Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 21. august 2009, 19:11

Jeg og nogen kammerater har valgt at starte en dansk legion, på Elyos siden. Og som enhver anden nystartet legion, mangler vi selvfølgelig members ^^.

Som det står til lige nu, er vi ca. 10 members. De står dog ikke alle anført på websiten endnu, da den næsten lige er blevet færdiggjort :)

Men skulle det have interesse for dig og dine venner at spille sammen med ligesindede danskere, så kan i tjekke os ud på www.dazedNamused.eu ;-)

Håber at en spiller eller to kan lokkes til :) Det er en enestående chance for at være med til at bygge en legion op, da vi har tænkt os at dedikere os 100% til dette spil. Vi har et dedikeret leder-hold bag legionen, folk som har været hele rutinen igennem før.

Ansøgninger er der LIGE blevet åbnet for, for et par minutter siden, så i skal ikke tage jer af at forummet måske er lidt tomt. Der er jo en hel måned til release, så det sku gerne vokse en del inden.

Hvis i har nogen spørgsmål, er i mere end velkomne til at stille dem her, eller på vores forum.

Håber at høre fra jer!

EDIT: Denne "reklame" er også posted her http://www.dailyrush.dk/boards/94/topics/76623/
Folk har spurgt lidt mere ind til os, og har (forhåbentlig) fået de svar de skal bruge :) Så tryk endelig på linket, hvis du er mere nysgerrig.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Claes" (22.08.2009, 18:34)

2

fredag, 21. august 2009, 19:51

Hvad handler det omtalte spil om? Og hvad ligger prisen på?

Stationær tilsalg!

Setup:
PC - Gammel HP dv6000 bærbar
Hørebøffer - Sennheiser HD 408
2.1 speakers - Harman Kardon soundsticks II
Mus - Logitech MX518

3

fredag, 21. august 2009, 20:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Silasblume
Hvad handler det omtalte spil om? Og hvad ligger prisen på?

Det er et mmorpg fra NCsoft. Prisen ligger på 50€, hvorefter der betales et månedligt beløb i samme stil som WoW.

Du kan læse mere om det her: http://eu.aiononline.com/uk/
Der er simpelthen for meget til at jeg har tid til at skrive det her :) Men et utroligt underholdende spil. Og jeg kan kun anbefale det for dem, som nyder at spille mmorpg'er.

4

fredag, 21. august 2009, 20:21

Jeg er helt sikkert frisk når det udkommer til den tid :D

Hvis, jeg må være den lidt passive spiller, er meget social, men gider ikke raide konstant og hele tide, og er imod ventrilio i mmos.. har jeg aldrig brugt og aldrig haft brug for i min tid hehe..

Har smidt en ansøgning på jeres forum..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "origin" (21.08.2009, 20:39)

5

fredag, 21. august 2009, 20:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin
Jeg er helt sikkert frisk når det udkommer til den tid :D

Hvis, jeg må være den lidt passive spiller, er meget social, men gider ikke raide konstant og hele tide, og er imod ventrilio i mmos.. har jeg aldrig brugt og aldrig haft brug for i min tid hehe..

Har smidt en ansøgning på jeres forum..

Det lyder godt :) Jeg kan se du allerede er blevet accepteret, så velkommen ombord ;)

Som skrevet på vores forum, går vi også meget op i det sociale. I bund og grund handler det jo om at nyde spillet :)

6

torsdag, 1. oktober 2009, 18:24

Hej..

Jeg starter formentligt på AION. Roder rundt på mit værelse for at finde nogle penge! :P

Jeg savner et MMORPG, og da Jeg godt kan lide WoW, men er kørt fast vil jeg starte på AION.

Jeg køber det formentligt på Steam i løbet af weekenden. :D

Jeg tror ikke på Gud, men Han tror på mig!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.