1

søndag, 9. august 2009, 10:46

hejsa har et problem i wow med fps, her er mine pc specs:

Intel core2 Q9650 4x 3.00GHz
Gigabyte X48-DQ6 [Bios Nyeste]
Antec Truepower Quattro 1000W
4 stk Ram Ddr2 1066Mhz
Club 3d 4870x2
Club 3d 4870x2
Sony Floppy A Drev
Dvd 20x burner
2x 500GB HDD
2x 1500GB HDD

Når jeg spiller wow og er i darlaran ligger mine fps og svinger mellem 25-35, tager jeg til det game før TBC som ironforge og stormwind, ligger mine fps lige fra 70-150, dette er med alt undtagen shadows på på max, men det største problem er at når jeg er i raid i og tager til naxx og kommer til sapp anden sidste bossen, så lagger det helt vildt min fps er under 15 når han kaster det der ice barrior og den brydes, et andet sted er i Utgarde penicle, ved drage bossen, når han kaster det is ligger mine fps og lavt under 15..og som i kan se har jeg jo ikke lige frem små grafik kort...jeg kører 1650*1080 i opløsning..med som sagt alt grafik på max undtagen shadow.

kører quadfire med mine 2 kort, kan det være der problemet ligger? for har hørt wow ikke understøtter Crossfire eller quadfire.

Håber i kan hjælpe...på forhånd tak...:)

2

mandag, 10. august 2009, 23:00

meget kan man sige om wow men det er ikke noget logisk spil så hvis du er sikker på at du har de nyeste driver til alt dit hardware så ville jeg mene at den eneste løsning er at sætte ned for grafikken og håbe på at blizzard snart kommer med et fix så du igen kan sætte den op

mess with the best, die like the rest. Linux

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

3

mandag, 10. august 2009, 23:24

om du så har et el. to grafikkorts i din maskine gir det ik det store da WoW er bygget til at bruge mest processor kraft, har jeg læst op til flere som siger.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.