

ASUS Z97 ROG Maximus VII serie billeder

Der er kommet billeder af de t
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.