Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 7. december 2009, 13:11

Hey.

Har det problem, at jeg ikke kan se nogle replays i Warcraft 3 TFT.

Jeg kan godt se mine egne, men når jeg downloader nogen (Som skulle være med den nyeste version, ligesom jeg selv har) så går den ind i dem, og så står de der units bare stille.

Altså den loader fint, og kommer ind i dem, men så står de der workers bare stille. Man kan se at de faktisk spiller, når man læser hvad de der observers skriver, så det er ikke meningen. Og det sker ved alle replays jeg downloader. (Der står ikke noget om at de replays er en ældre version, så tror ikke det kan være på grund af det)

2

mandag, 7. december 2009, 13:21

Lyder mystisk. Du er hélt sikker på at du kører samme version som den der optog replayet? Ingen hacks, mods osv. osv. - kan andre se replays'ne uden problemer? Har du prøvet at hente filen igen? Kan ikke lige huske hvor godt Warcraft checker checksum på filer.

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT H700i| Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandkøling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

3

mandag, 7. december 2009, 13:28

Har prøvet mindst 10 replays, endda nogle som er uploadet idag eller for nogle dage siden.

Det mærkelige er jo som sagt, at den godt kan loade de replays, men units står bare stille. Den siger ikke noget med at versionen er forkert.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "N00k" (07.12.2009, 13:30)

4

mandag, 7. december 2009, 13:45

har du prøvet at geninstallere Wc3? Tyder på en fejl fra din side af.

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT H700i| Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandkøling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.