Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 4. august 2009, 20:11

Jeg overvejer at starte på at spille lidt MMORPG igen når jeg får min PC op at køre igen, men ved ikke helt hvilket, der findes jo så mange derude..

Jeg har indtil videre spillet

Ultima Online
Lord of the Rings Online
World of Warcraft (Kun det første, blev hurtigt træt af det)
Lineage II
Guildwars

Er der nogen bestemte i kan anbefale? Vil gerne høre lidt om dem, og evt link til deres hovedside..

Jeg er mest til middelalder stuff som sværd og magi and such..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

2

tirsdag, 4. august 2009, 22:11

Hmm nu ved jeg ikke hvor vild du var med Ultima Online? Jeg var helt vild med det. Og synes at det faktisk havde det fede bag gund. med skills osv. pvp system.. hvis du også synes det vil jeg helt klart sige at Dark Fall er noget for dig. Det er tæt på Ultima Online.. men self også langt væk. man kan nu få huse. Der er noget ved at pvp osv..

Men det tager vildt meget tid. Da der er så mange ting at gå op i så det er helt vildt
http://www.youtube.com/watch?v=_bYYT6Wg3Gg

3

onsdag, 5. august 2009, 13:01

Var rigtig vild med ultima online, var mit første mmorpg, spillede godt nok på en free server, men sammenholdet på det var genialt.. Det vil jeg prøve at kigge lidt på, jeg takker indtil videre :)

4

onsdag, 5. august 2009, 13:14

Jeg spillede meget Dark Age of Camelot. Det var mit første MMORPG :P Men også det fedeste. En vigtig faktor var at der var 3 factions. gav lidt mere action pvp-wise.

5

onsdag, 5. august 2009, 15:11

tja hvis du er til rumspil så er Eve online super fedt :-) der er en 15 eller 30 dages free full trial så den kan du jo prøve.

ellers se her : gamezone - mmorpg

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

6

onsdag, 5. august 2009, 16:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dyas
tja hvis du er til rumspil så er Eve online super fedt :-) der er en 15 eller 30 dages free full trial så den kan du jo prøve.

ellers se her : gamezone - mmorpg

vil dog sige at eve er noget langsommeligt i den første lange tid, da man ikke kan meget andet end at ratte og mine i high sec systemer og lære skills. Så eve kræver en del tålmodighed indtil du får penge til en stak skibe og en god stak våben så du kan komme ud i low sec systemerne hvor der er en hel del mere action ;)

kan komme i tanke om en liste HER, som er en top 10 over gratis og pay MMORPG'ere

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

7

onsdag, 5. august 2009, 17:09

Du skulle tage og kikke lidt nærmere på Aion ;)
det køre i beta lige p.t. og er færdigt engang til september..

Har ikke selv spillet det endnu men det er det jeg overvejer kraftigt at købe :)
har kun hørt godt om det.. og det er bygget på CryEngine som du nok kender fra Crysis osv.

ved Gamereactor.dk har nogle interviews med nogle af udviklerne hvis du vil gå lidt dybere

Håber det hjælper... :cheers:

ellers er det på:
http://eu.aiononline.com/uk/

Noget med X :clap:

8

onsdag, 5. august 2009, 18:59

uuuh, aion ser sq også spændende ud.. Kan virkelig godt lide grafikken :) og synes det minder mig lidt om lineage 2

9

onsdag, 5. august 2009, 19:27

aion køre på crysis motor.. :) læst det på boomtown of et stykke tid siden ;)

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H60
2x Corsair Vengeance 2 x 4 GB (16gb) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
500gb + 750gb Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
250gb Samsung 840 pro - Fractal Design Define R5 Black
Logitech G500, G710+, G930 og Z5500
2x Dell u2713hm

10

onsdag, 5. august 2009, 20:45

Mht Til Darkfall har jeg en konto du kan købe billigt hvis du vil prøve det.
Jeg var super skuffet over det. Det går såååååå langsomt og der er næsten ingen hjælp at hente mht til hvad man skal gøre, snakke med osv i starten. Og folk er generalt total lamme at hører på. Bare læs på forumet. De kan ikke andet end at flame hinanden og ingame, er du gal et sprog på lavt nivue der bliver snakket.

Hvad med Everquest 2?
Der er en gratis trail version på deres side du kan hente og prøve.

11

onsdag, 5. august 2009, 21:10

Aion er super fedt og skal klart anbefales. Hvis der er flere der skal prøve det herinde, så er der jo oplæg for et par gode grps ;)

12

onsdag, 5. august 2009, 22:43

waskustobaskus.. Ja det tager LANGTID. Det er både det fede og det dårlige ved det. Man kan virkelig blive Uber.. ikke som i wow hvor alle kommer i level 80. og får det bedste gear.. også er alle bare ens. Der er så mange skillks du kan gå op i.. Bare magi er MEGA stor. hver en spells kan komme op på 100

Tja Jeg synes nu det har været meget let med at få hjælp. Er i clanen SUN og der hjælper man da hinanden hvis man spøger om noget. Også dem jeg kender irl er rigtig godt med en af dem er en af den bedste pker på serveren.

Synes ikke jeg høre nogen der er lamme. men nu er jeg også mest i clan chatten. Jeg har endnu ikke oplevet at blive kaldt alt muligt. fordi jeg nakket en.

Men man kan kun sige at Dark Fall er det mest omfattende online spil nogensinde.. og det tager lige som UO meget tid for at man får noget ud af at pvp.. Men så får man nu også meget ud af det.

Hvad har du af ting på din char? og har du fået nogen skills op?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SenZer" (05.08.2009, 22:44)

13

torsdag, 6. august 2009, 00:19

Tænkte lidt på om Aion koster penge hver måned, ligesom de fleste MMORPG?

14

torsdag, 6. august 2009, 11:29

Ja det gør det kunne forstille mig 10$
kan se det er fra NCSoft, de samme som har lavet Lineage II, men så skal du også kun købe spillet også er alle updates og expansion packs gratis :)

15

torsdag, 6. august 2009, 15:26

Senzer. Jeg har spillet en 6 timer eller noget. Fandt en gut som hjalp mig og en anden og gav os en masse våben osv til at komme igang med. Spillet fænger mig godtnok ikke(jeg spillede Ultima online i mange år). Jeg ville så gerne have været med fra starten og prøvede hvergang de åbnede op for nye accounts men no luck. Idag er jeg glad for at jeg ikke kom med. Jeg blev bare skuffet over spillet og grafikken(textures osv er sku ikke noget at råbe hurra over og animationerne). Har alt på max og der mangler bare så meget syntes jeg. Det er jo smag ved jeg godt. Om det så er fordi jeg fiser rundt omkring noob byen osv ved jeg ikke. Spillet virker også meget bart og tomt. Jeg savner roming mobs osv.

16

torsdag, 6. august 2009, 17:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af waskustobaskus
Senzer. Jeg har spillet en 6 timer eller noget. Fandt en gut som hjalp mig og en anden og gav os en masse våben osv til at komme igang med. Spillet fænger mig godtnok ikke(jeg spillede Ultima online i mange år). Jeg ville så gerne have været med fra starten og prøvede hvergang de åbnede op for nye accounts men no luck. Idag er jeg glad for at jeg ikke kom med. Jeg blev bare skuffet over spillet og grafikken(textures osv er sku ikke noget at råbe hurra over og animationerne). Har alt på max og der mangler bare så meget syntes jeg. Det er jo smag ved jeg godt. Om det så er fordi jeg fiser rundt omkring noob byen osv ved jeg ikke. Spillet virker også meget bart og tomt. Jeg savner roming mobs osv.

hvad for et spil snakker du om?

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin
kan se det er fra NCSoft, de samme som har lavet Lineage II, men så skal du også kun købe spillet også er alle updates og expansion packs gratis :)

Var det noget du kunne bruge.. tror jeg køber det søndag på steam ;)

17

torsdag, 6. august 2009, 18:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pyro22

Citeret

Citeret

Ja var det bestemt :) Glæder mig helt til jeg får min comp op at køre..

18

torsdag, 6. august 2009, 21:49

waskustobaskus det er så der jeg siger at du skal ikke sige noget om spillet når du knap nok har spillet det. Det er det samme med dem som har bedømt spillet og givet det 2. de havde spillet det i ca 2 timer.. Man kan ikke bedømme et spil på så kort tid og slet ikke dark fall som tager så meget tid. Der er sikkert også mange der synes det er træls fordi man skal være god for at vinde over nogen.

19

torsdag, 6. august 2009, 22:51

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Cool giv lige en status hvis du får det inden mig :D

20

fredag, 7. august 2009, 22:06

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Cool giv lige en status hvis du får det inden mig :D

Hehe det skal jeg nok ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.