1

onsdag, 8. juli 2009, 23:30

Hver gang jeg åbner mansionpoker ændrer det skærmen fuldstændigt så opløsningen fucker op.
Jeg har prøvet at genstarte og fjerne programmet for så igen at downloade det og det er samme problem hver gang det er færdig med download så ændrer skærmen sig.
Jeg har desuden også været inde ved kontrolpannel og ændre min opløsning til høj, det er kun mansionpoker der er noget galt med resten kører fint.
jeg kører med Vista.
Altså mansion poker bliver åbnet i fuldskærm, hvilket det ikke skal, og derfor er bordene også i fuldskærm/lav opløsning. Hvordan får man bordene ned i høj opløsning, så der er plads til flere?(skal siges jeg har spillet med bordene i den ønskede opløsning før, så ved det er muligt)

2

torsdag, 9. juli 2009, 16:08

I det fleste af de pokersites jeg spiller ved, er det muligt at ændre størrelsen på bordene, tror du ikke du er kommet til at ændre en indstilling eller lign?

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

3

torsdag, 9. juli 2009, 22:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
I det fleste af de pokersites jeg spiller ved, er det muligt at ændre størrelsen på bordene, tror du ikke du er kommet til at ændre en indstilling eller lign?

Det er rigtigt at der er en mulighed for at ændre på opløsningen. dvs. her på mansion poker, kan jeg vælge en lavere opløsning = større borde. Men det har jeg ikke valgt til, så bordene burde være den størrelse de plejer at være i, så jeg kan havde flere åbne på en gang.
Problemet er at, hvor mansion poker normalt starter i et "window-mode", starter det i fuldskærm. Og det gør så at de borde jeg åbner, også bliver i fuldskærm.

Seneste tests og artikler

0

Antec GX300 - Miditower

Kabinettet, vi skal se på i de
Læs Mere

0

ASUS ROG Striker Platinum GTX 760

ASUS har i denne omgang sendt
Læs Mere

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Samsung Electronics introducerer 34

Samsung har teaset en ny 34" O
Læs Mere

0

Seagate på vej med 10 TB harddiske næste år

Seagate har efter sigende plan
Læs Mere

0

Specifikationer ude på Lenovo Yoga 3 11

Der er sluppet specifikationer
Læs Mere

0

EVGA annoncerer Supernova 1600 T2 strømforsyning

EVGA er på gaden med et sandt
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.