1

mandag, 1. juni 2009, 23:24

Ja, er der nogle som spiller det meget (End Game osv)? Bare en max level med noget viden er stadig gud, det er meget simple spørgsmål.
Jeg har et par spørgsmål, omkring en masse ting.
Spillede det for et år siden, og hvergang jeg ser noget Ringenes Herre har jeg så meget lyst til at starte igen, fordi det er den fedeste verden, men kan huske INTET fra spillet.

Mvh
Morten.

1090T @ 4.0 Ghz
PowerColor 5870 @ 950/1200
Asus Republic of Gamers IV.
Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
Corsair 850W

2

onsdag, 3. juni 2009, 13:37

en af de ting jeg lærte inde ved forsvaret er: Tænk tast tal!
det kan man godt bruge i dit tilfælde hvis man lige omformullere det...

Tænk. tænk endnu mere. -tænk en lille smule mere over formuleringen af dit indlæg og tast derefter

3

onsdag, 3. juni 2009, 21:24

lidt lige som en hund der løber rundt og rundt og rundt og rundt og rundt efter sign egen hale..???

4

onsdag, 3. juni 2009, 22:19

det med hunden er jo bare en logisk konsekvens af den evolutionerende udvikling og passer i øvrigt overens med dens adfærd for mindre intelektuelle standarder :cheers:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bit Phreak" (03.06.2009, 22:20)

5

onsdag, 3. juni 2009, 22:24

For det første hedder det Lord of the Rings Online (LotRO). Hvis du nu skrev dét, ville man med det samme vide hvad du snakkede om.

For det andet kan du bare prøve en trial af spillet. Du har sikkert en account et sted, men du kan bare bruge en af dine andre e-mails til at registere din trial account.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.