1

onsdag, 14. oktober 2009, 19:59

Hey, er der nogle af jer der har fået jeres G25 til at virke med Shift? Jeg har lige installeret begge dele men når jeg går ind i spillet går den der gule highlight selecter ting helt amok og går op af sig selv, rigtig hurtigt. Holder jeg bremsen inde stopper selecteren og jeg kan bevæge den op og ned med piltasterne, men kun når jeg holder bremsen inde. Hvad kan være problemet?

WINDOWS 7 64
CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
CORSAIR TX 750W
XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
AOC 24"

2

fredag, 16. oktober 2009, 08:20

Virker fint for mig. Rattet skal du sørge for at de står "lige" For ellers så bruger du rattet til at gå mod venstre eller højre. Jeg bruger min mus til at navigerer rundt i menuerne.
Jeg har været inde i Control settings og vælge g25. Og det virker fint for mig.

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

3

lørdag, 17. oktober 2009, 00:41

Virker også fint for mig nu, skulle hente og køre et program der hed noget med clear calibration. Men jeg nægter at spille spillet før der bliver fundet en løsning på den gigantiske deadzone der er på steering. Når jeg drejer en hel omgang på mit rat svarer det til en halv i spillet. Tons vis af andre har det samme problem. Har prøvet at ændre settings i profile manager og i spillet uden held.

WINDOWS 7 64
CORSAIR TX 750W
AOC 24"

4

onsdag, 21. oktober 2009, 12:10

Underligt, det virker uden problemer ved mig. Min "stoppper" ved en halv omgang og der har bilen også drejet det den kan-. :crazyeyes:

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

5

fredag, 23. oktober 2009, 08:46

Hvordan er spillet med G25 rattet?

Jeg fik lige prøvet lidt igår med mit Logitech Momo FFB, men skulle dreje rattet næsten en halv omgang før den reagerede på spillet..

6

fredag, 23. oktober 2009, 09:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af nitan

Jeg fik lige prøvet lidt igår med mit Logitech Momo FFB, men skulle dreje rattet næsten en halv omgang før den reagerede på spillet..

det er meget nemt du så ind og ændre indstillinger i Adjust Control fandt jeg ud af da jeg ikke kunne Drift med min Logitech ChillStreamX (360 Controller) bilen kunne simplehen næsten ik dreje.

Menuen ses her med Keyboard settings:

7

fredag, 23. oktober 2009, 09:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af puma99dk|

Citeret

det er meget nemt du så ind og ændre indstillinger i Adjust Control fandt jeg ud af da jeg ikke kunne Drift med min Logitech ChillStreamX (360 Controller) bilen kunne simplehen næsten ik dreje.

Menuen ses her med Keyboard settings:

Ahh super :) fik kun lige prøvet kort igår.. hehe

Takker mange gange vil jeg da lige forsøge :)

*EDIT* foresten lækker øse :P

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "nitan" (23.10.2009, 09:32)

8

fredag, 23. oktober 2009, 09:31

det var så lidt, men jeg er stoppet igen da jeg synes det blev for ens formligt lige pt. har nogle andre venner som os stoppede med det.

9

fredag, 23. oktober 2009, 09:34

hehe enig :)

men sådan synes jeg nu det er med de fleste spil, nogle lidt mere end andre..

Men har nu altid været en Gran Turismo fan, og må sige NFS er umiddelbart kommet rimelig godt med på vognen med Shift :)

10

fredag, 23. oktober 2009, 13:13

Fik lige afprøvet dette..

Og ville lige være flink og sige, at de hjalp meget på det :)

11

fredag, 23. oktober 2009, 23:11

Da jeg satte "steering sensetivity" på 100% var jeg ved at rykke mit skriverbord fra hinanden med mit g25 xD Så jeg nøjes med 70% :) Men det tager nu ikke lang tid at komme i gennem det.. Når man så kommer til tier 4, så bliver man da først skuffet.. :(

12

lørdag, 24. oktober 2009, 01:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af c4m3d
Da jeg satte "steering sensetivity" på 100% var jeg ved at rykke mit skriverbord fra hinanden med mit g25 xD Så jeg nøjes med 70% :) Men det tager nu ikke lang tid at komme i gennem det.. Når man så kommer til tier 4, så bliver man da først skuffet.. :(

Må nok give dig ret.. har nu efter en små 12 timers spille tid i spillet fået gennemført World Tour som skulle være så årh så stort.. godt nok brugte jeg LeMans modellen af Zonda'en til det.. Men synes nu det mest udfodrene var at holde sig vågen/fokuseret :)

Har dog opgivet drifting, synes det er næsten umuligt da det mindste ryk i rettet og du har lavet en 360 graders burnout :)

13

lørdag, 24. oktober 2009, 11:59

Citeret

Citeret

Må nok give dig ret.. har nu efter en små 12 timers spille tid i spillet fået gennemført World Tour som skulle være så årh så stort.. godt nok brugte jeg LeMans modellen af Zonda'en til det.. Men synes nu det mest udfodrene var at holde sig vågen/fokuseret :)

Har dog opgivet drifting, synes det er næsten umuligt da det mindste ryk i rettet og du har lavet en 360 graders burnout :)

så er det fordi dine sættings står forkert gemmenførte alt drift med mit Logitech ChillStreamX (360 Controller) da jeg smækkede den op på samme måde som mit keyboard :T

14

lørdag, 24. oktober 2009, 12:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af puma99dk|

Citeret

Citeret

så er det fordi dine sættings står forkert gemmenførte alt drift med mit Logitech ChillStreamX (360 Controller) da jeg smækkede den op på samme måde som mit keyboard :T

Tror også der er en hvis forskel fra Rat/Pedal sæt til controller :)

Mit problem er at mit Force Feedback er lidt for kræftigt :P .. Men vil se om jeg kan få mit PS3 controller til at funke til PCen :)

*EDIT* Fandt en gammel PS2 stik til USB converter.. Så har gamet lidt med en Ps2 controller, funker meget bedre.. fik hvertfald 2x mere point end 2. pladsen fik i Tier 2 drifting :) ((Og Det er med samme Adjust Settings som Puma :) og Steering Helper på Low, ellers gled jeg for meget ud :P ))

Samt brug ALDRIG en vold tunet bil, det kan ikke andet end at gå galt :) Havde købt mig en fin Corolla (Da man jo har set Tokyo Drift, og det skulle jo være den ultimative drifter) og vold tunet den.. Ikke nogen success synes jeg :)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "nitan" (24.10.2009, 13:51)

15

søndag, 25. oktober 2009, 00:10

Har sku også opgivet drifting, det er fuldstændig umugligt med mit g25 :S Hvis man så spiller en normal bane så er det straks meget nemmere.. Giver nada mening :P

16

søndag, 25. oktober 2009, 00:26

Citeret

Har sku også opgivet drifting, det er fuldstændig umugligt med mit g25 :S Hvis man så spiller en normal bane så er det straks meget nemmere.. Giver nada mening :P

Nej synes jeg heller ikke.. Er i mine øje praktisk umuligt at drifte.. jeg forsøgte at lave en quick race med det der 8 tals bane (kan ikke lige huske navnet) .. fik ikke engang lavet 200 point med rattet på 1 runde, hvor imod med Ps2 Controller fik jeg næsten 600 point på 1 runde..

17

søndag, 25. oktober 2009, 01:17

Citeret

Citeret

Nej synes jeg heller ikke.. Er i mine øje praktisk umuligt at drifte.. jeg forsøgte at lave en quick race med det der 8 tals bane (kan ikke lige huske navnet) .. fik ikke engang lavet 200 point med rattet på 1 runde, hvor imod med Ps2 Controller fik jeg næsten 600 point på 1 runde..

nu ved jeg ikke om du har slået alt der der hjælpe pjat til, kunne være det hjalp lidt (tvivler) Men de biler opfører sig fuldstændig ondsvagt :P

18

tirsdag, 27. oktober 2009, 20:43

Det med at sætte steering deadzone på 0% og steering sensitivity på 100% hjælper ikke hos mig. Det tager stadig en hel omgang på mit rat at dreje en halv i spillet og i min profile til rattet står rotationsgrad på 720.

WINDOWS 7 64
CORSAIR TX 750W
AOC 24"

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.