Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 2. november 2009, 10:08

Total Annihilation og er der nogen som har det liggende og ikke bruger det ?? eller kender i et sted hvor man kan købe og hvor man ikk skal betaler spidsen af en jetjager som jeg har fundet en del steder med syge priser !...

jeg har været rundt i diverse gameshops og de kender det ikke engang !

2

mandag, 2. november 2009, 11:16

Det er sgu nok så gammelt at du ikke finder det udenfor samler kredse. En af mine venner har alle spil i serien men han vil nok næppe af med dem :roller:

Du kunne tage et kig på TASpring - et slags remake i en moderne engine.

Alternativt ser det ud til at Amazon.com har en del udgaver at vælge imellem.
http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss?url=se…ilation&x=0&y=0

Hope that helps. :9xo

3

mandag, 2. november 2009, 16:39

fandt godt det på Amazon men syntes det var vildt dyrt !!! for så gamle spil !

det TASpring ser sq anderledes ud ;P

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "BPM" (02.11.2009, 16:39)

4

mandag, 2. november 2009, 17:23

Det skal jeg så ikke kunne sige. Du kunne jo også kigge på abandonware sider og lign. Jeg ved ikke om det er gammelt nok til at ligge på de sider endnu men det er da et forsøg hvis det er originalen du er ude efter ;)

5

mandag, 2. november 2009, 17:26

vil vildt gerne have det rigtige :D det spil er jo totalt gude spil og kanon fedt :D

6

mandag, 2. november 2009, 18:07

Jeg skal da lige spørge venner og bekendte om de skulle være *salgsmodne*

7

tirsdag, 3. november 2009, 09:00

kunne da være cool hvis du gad :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.