1

fredag, 5. juni 2009, 17:04

Hej.

Jeg køber alle mine spil over steam og har aldrig haft problemer med det. Jeg købte Grand theft auto IV i går aftes og satte den til at downloade. Den nåede kun til 5 procent da jeg gik i seng og siden jeg vidste at jeg kunne genoptage downloadet dagen efter slukkede jeg min computer. De var mærkeligt fordi imens den downloadede stod der lige pludselig update istedet for. Nå men i dag stod jeg op startede min computer og satte den til at downloade. Nu har den downloaded i 6 timer og den stod op 90 procent. Update stadigvæk. Så fik jeg lidt problemer med mit internet jeg satte roligt downloaded på pause (som jeg har gjort før) mens jeg fixede internettet. Da jeg havde fixet internettet gad downloaded ikke at starte igen. Jeg lukkede og startede steam igen og så gad den godt at downloade. Men der står nu 0 procent igen og stadigvæk update. Hvordan kan det være. Det er meget irriterende at downloade et spil i 6 timer bare for at den skal stare på nul igen. Er der noget jeg kan gøre for at den downloader hurtigere eller sådan at jeg kan pause updateringen?

-Frederik

Edit: Den er allerede oppe på 30% igen nu. Den "resettede" nok bare procenten og slettede ikke det den allerede havde downloaded.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "fredek" (05.06.2009, 17:17)

2

fredag, 5. juni 2009, 17:20

Hej
Det er normalt der står updating ;) Men for at få den til at downloade "bedre" så gå ind i
Instillinger / settings - Downloads - vælg Cable/Fiber <10M - vælg Europe - Central ;)

/gamlejesper

3

fredag, 5. juni 2009, 18:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af gamlejesper
Hej
Det er normalt der står updating ;) Men for at få den til at downloade "bedre" så gå ind i
Instillinger / settings - Downloads - vælg Cable/Fiber <10M - vælg Europe - Central ;)

/gamlejesper

Tak det prøver jeg.

Men jeg har et andet problem. Den siger at jeg amngler service pack 3 til xå? Jeg har vista.

4

fredag, 5. juni 2009, 21:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af fredek

Citeret

Oprindeligt indlæg af gamlejesper
Hej

/gamlejesper

Tak det prøver jeg.

Men jeg har et andet problem. Den siger at jeg amngler service pack 3 til xå? Jeg har vista.

så ska du vist ha Service Pack 1 installeret ;)

5

fredag, 5. juni 2009, 21:24

Det har jeg allerede. Men jeg fik det til at virke. Tak til gamlejesper.

6

lørdag, 6. juni 2009, 16:54

Yes nyt problem.

Når jeg starter det står der "
Rockstar Games Social Club

The application has encountered a fatal error an must shut down"
Det virkede fint i morges.

Pludselig kom jeg dog alligevel in i spillet. Men skærmen rysede op og ned. Jeg lavede lidt research og fandt ud af at det var securom der gav det problem. Jeg kunne dog ikke finde en løsning på problemet. Nu får jeg igen problemet med Rockstar Games Social Club som der står øverst.

Hvad kan jeg gøre?

-Frederik

7

lørdag, 6. juni 2009, 17:31

Citeret

Yes nyt problem.

Når jeg starter det står der "
Rockstar Games Social Club

The application has encountered a fatal error an must shut down"
Det virkede fint i morges.

Pludselig kom jeg dog alligevel in i spillet. Men skærmen rysede op og ned. Jeg lavede lidt research og fandt ud af at det var securom der gav det problem. Jeg kunne dog ikke finde en løsning på problemet. Nu får jeg igen problemet med Rockstar Games Social Club som der står øverst.

Hvad kan jeg gøre?

-Frederik

os kaldet "Drunken Camera" det er noget med en dll fil el. noget nogen skrev men kunne slette, men primært kommer det af en dårlig exe fil / crack det er blevet konstateret flere gange.

8

lørdag, 6. juni 2009, 17:54

Ja det kom jeg også frem til men det er ikke en crack. Jeg købte den fra steam. Er der en måde jeg kan fixe det på?

9

lørdag, 6. juni 2009, 18:39

Citeret

Ja det kom jeg også frem til men det er ikke en crack. Jeg købte den fra steam. Er der en måde jeg kan fixe det på?

du ska ihvertifald ha den nyeste Driver til dit Grafik det skulle os kunne fix det.

ved os mange som fik problemet med original disc måtte reinstaller for at få det fix, med programmer som Your Uninstaller! som roder op i registerings databasen har selv haft det enden bla. patch 1.1.1.0 kom og det, der var jeg nødtil at reinstaller.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "puma99dk|" (06.06.2009, 18:40)

10

lørdag, 6. juni 2009, 20:40

ok... Tak. Jeg prøver det med driveren først. Hvis man reinstallerer mister man så singe save games?

Edit: Tak puma det virkede.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "fredek" (06.06.2009, 22:48)

11

søndag, 7. juni 2009, 01:27

Nå. Nu har jeg fået Social Club problemerne igen. Jeg er ved at være rimelig træt af det her :|

12

søndag, 7. juni 2009, 11:34

Citeret

Nå. Nu har jeg fået Social Club problemerne igen. Jeg er ved at være rimelig træt af det her :|

haha ka være Steam har lavet en dårlig crack, fordi original ska man jo bruge DVD for at ka game :dance:

13

søndag, 7. juni 2009, 13:01

Hehe ja... Det virker dog nu. Jeg omdøbte clientregistry.blob til clientregistryold.blob

Tak for hjælpen

14

søndag, 7. juni 2009, 14:51

clientregistery.blob er jo en gamle ting, som ka gi problemer men sjovt den os ska drille de nyere spil :)

15

søndag, 7. juni 2009, 15:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af puma99dk|
clientregistery.blob er jo en gamle ting, som ka gi problemer men sjovt den os ska drille de nyere spil :)

Ja. Læste bare et eller andet sted at jeg skulle omdøbe den til old... Jeg ved dog enlig ikke helt hvad det er :)

16

søndag, 7. juni 2009, 16:18

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af puma99dk|

Ja. Læste bare et eller andet sted at jeg skulle omdøbe den til old... Jeg ved dog enlig ikke helt hvad det er :)

jeg plejer at slette den når man ik ka opdater el. der er for mange problemer med steam fordi så opdater den hele den Games liste...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.