Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 27. maj 2009, 21:31

Left 4 dead er kun sjovt med mates over multiplayer, og syntes det bliver ret kedeligt da det teknisk kun er det samme. Singleplayer sutter max.

- det er ret så surt, da ideen over spillet faktisk er ret så fedt ! :)

22

onsdag, 27. maj 2009, 21:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af xabo
Left 4 dead er kun sjovt med mates over multiplayer, og syntes det bliver ret kedeligt da det teknisk kun er det samme. Singleplayer sutter max.

- det er ret så surt, da ideen over spillet faktisk er ret så fedt ! :)

Altså jeg kan nu stadig godt lide det. Syntes det er mega fedt at spille på Expert, for der skal der være teamwork. Og så er der jo også Survival som også er fedt, og versus.

Selvfølgelig skal det spilles over nettet, uanset gamemode, for det er bare det sjoveste, og især hvis alle har mic.

Nogen syntes måske det kan blive det samme bare at skyde zombies, men syntes selv der ligger mere end det, især på expert.

Der kunne måske godt komme nogle flere maps, men hvem ved? Måske i updates?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "N00k" (27.05.2009, 21:53)

23

torsdag, 28. maj 2009, 00:15

ja self. skal det, det. Sidder selv på Ventrilo med en masser mate og gamer de værse spil, og det gør bare spillende 10 gange sjovere at spille når man sidder og snakker sammen med sine "mates" over mic. ;)

ja det tror jeg også ville være sjovt at spille det på expert, min ven spiller det meget. Elsker teamwork og hvor tingene bare går stærkt og man skal være hurtig med tingene, som i L4D. q:

Ja self. kommer der flere maps og nok også mods, det er jo relativt et nyt spil.

Et spil jeg lige har købt til min computer for kun få dage siden er GTA IV, da det jeg havde til 360'en ikke gad virke mere og man skulle betale for at spille det over nettet og en af mine venner også havde det til pc'en så vi kunne spille sammen ;) - nu har vi så fået en tredje mand med på vognen som får det her imorgen, så det er luksus.

^^ det er et pisse sjovt spil, især team deathmatch, der er desværre bare mange cheatere. noget de burde havde fikset, da det ødelægger spillet rimelig meget.
Men et spil jeg syntes ALLE burde købe og spille med deres venner over multiplayer! ;)

- DET BLIVER ALDRIG FOR KEDELIGT AT SPILLE!

24

torsdag, 28. maj 2009, 13:40

Nå ja, spiller også GTA IV på PS3'en. Overvejer at købe det til PC.

Kan stort set aldrig blive kedeligt, for det er jo fedt lige nogle gange, at kører i bil og gøre lige hvad man vil.

25

torsdag, 28. maj 2009, 16:29

Jeg nørder Guitar hero - legends of rock og på pc'en spiller jeg Texas hold'em på zone.com det er sgu meget hyggeligt og koster ikke noget :D

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

26

torsdag, 28. maj 2009, 20:57

TF2
UT3
FarCry 2 lige p.t

Noget med X :clap:

27

torsdag, 28. maj 2009, 23:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pyro22
TF2
UT3
FarCry 2 lige p.t

Farcry 2? det er forhåbentlig bare for tidsfordriv? Magen til lorte spil skal man lede længe efter ;)

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "dasjap" (28.05.2009, 23:54)

28

fredag, 29. maj 2009, 04:15

Diablo I+II LoD er noget jeg tit henter frem fra gemmerne, mest af alt bare for at game multiplayer... skal seriøst spørge et par af vennerne af om ikke vi skulle starte en stak nye chars

Flatout 2: stadig massivt sjovt (gider ikke ultimate Carnage pga windows live pis... skide irriterende)

Freelancer: Selv efter M$ besluttede sig for at skrotte masterserveren har folk fundet ud af at lave nye masterservers. Med The Void Mod er det bare klasse

UT serien: altid god at have til at afreagere med... er man sur, kan man altid legalt splatte en andens hoved ud over hele banen. Men hvis det skal være taktisk og lidt tænketænke bag, så er der intet som en omgang Vehicle CTF på Suspense eller Sandstorm i UT3
Samtlige Unreal spil pryder min hylde (Unreal anthology, UT2003, UT2004. UT3, og Unreal 2)

Assassin's creed: jep, også selvom man ikke kan skippe videoerne osv, men jeg betrager nu også AC som en slags god bog

Civilization serien: Mage til dejligt afslappende turbaseret strategispil finder man næppe så mange andre steder, og med årene er det bare blevet bedre IMO

Trackmania nations: jep... en halv til en hel time på en god server er altid godt... og nogle gange går den også lige til at smække en bette bane sammen...

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

29

fredag, 29. maj 2009, 14:46

syntes det lyder til at være en god ide at købe det til pc, burde du. ;)

Der er ik noget som at tage en bus og fylde den op med folk som så gå amok i den. haha.

... hvor der så der efter kommer en idiot med en bazooka' og skyder bussen så alle dør. haha

30

torsdag, 4. juni 2009, 13:02

Da der ikke er flere der skriver inde på dette indlæg, lukkes den. :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.