1

mandag, 2. november 2009, 12:24

Sidder her og overvejer stærkt at købe spillet og komme igang :clap:

Men hvor holdbart er spillet?
Tidligere har jeg spillet WoW, hvilket jeg var helt bidt af. Det var virkeligt fedt, i den tid det kunne underholde mig.
Men det er efterhånden noget tid siden, og har ledt efter en værdig erstatning siden da.
Prøvede warhammer online, hvor jeg lavede en del forskellige chars, dog kom den char jeg spillede mest på kun i rank 23. Det der fik mig til at stoppe, var simpelhent at spillet føltes for tomt. Jeg havde ingen idé om hvad jeg kunne se frem til i rank 40, andet end et par rvr scenarier.
I WoW vidste man godt hvor awesome det ville blive at ramme lvl 60, og hvor mange muligheder det åbnede.

Men hvordan ser det ud med Aion, hvad er der at se frem til i max lvl ? Hvad gør spillet holdbart?
Gider virkeligt ikke at købe et spil, bruge 20 dage foran computeren for at ramme lvl 50, for så at finde ud af at der ikke er nok udfordringer til at holde på underholdningen.
Det jeg elskede ved WoW, var den nærmest familie agtige stemning der var i en guild, og afhængigheden af hinanden i raids.

2

mandag, 2. november 2009, 12:59

Jeg har droppet AION, overvejer at købe Champions Online istedet

men efter hvad jeg har hørt skulle der være en del at tage fat i ved maks level, men alt efter om du er hard core grinder, skal du nok regne med det tager mindst en måned

Cisco Certified Network Associate — CCNA

3

mandag, 2. november 2009, 13:38

Stoppede du fordi der var for meget grind? Og hvad regner du med at champions online bringer? Kan se at det har fået lavere metapoints inde på steam end Aion(en slags vurderingspoint).

4

mandag, 2. november 2009, 13:55

Jeg er stoppet med at spille det.. Synes det lignede alt for meget wow uden egentlig at være det, da ALT var lavet anderledes end den tilsvarende mulighed i wow :boxed: Og så følte jeg ikke rigtigt nogen god historie i det, så tager man selve gameplayet og historien fra spillet, så er der ikke vældigt meget tilbage desværre..

Synes ihvertfald ikke det er månedsbetalinger værd

5

mandag, 2. november 2009, 18:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af kraftværk
Stoppede du fordi der var for meget grind? Og hvad regner du med at champions online bringer? Kan se at det har fået lavere metapoints inde på steam end Aion(en slags vurderingspoint).

øhh nej jeg spillede i sin tid Daoc, det tog et halvt år at nå maks level
grind gør mig intet, der er bare så mange ting jeg ikke kan lide ved AION

f.eks
ubalance i pvp (ranged kan vinde til hver en tid ved at bruge vinger)

NCwest sagde de havde lokaliseret europa servere altså servere fysisk placeret i europe det har de ikke men de er i US, og følger US's tider når der skal maintenance, samt support er US tider og kun US telefon man kan ringe til, skulle man få brug for det

Det værste ved det hele er at deres movement stinker af helvede til, det er klodset og grimt og er 100% sikkert lavet af de samme klap hatte der laver alle de andre F2P mmo's der stinker movement som regel også

Cisco Certified Network Associate — CCNA

6

torsdag, 1. april 2010, 14:10

Det er sq meget godt har købt det og spiller kun lidt men det er sq en god tids røver :) masse har kun at snakke med osv.

kan kun klart anbefale det. :)

ASUS Maximus Formula SF X38
Core 2 Duo E6850 3 GHz
WD Raptor WD1500ADFD 150 GB
2x Asus 5830 i Crossfire
Thermaltake Toughpower 750W
Kingston DDR2 PC6400 4x2GB
Antec P182 Kabinet
Mit CPU-Z er ikke opdateret
[SIZE=7] Dodge, Duck, Dip, Dive, & Dodge
[/SIZE]

Seneste tests og artikler

0

Logitech G240 og Logitech G600 video review

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere

2

MSI Radeon R9 270 Gaming OC Edition 2GB

Så er Tweak.dk endnu en gang k
Læs Mere

4

Thermalright High Riser series HR-22

Vi kender alle serierne af luf
Læs Mere

0

Ozone RAGE ST headset

Så er det blevet tid til, at j
Læs Mere
Seneste nyheder

0

HIS R9 295X2 LiquidCooler grafikkort

HIS er bedre sent end aldrig k
Læs Mere

0

ASUS Striker GTX 760 Platinum 4GB grafikkort

ASUS er klar med et helt nyt G
Læs Mere

0

Daglig Hardware Roundup 2014-04-18

Dagens hardware roundup, inklu
Læs Mere

0

En gennemgang af film og serie streamingtjenester - HBO Nordic

I vores føljeton om streamingt
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.