Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 16. januar 2010, 16:18

Har lige "købt" Dirt 2 over steam, men indtastede aldrig mit kort nummer eller lign. Lagde det bare i kurven og så stod der at det var klar til download, regnede så med at betalingen ville ske efter download, men er stadig ikke blevet afkrævet noget af nogen art og har spillet et godt stykke tid.

Har bestilt spil før på steam og har derfor brugt mit kort før, men steam kan vel ikke bare gå ud fra at jeg vil bruge det samme kort igen og så bare tage de oplysninger jeg brugte sidst?

Er det mig der har overset et eller andet? Hvis ikke så skal jeg da igang med at downloade på fulde drøn ;)

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

2

lørdag, 16. januar 2010, 16:37

Har fundet ud af at steam gemme kort oplysningerne og vælger at stole blindt på at det er mig selv der sidder foran maskinen, syntes godt nok det er et foruroligende, tænk hvis m an havde en unge der havde siddet og trykke løs, så kunne jeg ha risikeret at sidde med samtlige spil fra steam X(

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

3

lørdag, 16. januar 2010, 17:12

Det er sådan inde på steam at man selv kan vælge om man vil gemme sine oplysninger, der er en lille firkant med et lille flueben i, hvor man kan vælge det eller ej.

Mvh

Amd Phenom II X4 955 BE - Kølet af Scythe Mugen 2 Rev. B
Asus M4A87TD/Usb 3
Kingston Hyper X 2x2 GB 1600Mhz
XFX Radeon HD 6950 2GB "Dual Fan"
Seagate Momentus XT 500 GB/Samsung F1 750 GB
Corsair TX750W
Fractal Design Define R3
Samsung Syncmaster T220
Windows 7 Home Premium 64bit
Logitech G11/Logitech G5/Steelseries 5L/eDimensional AudioFX Pro 5+1

4

lørdag, 16. januar 2010, 17:16

Den husker ikke mine oplysninger og det er vist for det bedste :P så kan jeg ikke bare købe spil impulsivt hehe..

5

lørdag, 16. januar 2010, 19:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karga
Den husker ikke mine oplysninger og det er vist for det bedste :P så kan jeg ikke bare købe spil impulsivt hehe..

Hehe jeg synes det er rart at jeg ikke skal sidde og taste alle mine oplysninger ind når jeg er på indkøb :$

Asus M4A87TD/Usb 3
Corsair TX750W
Fractal Design Define R3
Samsung Syncmaster T220

6

lørdag, 16. januar 2010, 19:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af jurge

Citeret

Hehe jeg synes det er rart at jeg ikke skal sidde og taste alle mine oplysninger ind når jeg er på indkøb :$

Den korte tur ud til min pung skader ikke :)) desuden var jeg f.eks. ikke kommet til at købe det rædselsfulde Star Wars Knight of the Old Republic, hvis ikke det var fordi pungen lå lige ved siden af mig fordi jeg lige havde købt Borderlands (fantastisk spil forresten)

7

lørdag, 16. januar 2010, 20:54

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af jurge

Citeret

Den korte tur ud til min pung skader ikke :)) desuden var jeg f.eks. ikke kommet til at købe det rædselsfulde Star Wars Knight of the Old Republic, hvis ikke det var fordi pungen lå lige ved siden af mig fordi jeg lige havde købt Borderlands (fantastisk spil forresten)

Nej det er rigtigt, skal heller ikke virke doven, men det er nu rart at jeg ikke skal finde kortet frem :)
Kan kun give dig ret i at Borderlands er et fremragende spil, jeg er dog begrænset til kun at spille i nattens mørke, da det er et spil knægten ikke skal følge med i, fantasien løber sgu løbsk på ham :ph34r:

Asus M4A87TD/Usb 3
Corsair TX750W
Fractal Design Define R3
Samsung Syncmaster T220

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.